ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Скоро ми направи впечатление, че като спускам на скорост с отпуснат педал на газта показанията на моментния разходомер се заковават на 2.0...Същото е и като пусна на свободна скорост. Все ми се струва, че при тази ситуация трябва да е на 0.0, а и другите коли които съм гарал са показвали 0.0 при тази ситуация.Някой с такъв двигател да сподели как е при него - за 1.3 мултиджетя говоря? Или някой знаещ да сподели нормално ли е?п.п. Понеже е свързано с разхода пускам тук.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
bahricin написа:Мисля че е напълно нормално и моето гранде е така...че на празен ход да не би мотора да си работи само с въздух ...минимално си впръсква... ненормалното ще е да показва нула.
Коментар
-
ogi28b написа:bahricin написа:Мисля че е напълно нормално и моето гранде е така...че на празен ход да не би мотора да си работи само с въздух ...минимално си впръсква... ненормалното ще е да показва нула.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:emzo написа:ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.
Коментар
-
Да, зависи от ЕКУ -то естествено. Карам Ситроен Джъмпер 2008 г. , минималното показание е 2.0 /100 моментен разход, независимо дали се пускам без газ на скорост или ДВГ работи на празен ход. Същото е положението и с Пежо Боксер, но те общо взето са почти еднакви. Трябва да питам колегата с Дукато -то как е при него. На Стило JTD пада плавно до 2.0 като пусна газта, не е като при джъмпера веднага да закове 2 -ката. Странен начин за отчитане на разхода, но не съм го сравнявал с реалния разход. Ще взема да пробвам тази вечер. Ще пълня джъмпера 2 пъти до горе, ще си покаже дали БК отчита вярно или ... чат-пат близко до около реалното :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
дали гори повече не е доказано,но е доказано че при бусовете моторите на фиат са по-добри и по-търсени.не стоят по-различно и нещата при колите.хайде да сравним френския кенеф първо поколение комън-рейл с първото поколение комън-рейл на фиат.противопоставяме 90 срещо 105 к.с.разликата в разхода по каталожни данни е 0,2 литра извън града,да обаче jtd-to си лети доста повече и е доста по-изчислен мотор.jtd-тата са доказани кучета,за разлика от френските чикии на които първо им умират турбините
Коментар
-
на трип Б на компа за последните 2000км разход 6,2 лт , при с, к , 41 кмЧа за jtd или м джет мотор а че е много по надежден от френските ,няма спор ,но си горят нафтата , новите EHDI , DCI са много по икономични ,един колега си купи 1,6 фиат 500л Мджет 2 мотор ,с 8 распръскания на такт , двигателят работи много тихо и спокойно няма никакви вибрации но гори ,градското му не пада под 7,6 лт , засега е на 12 000 кмLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар