Либра джет 115 к.с.Автопилот/темпомат на 145, 100% магистрала и 8 градуса температура на въздуха...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Малко статистика за новата Крома от подписа ми.По данни от последния резервоар за изминати 466 км градско - 52.34 литра -> разход по колонка 11.23/100, по борд компютър - 11.3/100, средна скорост 20 км/чГрадското е софийско със следните особености за този период:- предимно малки разстояния 1/2/3/5 км с потегляне от студен или леко загрял двигател и загряване до максимум 65-70 градуса (това ми е типичния режим)- има 3 прехода с голям процент околовръстно с обща стойност около 100 км, среден разход по борд за тези преходи 5.5-6.2/100, средна скорост по борд 40-55 км/ч- поне около 2 часа работа на място за диагностики и тестчета (свободен ход + форсиране)- 3 регенерации на ДПФ-а - в началото след зареждането, в края 10-15 км преди зареждането и около средата, т.е. около 200 км между регенерациите.- 95% от времето кротко каране на пълен автомат, кратки периоди на типтроникСподелям този разход, т.к. може би се доближава до типичния по спецификацията за градско, за който казват 11.5/100. Осъзнавам, че ако ги нямаше споменатите преходи по околовръстното, разхода щеше да клони към 13/100.Също така осъзнавам, че е напълно възможен реален разход в София с този двигател и автомата около 8-10/100, ако в маршрута на съответния шофьор участват околовръстно/Цариградско/Ботевградско... на около поне 50% от времето.По моето скромно наблюдение до момента, разхода се вдига преди всичко от регенерациите (брутален разход 3-5 литра на час на място според борда и със сигурност 2-3 пъти по-голям от нормалния разход в движение), високия разход на място в престои и задръствания и гадния навик на автомата да връща на 1-ва предавка след всяка гърбица.За сравнение с цитираните данни, можете да погледнете данните от предишния ми резервоар в подписа, където с очевидно кофти гориво от Еко ДПФ-а правеше регенерации през 15-20 км и разхода беше ... 14.5/100
Коментар
-
И разхода не ти се е качил миналия път, защото си имал регенерации, а защото просто средната скорост ти е по-ниска.И този път да беше пак 16км/ч, пак щеше да отчетеш приблизително същия разход като миналия резервоар.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
emzo написа:Извода е, че трябва да идеш да ти разкарат ДПФ някъде.BO написа:И разхода не ти се е качил миналия път, защото си имал регенерации, а защото просто средната скорост ти е по-ниска.И този път да беше пак 16км/ч, пак щеше да отчетеш приблизително същия разход като миналия резервоар.
Коментар
-
Колега, emzo е прав! Аз съм върл привъженик на ДПФ, но се случи да го откраднат от колата ми, Крома 2.4. Наложи се софтуерно премахване от което съм доволен. Истината е, че разхода е с литър надолу, а колата върви осезаемо по-добре.П.П. Еmzo, виж, че нямам скрупули да си призная, когато не съм прав.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
@ emzo, pplk - Благодаря ви за мненията! Най-вероятно скоро ще го разкарам, но има други по-приоритетни неща за разрешаване. Абсолютно ми е ясно, че разхода ще падне поне с литър, да сте забелязали да твърдя нещо друго даже напротив - обяснявам си високия разход преди всичко с ДПФ-а. Абсолютно съм наясно също така, че към днешна дата проблема е нулев да се мине преглед в БГ без ДПФ и без катализатор. Никой обаче не може да каже какво ще стане утре ... нали все се мерим с европейците (не по стандарт на живот, разбира се). Много ясно, че в случай на кражба на катализатор и/или ДПФ, което става все по-масово (колега pplk съжалявам за случилото се!), никой в БГ няма да си купи нови, а направо минава на тръби (и моднат софт, ако се налага).
Коментар
-
italcar написа:@ emzo, pplk - Благодаря ви за мненията! Най-вероятно скоро ще го разкарам, но има други по-приоритетни неща за разрешаване. Абсолютно ми е ясно, че разхода ще падне поне с литър, да сте забелязали да твърдя нещо друго даже напротив - обяснявам си високия разход преди всичко с ДПФ-а. Абсолютно съм наясно също така, че към днешна дата проблема е нулев да се мине преглед в БГ без ДПФ и без катализатор. Никой обаче не може да каже какво ще стане утре ... нали все се мерим с европейците (не по стандарт на живот, разбира се). Много ясно, че в случай на кражба на катализатор и/или ДПФ, което става все по-масово (колега pplk съжалявам за случилото се!), никой в БГ няма да си купи нови, а направо минава на тръби (и моднат софт, ако се налага).A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар