Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как карате дизелите си? Колко ви горят?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    на стръмен наклон със 110-120, трудно ще убие инерцията и ще слезе до долу с прилична скорост - предполагам няма моторна спирачка в автомобила си, а на малки наклони какво се прави - даваме газ надуваме до 160 и пускаме 300 метра по инерция ? И виж какво питам аз, а ти колега къде заби, освен това отговора на моя въпрос е в учебника, не е предмет на хипотези, така че не виждам смисъл от коментар.Просто исках да се досети кое е по-икономично.

    Коментар


      А ти защо мислиш, че дори съм си помислил, че по инерция гори по-малко отколкото без газ на 5-та Без газ, над 1000 оборота, на която и да е предавка, гориво не се впръсква (разход 0/100), щото имаш ППХ (Принудителен Празен Ход).ППХ го използвам винаги когато имам нужда да намаля скоростта, но когато имам нанадолнище като 10 км спускане по Витиня, си карам на ПХ (Празен Ход), щото ми гори примерно 1 литър на час, а не 5/100 км.И за да не спамя темата, да споделя, че прогнозния ми разход с 2 студени старта по 5 км на ден ми идва около 6,5-7 литра.
      iwo19 написа:
      M5kov написа:
      Тц, толкова го сметнах и пак казвам, че не е 1000 % точно.2ма души, празна кола, каране по инерция на няколко места и те така.
      мислиш, че по инерция гори по-малко отколкото без газ на 5-та ?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        iwo19 написа:
        на стръмен наклон със 110-120, трудно ще убие инерцията и ще слезе до долу с прилична скорост - предполагам няма моторна спирачка в автомобила си, а на малки наклони какво се прави - даваме газ надуваме до 160 и пускаме 300 метра по инерция ? И виж какво питам аз, а ти колега къде заби, освен това отговора на моя въпрос е в учебника, не е предмет на хипотези, така че не виждам смисъл от коментар.Просто исках да се досети кое е по-икономично.
        Ако спуска Шипка (примерно)- ок, иначе скоростта се убива достатъчно бързо.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Да ви имам и проблемите. Рендето нито по инерция мога да го пусна нито да го изгася.

          Коментар


            За протокола- 6,4л с два курса до Граф Игнатиево. От блока до Графа е 24 км, всичко друго е в града. Това е за м. Ноември, когато не беше толкова студено- без да гася двигателя и да пускам по инерция Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              FIAT Idea 1.9 MultiJet Маршрут : Плевен - София - ПлевенСреден разход - 4,7 л/100 км, по трип-компютър. Начин на каране: на магистралата - 120-130 км/ч; по останалата пътна мрежа - 90 - 100 км/ч и спазване на ограниченията,Товар - трима пътника или около 300 кг.
              Fiat - Idea - 1.9 JTD (101 Hp)

              Коментар


                Двугодишна история нагледно.Синя точка - зимаЧервена точка - лятоЖълто поле - извънградскоДемек това е историята за 2 години със само 4 извънградски маршрута. Всичко останало е в София. За по-любопитните, 4-те извънградски зареждания (маршрута) по ред на точките (разхода):- София - Созопол - София- София - Кюстендил - София- София - Враца - София- София - Плевен - София
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  emzo написа:
                  Нормален си е разхода, DSG ли е ?И все пак това е TDI, колкото и да ги плюят са по-икономични от jtd.
                  Да до ск.лост пише DSG . А отзаде 2.0 TDI .Ще кажа едно само за този голф както вървя вървя яко и изведнъж гарнитура на главата ... след това и помпа за високо налягане на нафтата и до там вече е на скрап ( За части го продадоха ):D
                  Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                  Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                  Коментар


                    BO написа:
                    Двугодишна история нагледно.Синя точка - зимаЧервена точка - лятоЖълто поле - извънградскоДемек това е историята за 2 години със само 4 извънградски маршрута. Всичко останало е в София. За по-любопитните, 4-те извънградски зареждания (маршрута) по ред на точките (разхода):- София - Созопол - София- София - Кюстендил - София- София - Враца - София- София - Плевен - София
                    това с какъв автомобил е - доближава разхода на мондеото ми :D

                    Коментар


                      iwo19 написа:
                      това с какъв автомобил е - доближава разхода на мондеото ми :D
                      БМВ.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        с две паления на ден / през работните дни/ с 4 км маршрут в едната посока, средно 7-7.5 л, 1.9 JTD , 105 кс + ремап , ако това има значение, извън града малко над 4мондео 1.8 TD , 90 кс + ремап, под 8.5 - 9 зимата не падам, лято 7-7.5 , извън града 5.5-6.5а някой беше написал че турбото е по- икономично от комън рейла - на мен да го казва :D :D :D , няма как да повярвам

                        Коментар


                          iwo19 написа:
                          с две паления на ден / през работните дни/ с 4 км маршрут в едната посока, средно 7-7.5 л, 1.9 JTD , 105 кс + ремап , ако това има значение, извън града малко над 4мондео 1.8 TD , 90 кс + ремап, под 8.5 - 9 зимата не падам, лято 7-7.5 , извън града 5.5-6.5а някой беше написал че турбото е по- икономично от комън рейла - на мен да го казва :D :D :D , няма как да повярвам
                          колега те и двете са с турбо,само горивните системи са различни
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            колега , мързеше ме да пиша ама за теб специално - едното е комън рейл, другото турбо дизел, друго да уточнявам ли

                            Коментар


                              iwo19 написа:
                              колега , мързеше ме да пиша ама за теб специално - едното е комън рейл, другото турбо дизел, друго да уточнявам ли
                              интересно ми е само комън рейла има ли турбо? :D според мене погледнати чисто механично и двете са турбо дизели(независимо коя е с класическо гнп и с-ма комънрейл)по темата:браво 1.9д за 220км точно 22л кара го жената(сутрин/вечер по 5км)
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                Уха, 10 на 100, а по 5км е добре. Има му нещо явно.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X