Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как карате дизелите си? Колко ви горят?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    В ръководството на Браво/а също пише, че извънградския разход е определен на базата на движение с до 120 км/ч, а не 90, и симулиране на изпреварвания и забавяния, които водят до честа промяна на скоростта. В никакъв случай разходът не е определен на път с движение с постоянна скорост 90 или 120 км/ч. То и градския разход е постигнат при определени условия, които не са най-добрите. Затова много хора се чудят и не вярват, като някой обяви разход, по-нисък от дадения от производителя. Просто в конкретния случай е имал по-добри условия за движение, ама как да го кажеш на невярващите?

    Коментар


      Това е най-ниския ми разход.Магистрала Хемус от София до Ябланица, първокласен път + минаване през няколко села. Каране с макс 120 по магистралата (по табло/110 реално) и 90 по първокласния път.. Сам, без багаж и без климатик, без никакви изпреварвания.Искам да отбележа, че след като кача Витиня, всичкото каране след това е под лек наклон.Резервоара от пълно до пълно. -> 3,68/100км.На връщане при същите параметри разхода е 5,28.Средно между двете 4,48.------Сравнено с последния трип. София - Китен - София.Каране само по магистрала и с не повече от 120, двама човека с доста багаж.4.7.Според мен не си заслужава чак толкова да се ограничава човек със скоростта, заради 0,2 л/100.
      Прикачени файлове
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        @vgeorgiev: Не си струва да се ограничава човек заради 0.2л/100км, но я си пусни ютюб с едно търсене Car Crash Compilation и пак помисли дали не е по-добре да стинеш жив и икономисал някой лев вместо да те целуват студен преко летателните ти желания и умения. И не, не те обвинявам, че караш бързо, това е само странична вметка, но според мен не е важен чак толкова разхода, а успешното преминаване от точка А до точка Б.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече. В този документ е описано как точно да се извършва тестването. За около половин час ровене в гугъл и по сайтовете ще го намерите този оригинален документ. Аз съм го търсил и качвал или тук или в Рено форума, но не ми се занимава сега да го търся отново.

          Коментар


            Airfan написа:
            Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече. В този документ е описано как точно да се извършва тестването. За около половин час ровене в гугъл и по сайтовете ще го намерите този оригинален документ. Аз съм го търсил и качвал или тук или в Рено форума, но не ми се занимава сега да го търся отново.
            Директивата, определяща измерването на разхода на превозните средства, е от 15 декември 1999.Нали, логично е книжките и данните на автомобилите от 95-та година да са по старите методологии, но на всички след 1997-ма (ориентировъчно и не задължително) година вече дават разхода по новия метод на изпитване, който не е постоянна скорост, уж.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              BO написа:
              Airfan написа:
              Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече. В този документ е описано как точно да се извършва тестването. За около половин час ровене в гугъл и по сайтовете ще го намерите този оригинален документ. Аз съм го търсил и качвал или тук или в Рено форума, но не ми се занимава сега да го търся отново.
              Директивата, определяща измерването на разхода на превозните средства, е от 15 декември 1999.Нали, логично е книжките и данните на автомобилите от 95-та година да са по старите методологии, но на всички след 1997-ма (ориентировъчно и не задължително) година вече дават разхода по новия метод на изпитване, който не е постоянна скорост, уж.
              Вероятно е актуализирана. Виж първата версия.

              Коментар


                BO написа:
                Airfan написа:
                Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече. В този документ е описано как точно да се извършва тестването. За около половин час ровене в гугъл и по сайтовете ще го намерите този оригинален документ. Аз съм го търсил и качвал или тук или в Рено форума, но не ми се занимава сега да го търся отново.
                Директивата, определяща измерването на разхода на превозните средства, е от 15 декември 1999.Нали, логично е книжките и данните на автомобилите от 95-та година да са по старите методологии, но на всички след 1997-ма (ориентировъчно и не задължително) година вече дават разхода по новия метод на изпитване, който не е постоянна скорост, уж.
                Виж това мнение, в него съм обяснил надълго и широко.

                Коментар


                  Airfan написа:
                  BO написа:
                  Airfan написа:
                  Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече. В този документ е описано как точно да се извършва тестването. За около половин час ровене в гугъл и по сайтовете ще го намерите този оригинален документ. Аз съм го търсил и качвал или тук или в Рено форума, но не ми се занимава сега да го търся отново.
                  Директивата, определяща измерването на разхода на превозните средства, е от 15 декември 1999.Нали, логично е книжките и данните на автомобилите от 95-та година да са по старите методологии, но на всички след 1997-ма (ориентировъчно и не задължително) година вече дават разхода по новия метод на изпитване, който не е постоянна скорост, уж.
                  Виж това мнение, в него съм обяснил надълго и широко.
                  Това е за старите автомобили.Както казах - в "съвременните" методологии, които са след 1999-та година, в книжката се описва разход по новата директива, която не включва старите методи за тестване - постоянна скорост с 90км/ч и 120км/ч.Демек в книжката пише по коя директива е изчислен разхода.Просто не може да кажеш:
                  Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече.
                  защото не е вярно
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    BO написа:
                    Airfan написа:
                    BO написа:
                    Airfan написа:
                    Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече. В този документ е описано как точно да се извършва тестването. За около половин час ровене в гугъл и по сайтовете ще го намерите този оригинален документ. Аз съм го търсил и качвал или тук или в Рено форума, но не ми се занимава сега да го търся отново.
                    Директивата, определяща измерването на разхода на превозните средства, е от 15 декември 1999.Нали, логично е книжките и данните на автомобилите от 95-та година да са по старите методологии, но на всички след 1997-ма (ориентировъчно и не задължително) година вече дават разхода по новия метод на изпитване, който не е постоянна скорост, уж.
                    Виж това мнение, в него съм обяснил надълго и широко.
                    Това е за старите автомобили.Както казах - в "съвременните" методологии, които са след 1999-та година, в книжката се описва разход по новата директива, която не включва старите методи за тестване - постоянна скорост с 90км/ч и 120км/ч.Демек в книжката пише по коя директива е изчислен разхода.Просто не може да кажеш:
                    Разходът в Европа се обявява спрямо директива на ЕК от 80-те години или 70-те, не помня вече.
                    защото не е вярно
                    Както кажеш.

                    Коментар


                      ogi28b написа:
                      emzo написа:
                      Бинго Огняне , за метода, по-точно от това, здраве му кажи.А3 110 к.с, 1200кг., 205/55/16100-110км/ч извънградско, 351км пробег40км градскоПланинското е 100км. Пробег.
                      Това ли е най-ниският разход на колата? Търсен ли е по-нисък, с по-ниска скорост, да речем - 85 - 90, при по-добри условия (по-малко хора вътре, ако са били повече от 1, по-малко багаж, по-равен терен...).
                      Eто още засечки:Градко на ръчка - 7.6/100Смесен разход - 35 литра нафта = 745км пробегВ разхода влизат - магистрала 209км скорост 150км/чградско - да кажем едно 50кмпланинско - да кажем 40кмостаналите 446км е карано само с 100км/ч на темпомат или 4,69/100Карано е докато угасне колата, по-скоро прихълцва сериозно като не остане нафта и я гася, сипвам от туба, направил съм си система за самообезвъздушаване, така че цифрите са точни.За спорта ще я засека с 85-90км/ч, но само на темпомат, иначе нямам нерви Другата седмица ще покарам ASZ двигател ПД131к.с. , да видим той колко ще харчи :D
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Добло-то, яка ръчка, по-лека ръчка от 7.5 до 9. Това е комбинация градско-извъградско... И яко товарене и експлоатация...

                        Коментар


                          emzo написа:
                          ...Eто още засечки:Градко на ръчка - 7.6/100Смесен разход - 35 литра нафта = 745км пробегВ разхода влизат - магистрала 209км скорост 150км/чградско - да кажем едно 50кмпланинско - да кажем 40кмостаналите 446км е карано само с 100км/ч на темпомат или 4,69/100Карано е докато угасне колата, по-скоро прихълцва сериозно като не остане нафта и я гася, сипвам от туба, направил съм си система за самообезвъздушаване, така че цифрите са точни....
                          До колкото разбрах си имал 35 литра нафта в резервоара и си карал 745км докато е изгаснала колата ?!? Как разбра, че са изгорени 35 литра ?Според мен единствения начин да се измери разхода точно е от пълно до пълно, а не от полу празно до празно или от "светна ми лампата" до "светна ми лампата".Мисля, че не е добра идея да се кара до изгасване. Помпата в резервоара се маже с нафтата, която изпомпва. За ГНП би било драматично да остане без нафта.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            Ти мисли за комън рейла си, аз ще си мисля за простия дизел.На празен резервоар като налея 35 литра и карам докато изгасне и пробега е 745км, какво значи според теб ?Или викаш твоето устройство не може да го сметне
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Ти мисли за комън рейла си, аз ще си мисля за простия дизел.На празен резервоар като налея 35 литра и карам докато изгасне и пробега е 745км, какво значи според теб ?Или викаш твоето устройство не може да го сметне
                              Носиш 35 литра нафта в багажника ?!? Моето устройство не го мисли. Или ако измислиш нещо подобно се обади
                              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                              Коментар


                                колко ти плащат за тия реклами?
                                F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                                Коментар

                                Working...
                                X