Айде ,айде глупости на търкалета . Че вие както ги карате колите всеки ден в тоя студ само за месец след всяко подаване на газ би следвало да сте износили двигателя все едно е изминал 500 000 км. Може да има износване ама пък чак такова не е .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
avent написа:От даскъла ми по двигатели знам едно, че всяко едно форсирване на студен двигател е равно на износването му при 100 км пробвг.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ilko-gd написа:emzo написа:Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:ilko-gd написа:Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Много ми е инересно тези доктори и мед.сестри защо не си гледат служебните задължения ами по паркинга се разхождат или там и е работното място? Ако за една свирка както каза горния колега да си вземаме С класа по добре ходи на КАЛИГУЛАТА мисля че така се казвашеФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
102 и 125 к.с. двигателя е на практика е един и същ. И двата са с работен обем 2151 куб.см. само че на 102 к.с. пише 200CDI, а на 125 к.с. 220CDI. Разликата е в софтуера на колата, иначе като "хардуер" са едно към едно.И малко в стила на "Ники-сикс" - винаги можеш да си купиш по-хубава жена, ако ти е за купуване. Щом само на колата се връзват, значи са по-евтинки, взимаш една под наем за няколко дни и си готов Това последното на майтап де, де не се обиди някой.Колеги, моля придържайте се към темата.Модераторски екип на fiat-bg.orgFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
7,5/100 в тези условия зимата. Докато разтоваря жената и стигна до работа едва отлепя температурата от минимума."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Един от редките при мен случаи на по-дълъг преход извън града :D : България-Словения и обратно, общо ~2 400 км със Стило 1,9 JTD 2002 г. (115 к.с.).Товар: двама души със ски, обувки и багаж за една седмица.Пътища: предимно магистрали, малко планински пътища (ама пък бяха много планински! - на места се наложи да включам 1-ва ). Почти навсякъде пътищата бяха почистени до сух асфалт (с изключение на планинската част и, разбира се, пътищата в България!).Температури: отрицателни, повечето дни няколко градуса под нулата (но имаше сутрини и с -14 градуса).Скорост: ~140 км/ч по магистралите, ~100-110 по останалите пътища, 5-30 км/ч по планинските. Работа на празен ход по границите и покрай пистите.Разход: 2 404 км с 145,5 л. или 6,05 л/100 км.Аз лично съм доволен от разхода при тези условия. Разбира се, при по-умерено каране може да се постигне чувствително по-нисък разход, но според мен няма много смисъл (да се икономисат едни примерно 30-40-50 лв., ама за сметка на удължаване на времето за пътуване). Въпрос на баланс между разходи и удобство.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар