Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как карате дизелите си? Колко ви горят?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Айде ,айде глупости на търкалета . Че вие както ги карате колите всеки ден в тоя студ само за месец след всяко подаване на газ би следвало да сте износили двигателя все едно е изминал 500 000 км. Може да има износване ама пък чак такова не е .
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40
        Подкрепям напълно. За това на тези двигатели дават да се карат само с пълна синтетика масла.Както всички знаем зимата трудно загряват и при градско каране износването е голямо. За това и не могат да минат толкова километри като братята им от "старото" поколение дизели.За разхода, колата не е Fiat, но пак е комън рейл 220 CDI и разхода ми е 8-9 л/100 км. градско, 3,5 км. ми е пътя до работата. Печката не ми работи и едвам вдигам 50 градуса за това разстояние и то при положение, че преработих системата защото тяя кола са я направили с ТРИ кръга на охладителната система. За това е пълно с теми в Мерцедес форумите - "Не ми загрява CDI-то".
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          avent написа:
          От даскъла ми по двигатели знам едно, че всяко едно форсирване на студен двигател е равно на износването му при 100 км пробвг.
          По-времето на даскала ти :D нямаше ли само масло М10Д със свойства на полуразтопена грес .При съвременните масла такова нещо няма.Мислиш ли че италианеца или немеца като запали и я оставя да работи на място и в това време я гали с перце по ауспуха .По същата логика мойта Ферари сега в студовете все като е студена двигателя ми трябва да е на около 3 млн.км .
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            ilko-gd написа:
            emzo написа:
            Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40
            Подкрепям напълно. За това на тези двигатели дават да се карат само с пълна синтетика масла.Както всички знаем зимата трудно загряват и при градско каране износването е голямо. За това и не могат да минат толкова километри като братята им от "старото" поколение дизели.За разхода, колата не е Fiat, но пак е комън рейл 220 CDI и разхода ми е 8-9 л/100 км. градско, 3,5 км. ми е пътя до работата. Печката не ми работи и едвам вдигам 50 градуса за това разстояние и то при положение, че преработих системата защото тяя кола са я направили с ТРИ кръга на охладителната система. За това е пълно с теми в Мерцедес форумите - "Не ми загрява CDI-то".
            Извинявай колега,но за какъв Мерцедес говориш? Ц-класе? Е-класе очиларка? И с колко коньов мотор,защото ЦДИ на Мерц има много разновидности?Много взеха ми харвсват тези Ц-класе след 2000г,че да видим .Но този разход 8-9л/100км все пак ми се струва доста завишен за съвременен ЦДИ мотор .
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                На такава цедка (седан 143k.s.) и правя 3 коли и нагоре и надолу, имам го и документирано, но ако го пусна ке ме утрепат То и на мойта каляска в ЕПЕР излиза, че трябва да имам печка ама ....Градско тази зима заковано на 8, паля карам 1.5км и гася.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Износването на студен двигател е повече в сила при бензиновите мотори. Защото бензина отмива маслото................. При дизелите се пукат глави на студено.

                  Коментар


                    Ловеч - Козлодуй = 140км с каране около 100км/ч и 2-3 по-резки ускорения, разход по-борд 4.7л/100км.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                    Коментар


                      ilko-gd написа:
                      Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
                      Извинявам се за което .Е брат казваш първия мотор "Кон Умрейл" на Ц-классе е 125 коньовия? Тук в тоя линк дават,че е 102 коньовия .И аз лично съм скаран с немската техника и не обичам немските машини,обаче как да ти кажа сега моята болка :D ...Отивам сега точно след 15мин нощна смяна в Бърза Помощ Бургас ,къде карам линейка и като отида с Ферарито съм забелязал от 8-те красиви докторки и 17-то прекрасни мед.сестри никоя не надига главица .А като отида вечер с на авера Е-класата 220 ЦДИ или на братовчеда БМВ-то Е 46 320Д 136 к.с всички ми се натискат и искат да ги возя .Само най-тъпата,грозна и мушната сестра един път се качи във Ферарито ма тя пък не познава марките.Кажете как да не ме е яд.Ферарито ми е излязло досега около 8500-8700лв като всичко съм сменял с оригинал и най-високо качество и по -нищо не отспъпва на една Цедка обаче има едно НО..Ето линка колега http://www.cars-data.com/en/mercedes...82/models.html
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        itan75 написа:
                        ilko-gd написа:
                        Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
                        Извинявам се за което .Е брат казваш първия мотор "Кон Умрейл" на Ц-классе е 125 коньовия? Тук в тоя линк дават,че е 102 коньовия .И аз лично съм скаран с немската техника и не обичам немските машини,обаче как да ти кажа сега моята болка :D ...Отивам сега точно след 15мин нощна смяна в Бърза Помощ Бургас ,къде карам линейка и като отида с Ферарито съм забелязал от 8-те красиви докторки и 17-то прекрасни мед.сестри никоя не надига главица .А като отида вечер с на авера Е-класата 220 ЦДИ или на братовчеда БМВ-то Е 46 320Д 136 к.с всички ми се натискат и искат да ги возя .Само най-тъпата,грозна и мушната сестра един път се качи във Ферарито ма тя пък не познава марките.Кажете как да не ме е яд.Ферарито ми е излязло досега около 8500-8700лв като всичко съм сменял с оригинал и най-високо качество и по -нищо не отспъпва на една Цедка обаче има едно НО..Ето линка колега http://www.cars-data.com/en/mercedes...82/models.html
                        ай ся - за една сФирка ако трябва Цедка да си купуваме...
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар


                          Много ми е инересно тези доктори и мед.сестри защо не си гледат служебните задължения ами по паркинга се разхождат или там и е работното място? Ако за една свирка както каза горния колега да си вземаме С класа по добре ходи на КАЛИГУЛАТА мисля че така се казваше
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            102 и 125 к.с. двигателя е на практика е един и същ. И двата са с работен обем 2151 куб.см. само че на 102 к.с. пише 200CDI, а на 125 к.с. 220CDI. Разликата е в софтуера на колата, иначе като "хардуер" са едно към едно.И малко в стила на "Ники-сикс" - винаги можеш да си купиш по-хубава жена, ако ти е за купуване. Щом само на колата се връзват, значи са по-евтинки, взимаш една под наем за няколко дни и си готов Това последното на майтап де, де не се обиди някой.Колеги, моля придържайте се към темата.Модераторски екип на fiat-bg.org
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              7,5/100 в тези условия зимата. Докато разтоваря жената и стигна до работа едва отлепя температурата от минимума.
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                Един от редките при мен случаи на по-дълъг преход извън града :D : България-Словения и обратно, общо ~2 400 км със Стило 1,9 JTD 2002 г. (115 к.с.).Товар: двама души със ски, обувки и багаж за една седмица.Пътища: предимно магистрали, малко планински пътища (ама пък бяха много планински! - на места се наложи да включам 1-ва ). Почти навсякъде пътищата бяха почистени до сух асфалт (с изключение на планинската част и, разбира се, пътищата в България!).Температури: отрицателни, повечето дни няколко градуса под нулата (но имаше сутрини и с -14 градуса).Скорост: ~140 км/ч по магистралите, ~100-110 по останалите пътища, 5-30 км/ч по планинските. Работа на празен ход по границите и покрай пистите.Разход: 2 404 км с 145,5 л. или 6,05 л/100 км.Аз лично съм доволен от разхода при тези условия. Разбира се, при по-умерено каране може да се постигне чувствително по-нисък разход, но според мен няма много смисъл (да се икономисат едни примерно 30-40-50 лв., ама за сметка на удължаване на времето за пътуване). Въпрос на баланс между разходи и удобство.
                                Прикачени файлове
                                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                                Коментар

                                Working...
                                X