bahricin написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
разход
Да попитам нещо. Първо Честита Коледа колеги, да сте живи и здрави и да си помагаме. Питането ми е такова: Дебитомера влияе ли на моторо като разход,пъргавина/динамика/ и какво трябва да прави колата ако той не работи? Колата е 1.9 ТД100 МАРЕА 97г. Казаха ми че при този мотор не влияе дебитомераФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Стз - Асеновград - Буката - Стзhttp://www.youtube.com/watch?v=OmSJ03XjYx8От Асеновград до Буката и обратно - 5.1/100А пътя е такъв:205км планинскиА па къф кеф да си переш на 4та по баирите и тук там 5та Само да беше по-стабилна в завоите ..... или просто на мене не ми стискаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
bahricin написа:pixelbs написа:застуди се и започна да гори повече 7.2 лт и средна скорост 28 кмчA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Така или иначе нямате голяма скорост, резки тръгвания........... Сложете един потенциометър от един килоом последователно на дебитомера и паралелно на потенциометъра един ключ с който когато решите да върнете всичко в заводското изпълнение. Въртите резистора до положение до което ви харесва вървенето, веднага ще забележите, че ако е имало сажди след вас те ще намалеят или направо ще изчезнат. Когато решите да си показвате зъбките, щракате ключа на положение go baby go и всичко си е както е излязло от завода.П.С за да има ефект обаче от това нещо е необходимо да карате нормално и да нямате напъвания.Аз съм си намалил показанията до 700мг при макс. подаване на газ. Когато си настройвате потенциометъра е хубаво да го правите с мултицет и да мерите съпротивлението. За да знаете с колко сте намалявали/увеличавали и ако решите да се върнете на някое положение да знаете какво правите.До тук съм минал 50к по този начин и нямам никакво намерение да го махам от колата.
Коментар
-
Мдам, вярно е...На дълго с жената и детето - 4,9/100, сам и малко бързащ - 6,9/100 ....Откриите разликите!Иначе градското ми е ужасно - все студена, къси преходи, множество стартове и работа на място - между 8,5 и 10/100...Това за Алфата - 1,9ждт, фабрично 115 коня, а всъщност колко в момента не се знае...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
не искам да го считате за оф по темата, ама дали ще има ефект за сложа едно картонче отпред на радиатора, че много бавно загрява пущината и ме е страх да погледна разхода и да пусна парното в туй студено време...п.п. с чистак-бърсак нов термостат съм...п.п. - по празниците Бургас - Варна - Русе и обратно - 6 на 100 - средна скорост - 89 км.ч.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Всички ЖТД-та бавно загряват, независимо от това че са с перфектен термостат.Алфата сега дига 70-80 градуса след 5-6 километра граско каране, а като дигна капака - радиатора е студен и маркучите към него - също.Даже съм забелязал че като насуя парното навън като е много студено, ако карам лекичко - изстива колата още - ако е вдигнала 75 градуса - пада на 65 Виж ако я нагърча 2-3 пъти яко на 2ра и 3та - вдига много бързо 85 градуса и става топличко вътре.Ама бива ли пък студен мотор да се натиска... Особено като е замръзнало по пътя...Това за мен е най-големия кусур на иначе любимата ми колица, ама мръзна яко тия дни.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
avent написа:От даскала ми по двигатели знам едно, че всяко едно форсирване на студен двигател е равно на износването му при 100 км пробвг.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар