Айде ,айде глупости на търкалета . Че вие както ги карате колите всеки ден в тоя студ само за месец след всяко подаване на газ би следвало да сте износили двигателя все едно е изминал 500 000 км. Може да има износване ама пък чак такова не е .
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40
Подкрепям напълно. За това на тези двигатели дават да се карат само с пълна синтетика масла.Както всички знаем зимата трудно загряват и при градско каране износването е голямо. За това и не могат да минат толкова километри като братята им от "старото" поколение дизели.За разхода, колата не е Fiat, но пак е комън рейл 220 CDI и разхода ми е 8-9 л/100 км. градско, 3,5 км. ми е пътя до работата. Печката не ми работи и едвам вдигам 50 градуса за това разстояние и то при положение, че преработих системата защото тяя кола са я направили с ТРИ кръга на охладителната система. За това е пълно с теми в Мерцедес форумите - "Не ми загрява CDI-то".
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
От даскъла ми по двигатели знам едно, че всяко едно форсирване на студен двигател е равно на износването му при 100 км пробвг.
По-времето на даскала ти :D нямаше ли само масло М10Д със свойства на полуразтопена грес .При съвременните масла такова нещо няма.Мислиш ли че италианеца или немеца като запали и я оставя да работи на място и в това време я гали с перце по ауспуха .По същата логика мойта Ферари сега в студовете все като е студена двигателя ми трябва да е на около 3 млн.км .
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Значи мойта е милионник вече Затуй зимата си карам с 0в40
Подкрепям напълно. За това на тези двигатели дават да се карат само с пълна синтетика масла.Както всички знаем зимата трудно загряват и при градско каране износването е голямо. За това и не могат да минат толкова километри като братята им от "старото" поколение дизели.За разхода, колата не е Fiat, но пак е комън рейл 220 CDI и разхода ми е 8-9 л/100 км. градско, 3,5 км. ми е пътя до работата. Печката не ми работи и едвам вдигам 50 градуса за това разстояние и то при положение, че преработих системата защото тяя кола са я направили с ТРИ кръга на охладителната система. За това е пълно с теми в Мерцедес форумите - "Не ми загрява CDI-то".
Извинявай колега,но за какъв Мерцедес говориш? Ц-класе? Е-класе очиларка? И с колко коньов мотор,защото ЦДИ на Мерц има много разновидности?Много взеха ми харвсват тези Ц-класе след 2000г,че да видим .Но този разход 8-9л/100км все пак ми се струва доста завишен за съвременен ЦДИ мотор .
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
На такава цедка (седан 143k.s.) и правя 3 коли и нагоре и надолу, имам го и документирано, но ако го пусна ке ме утрепат То и на мойта каляска в ЕПЕР излиза, че трябва да имам печка ама ....Градско тази зима заковано на 8, паля карам 1.5км и гася.
Износването на студен двигател е повече в сила при бензиновите мотори. Защото бензина отмива маслото................. При дизелите се пукат глави на студено.
Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
Извинявам се за което .Е брат казваш първия мотор "Кон Умрейл" на Ц-классе е 125 коньовия? Тук в тоя линк дават,че е 102 коньовия .И аз лично съм скаран с немската техника и не обичам немските машини,обаче как да ти кажа сега моята болка :D ...Отивам сега точно след 15мин нощна смяна в Бърза Помощ Бургас ,къде карам линейка и като отида с Ферарито съм забелязал от 8-те красиви докторки и 17-то прекрасни мед.сестри никоя не надига главица .А като отида вечер с на авера Е-класата 220 ЦДИ или на братовчеда БМВ-то Е 46 320Д 136 к.с всички ми се натискат и искат да ги возя .Само най-тъпата,грозна и мушната сестра един път се качи във Ферарито ма тя пък не познава марките.Кажете как да не ме е яд.Ферарито ми е излязло досега около 8500-8700лв като всичко съм сменял с оригинал и най-високо качество и по -нищо не отспъпва на една Цедка обаче има едно НО..Ето линка колега http://www.cars-data.com/en/mercedes...82/models.html
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
Извинявам се за което .Е брат казваш първия мотор "Кон Умрейл" на Ц-классе е 125 коньовия? Тук в тоя линк дават,че е 102 коньовия .И аз лично съм скаран с немската техника и не обичам немските машини,обаче как да ти кажа сега моята болка :D ...Отивам сега точно след 15мин нощна смяна в Бърза Помощ Бургас ,къде карам линейка и като отида с Ферарито съм забелязал от 8-те красиви докторки и 17-то прекрасни мед.сестри никоя не надига главица .А като отида вечер с на авера Е-класата 220 ЦДИ или на братовчеда БМВ-то Е 46 320Д 136 к.с всички ми се натискат и искат да ги возя .Само най-тъпата,грозна и мушната сестра един път се качи във Ферарито ма тя пък не познава марките.Кажете как да не ме е яд.Ферарито ми е излязло досега около 8500-8700лв като всичко съм сменял с оригинал и най-високо качество и по -нищо не отспъпва на една Цедка обаче има едно НО..Ето линка колега http://www.cars-data.com/en/mercedes...82/models.html
ай ся - за една сФирка ако трябва Цедка да си купуваме...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Много ми е инересно тези доктори и мед.сестри защо не си гледат служебните задължения ами по паркинга се разхождат или там и е работното място? Ако за една свирка както каза горния колега да си вземаме С класа по добре ходи на КАЛИГУЛАТА мисля че така се казваше
102 и 125 к.с. двигателя е на практика е един и същ. И двата са с работен обем 2151 куб.см. само че на 102 к.с. пише 200CDI, а на 125 к.с. 220CDI. Разликата е в софтуера на колата, иначе като "хардуер" са едно към едно.И малко в стила на "Ники-сикс" - винаги можеш да си купиш по-хубава жена, ако ти е за купуване. Щом само на колата се връзват, значи са по-евтинки, взимаш една под наем за няколко дни и си готов Това последното на майтап де, де не се обиди някой.Колеги, моля придържайте се към темата.Модераторски екип на fiat-bg.org
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Един от редките при мен случаи на по-дълъг преход извън града :D : България-Словения и обратно, общо ~2 400 км със Стило 1,9 JTD 2002 г. (115 к.с.).Товар: двама души със ски, обувки и багаж за една седмица.Пътища: предимно магистрали, малко планински пътища (ама пък бяха много планински! - на места се наложи да включам 1-ва ). Почти навсякъде пътищата бяха почистени до сух асфалт (с изключение на планинската част и, разбира се, пътищата в България!).Температури: отрицателни, повечето дни няколко градуса под нулата (но имаше сутрини и с -14 градуса).Скорост: ~140 км/ч по магистралите, ~100-110 по останалите пътища, 5-30 км/ч по планинските. Работа на празен ход по границите и покрай пистите.Разход: 2 404 км с 145,5 л. или 6,05 л/100 км.Аз лично съм доволен от разхода при тези условия. Разбира се, при по-умерено каране може да се постигне чувствително по-нисък разход, но според мен няма много смисъл (да се икономисат едни примерно 30-40-50 лв., ама за сметка на удължаване на времето за пътуване). Въпрос на баланс между разходи и удобство.
Коментар