Да попитам колеги, горе долу какъв е нормалния разход за Bravo 1.9 JTD, градско и извънградско, ако приемем че всичко си му е наред двигателя мърка и т.н., при леко каране и до колко може да се качи при по спортно да речем
Виж в подписа ми разхода В София я карам съвсем леко, много преди светофарите отпускам газта и оставям на скорост.Извън градско карам с около 130 - 140.
Уау, на мен под 7 градско не ми е падала, но пък от друга страна и термостата ми е за смяна, под 20 градуса ли е навън, повече от първата чертичка не качва, може ли и заради това да ми е толкова голям разхода
Изумен съм от колата. Направих и едни процедури при Жоро с едни препарати на XENUM, с които се почистиха колекторите и всичкия нагар и боклуци и резултата е следния:Русе-Равда, Равда-Русе = 5.35/100 с включен климатик нон стоп, скорост 100-120км/ч.
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
Да попитам колеги, горе долу какъв е нормалния разход за Bravo 1.9 JTD, градско и извънградско, ако приемем че всичко си му е наред двигателя мърка и т.н., при леко каране и до колко може да се качи при по спортно да речем
Виж в подписа ми разхода В София я карам съвсем леко, много преди светофарите отпускам газта и оставям на скорост.Извън градско карам с около 130 - 140.
Колега и аз имам ЖТД 100. Смесения разход ми е като твоя. Извън града съм направо атрактивен ( 4,7 - 4,9 л/100), откакто поради обективни причини карам колицата до 2500 об/мин. Не си жаля обаче климатика. Скоро замерих градското си - в яките задръствания (5км. за 30 минути средно) - ами удари ми 8 литра с климатика.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Шела на Казичане зареждане до горе (да се вижда на гърловината) изминати 497км с климатик, 1+1 пътници и багажник напълнен до горе + малко багаж по задната седалка. От Казичане до Ахтопол и после до Царево ( на Лукойла на Царево я заредих до горе) с 28л. По магистралата движение с 140км на места до 160 след това смесено каране според колкото позволява пътя (не съм се напъвал) по Бургаската магистрала 140км на места до 180. 70% е карано на темпломат като на магистралата му беше зададена скорост от 140км по другите пътища скоростта беше такава която поддържа колоната, изключвал съм го само когато не може да се кара с постоянна скорост. На връщане разхода ми беше 30л/500км отново за същият маршрут но малко повече я настъпвах от време на време над 140. Либра комби 2.4Jtd 140к.с.ЕДИТ: компа ми показваше средна скорост от 93.2км и разход 5.1л/100км на отиване, на връщане 97.4км средна скорост и разход 5.3л/100км
Колеги, радвам се за вас и ще ви споделя разхода на моята Марейка JTD /105 ли е 110 ли е така и не разбрах/. Значи в Кюстендил заредих догоре и след това на магистралата преди Пловдив някъде допълних пак на Лук ойл. Като изчислих литрите на километрите се получи 4,5/100 :D /сигурно съм карал доста лекичко/. После на връщане с климатика да ми е качило най-много до 4,7-4,8/100. Това е. Колко обаче беше учудването ми обаче когато зареждайки в Кюстендил на Лук ойл при положение че лампата на резервата не ми беше светнала /а по принцип свети/ резервоара събра 58,4 литра . Чул съм че на модела резервоара е 63 л. Така че не знам дали въобще може да говорим за реално засичане на разхода
Колкото ти е по-празен резервоара, когато пълниш, толкова повече ще се разпени нафтата и по-бързо ще ти изключи пищова.
Именно, прав си, обаче при мен се получава обратното - събра повече отколкото очаквах. Така излиза , че резерва е по-малко от 5 литра
63 л е ако не пълниш до ръбчето, а ако е до ръбчето събира повечко от 63 л. Резервата съм чувал, че е на принципа - да ти стигне за около 100 км каране извънграско със скорост 90-100 км/ч или около 5-7 л.
Колкото и да се пени ако си напълниш до горе да се вижда нафтата няма как да се напълни всеки път различно. По принцип засичането трябва да се прави на една и съща колонка.
Колкото и да се пени ако си напълниш до горе да се вижда нафтата няма как да се напълни всеки път различно. По принцип засичането трябва да се прави на една и съща колонка.
Коментар