и кихалка(blow off ) си сложил браво , има ли ефект за дизелов атомобил ? ? И със права генерация ли си струва ми се че доста ръмжи ...
Няма Blow off ако това питаш... На дизел не се слага Blow off тук нямаш дросел, при бензиновите резачки по-има смисъл.С права генерация е да, на заводския размер, просто са свалени катализатора и задното гърне, на високи обороти се чува да ти кажа и на празен ход но съм доволен има повече сила във високите обороти, а звука който чуваш е когато пусна газта и е нормален за турбина с променлива геометрия
Ето какво се случва с разхода като настъпвам на всеки светофар да се чува бруталния звук на VNT турбината http://vbox7.com/play:26032610ad
Гоуфа е баран софтуерно и турбината не трябва да е внт15 а гт1749вб (ако не ме лъже паметта).
Голфа не е чипосван, но скоро и това ще стане сега имам още неща да сменям по него и накрая и чип ще му сложим и ще кача графиката от дино-то преди и след чипа да видиш че няма чипИ никъде не съм казал че турбината ми е VNT15...С GT1749VB е и доколкото знам тази турбина е VNT17
За да държи 950+ оборота при нормално загрял двигател е баран софтуерно.Сега по темата за 603км сипах 37л което е 6.1л/100км като 400км ги е минала жената.
софия-китен-софия.скорост по магистралата нито повече нито по малко от 140 в двете посоки по магистралата.бургас-китен-бургас 80-90 средна скорост.разход 65 литра.аз мисля че това е много за 900 километра.
Този преход съм го правил многократно миналото лято в рамките на един ден, моята е 115 к.с., скорост по магистралата средно 160 км/ч, по националката - 110 - 130, разход 60 л., т.е. 6,66/100.
София-Лефкада-София , среден разход 5.3 и средна скорост 64км/ч, на отиване до границата с Гърция беше 4.3 при средна скорост 71км/ч, Крома 1.9 с ремап, без ДПФ и ЕГР.
Колеги, днеска ходих да питам за тръби с по-голям диаметър за да сменя тръбата на генерацията и човека който правеше ауспуси ме пита какво така жужи и веднага ме попита катализатора махнат ли е и аз му казах, че има шев и някой преди мен го е махнал и като вкарахме колата на канала без да го сваля разбра че не е изтърбушен напълно и като го разрязахме вътре имаше метални парчета и нещо като решетка което беше застанало точно на изхода на катализатора и запушваше генерацията, изчисти тръбите отвътре с едни жила и колата е ракета Ако имате усещане, че колите ви не дърпат на високите обороти е много вероятно проблема да е заминал катализатор ...Колкото до разхода не мога да кажа дали ще е по-нисък без катализатор и с права тръба до отзад, но със сигурност турбото се натоварва по-малко и колата е доста по-динамична
Valiosport зави ми се свят от клипа ти. А защо пърди така турбото като разтоварва?
Махни гърнетата на колата си и ти ще правиш така :DОт 2-3 месеца пътувам всеки ден Варна-Добрич среден разход 5-5.5 л/100км 80% извън града и 20% градско
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
100 км. само градско в София. 22км/ч средна скорост - 10,9/100 по комп....
Това е разхода. Иначе градските легенди за 4-5/100 ги слушам на вред по света...
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Така по темата имам следните наблюдения: Колата е Браво 1,9 JTD 105 без ремап.Извънградско със скорост 80-90 км/ч по второкласни пътища - 4,5л.Извънградско със скорост 100-110 км/ч (тук там 140-150) по магистрален път - 5-5,6л.Извънградско със скорост 140-150 км/ч - 6,3-7,5л.Градско - 6,5-7,5 зависимост колко се натиска.
Малко данни за ЖТД-то.За 880км заредих 46л което прави 5.2л/100км.Това са 5 пъти Пирдоп-София-Пирдоп със скорост извънградско 100-120км/ч и е шофирано от жената.
Коментар