Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как карате дизелите си? Колко ви горят?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    valkov_1.4 написа:
    Колеги и мойто гори като невиждало 50 км градско и 100 извън градско като не съм го зобил до към 2000оборота най-много 2500 не повече и ми изгори 10 литра а пък с един пълен резервуар само на дълго минах около 970 км и всички навсякъде ме минават и псуват как мога да му сваля разхода на тоя Зил Говорим за Fiat Bravo 1.9 JTD 2000год
    това си е доста аз с пълен резервоар минавам към 1000-1200км извън градско

    Коментар


      ntodorov написа:
      с много работа на място ( размразяване и прочие), колата ми е изпила приблизително 8,2 литра нафта за 100 км.ПС: Лятото си е лято. Климатика не ме събаряше толкова. Рядко прехвърлях 6 литра по същия този маршрут.
      Опитай зимата без работа на място ... дори и при температури около нулата и малко под нея разхода ще ти скочи над 9,5 литра за 100км градско, на малки разстояния. За разход лятото, този който си обявил: 6 и под него, за мене е недостижим!
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        E различни мотори сте
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          benzol написа:
          valkov_1.4 написа:
          Колеги и мойто гори като невиждало 50 км градско и 100 извън градско като не съм го зобил до към 2000оборота най-много 2500 не повече и ми изгори 10 литра а пък с един пълен резервуар само на дълго минах около 970 км и всички навсякъде ме минават и псуват как мога да му сваля разхода на тоя Зил Говорим за Fiat Bravo 1.9 JTD 2000год
          това си е доста аз с пълен резервоар минавам към 1000-1200км извън градско
          е аз тогава какво да кажа с пълен резервоар минавам с мъки 800км и то с чип без чип все тая,много малка разлика се появи след смяната на разпръсквачите но пък и вървеното стана по-мудно
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            emzo написа:
            E различни мотори сте
            е неговия не е ли по икономичния

            Коментар


              Jimy написа:
              ntodorov написа:
              с много работа на място ( размразяване и прочие), колата ми е изпила приблизително 8,2 литра нафта за 100 км.ПС: Лятото си е лято. Климатика не ме събаряше толкова. Рядко прехвърлях 6 литра по същия този маршрут.
              Опитай зимата без работа на място ... дори и при температури около нулата и малко под нея разхода ще ти скочи над 9,5 литра за 100км градско, на малки разстояния. За разход лятото, този който си обявил: 6 и под него, за мене е недостижим!
              така е адаш по борд компютър е така наистина, но реалноста е малко по различна, тъй, като като освободиш от скорост колата почва да гори на час не на КМ/Н а на борда показва все още 5-6-7 особено ако си с 30-40 по инерция Сега се връщам от тест драйв на напълно загрял мотор на 90 градуса, след пробег 50км неможа и 10лв нафта от ОМВ (най смотаната) да изхарчи , обаче ако ги мина тия 50км на загряващ мотор ... може и да не ги мина даже Говоря за каране до 3та скорост и постоянно легнали полицаи, спиране и тръгване, иначе в града където се кара 3та 4та ако е загряло моторчето пада под 6 градско въпроса е да е загрял 1 път (ето тва е предимството на бензиновите мотори с променливо газоразпределение, че влизат много бързо в оптимален режим, и зимата за къси разтояния са по добри)
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                И зимата и лятото-все 8/100 градско на къси разстояния. Винаги паля и тръгвам, не чакам да загрява.
                Palio Weekend 1.7 TD

                Коментар


                  serge написа:
                  И зимата и лятото-все 8/100 градско на къси разстояния. Винаги паля и тръгвам, не чакам да загрява.
                  При мен не е така, зимата стигам до 8л, иначе лятото немога да хвана, но смесено варирам от 6до6,5-7л .Сега ще я видя, от как се застуди, само наливам по-малко, но съм нулирал дневния км откат светна лампата ,и общото количество дето съм налял е :61 литра кажи речи,дотук съм минал 460км,и стрелката е 1мм на средната линия, засега немога да кажа какъв е разхода, но кат светне лампата, вече ще имам представа как гори....
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    benzol написа:
                    emzo написа:
                    E различни мотори сте
                    е неговия не е ли по икономичния
                    Ако "неговия" е моя. Явно - да. :D
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      Мне моят е JTD105, което няма как да е по икономично от JTD100 ... Емо ще ви обясни защо!!!Последно искам да ви посъветвам да правите като ntodorov и мен, а именно да загрявате комънрейл дизелите си преди тръгване! Много важно е. Уверявам ви, направих си експеримент преди години, като тръгвах веднага след стартиране на двигателя и потегляне след поне пет/5/минути работа на място и резултата бе очеизваждащ!!! Поне 1,5л по-малко разход при предварително загряващ двигател.едит: конвенционалните дизели загряват поне два пъти по-бързо от комънрейлите
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        Jimy написа:
                        Мне моят е JTD105, което няма как да е по икономично от JTD100 ... Емо ще ви обясни защо!!!Последно искам да ви посъветвам да правите като ntodorov и мен, а именно да загрявате комънрейл дизелите си преди тръгване! Много важно е. Уверявам ви, направих си експеримент преди години, като тръгвах веднага след стартиране на двигателя и потегляне след поне пет/5/минути работа на място и резултата бе очеизваждащ!!! Поне 1,5л по-малко разход при предварително загряващ двигател.едит: конвенционалните дизели загряват поне два пъти по-бързо от комънрейлите
                        Този съвет няма как да върши работа.Влизал съм в този спор и трябваше да го доказвам на живо.Доказах го.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            Jimy написа:
                            Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?
                            С едно шише от 2 литра нафта и експеримент, за да докажа правотата си.Ако трябва да съм по-точен шишетата бяха 2, но да не издребняваме чак до толкова.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              Jimy написа:
                              Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?
                              Е па Евро3 маторя няма загряване на място.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                dobrujanetza написа:
                                Jimy написа:
                                Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?
                                Е па Евро3 маторя няма загряване на място.
                                А за 15 мин с боксуване в снега сгрява доволно.
                                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                                FIAT БРАВО 1.2 16v
                                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                                Коментар

                                Working...
                                X