valkov_1.4 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ntodorov написа:с много работа на място ( размразяване и прочие), колата ми е изпила приблизително 8,2 литра нафта за 100 км.ПС: Лятото си е лято. Климатика не ме събаряше толкова. Рядко прехвърлях 6 литра по същия този маршрут.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
benzol написа:valkov_1.4 написа:Колеги и мойто гори като невиждало 50 км градско и 100 извън градско като не съм го зобил до към 2000оборота най-много 2500 не повече и ми изгори 10 литра а пък с един пълен резервуар само на дълго минах около 970 км и всички навсякъде ме минават и псуват как мога да му сваля разхода на тоя Зил Говорим за Fiat Bravo 1.9 JTD 2000годBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Jimy написа:ntodorov написа:с много работа на място ( размразяване и прочие), колата ми е изпила приблизително 8,2 литра нафта за 100 км.ПС: Лятото си е лято. Климатика не ме събаряше толкова. Рядко прехвърлях 6 литра по същия този маршрут.
Коментар
-
serge написа:И зимата и лятото-все 8/100 градско на къси разстояния. Винаги паля и тръгвам, не чакам да загрява.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Мне моят е JTD105, което няма как да е по икономично от JTD100 ... Емо ще ви обясни защо!!!Последно искам да ви посъветвам да правите като ntodorov и мен, а именно да загрявате комънрейл дизелите си преди тръгване! Много важно е. Уверявам ви, направих си експеримент преди години, като тръгвах веднага след стартиране на двигателя и потегляне след поне пет/5/минути работа на място и резултата бе очеизваждащ!!! Поне 1,5л по-малко разход при предварително загряващ двигател.едит: конвенционалните дизели загряват поне два пъти по-бързо от комънрейлитеПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Мне моят е JTD105, което няма как да е по икономично от JTD100 ... Емо ще ви обясни защо!!!Последно искам да ви посъветвам да правите като ntodorov и мен, а именно да загрявате комънрейл дизелите си преди тръгване! Много важно е. Уверявам ви, направих си експеримент преди години, като тръгвах веднага след стартиране на двигателя и потегляне след поне пет/5/минути работа на място и резултата бе очеизваждащ!!! Поне 1,5л по-малко разход при предварително загряващ двигател.едит: конвенционалните дизели загряват поне два пъти по-бързо от комънрейлитеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
dobrujanetza написа:Jimy написа:Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар