Отдели 300лв и разхода ти ще стане като на А3-ката Тези 120коня на Аудито са след чипосването нали така? На мен не ми е известно да има мотор на TDi 120к.с
Да аз съм написал ,че е с чип.Но на ТД-то не може да се сложи чип защото не е с електронно управление на помпата и турбото но виж ако беше JTD там нещата стоят по друг начин
На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят
Е тогава грешката е моя. Но няма начин да няма начин. С пари и добри майстори се постигат чудеса. За моя мотор знам че е 300лв и става малко по динамичен. Не ми се иска да го оставям при майстори - не им вярвам! Щом работи значи не се пипа
по последни данни и засичания около 10/100 в най-големия бушон и пик в центъра. приятно съм изненадан, но чудеса не стават - преди 10-на дена смених термостат и резултата е налице
Колеги, това е точният разход на този двигател (Ланча Либра 2.4jtd).Както се вижда разхода по борд компютър е точно 8л/100км.Разход по колонка е 8.4л/100км.Това е в София, НО...Стил на каране:- Икономично, "нормално", с редки "изрязвания" до червеното, колкото да ме ръгне звука и вървенето на колата.- През повечето време на периода със засичането автомобила рядко е загрявал над 70 градуса. В повечето случаи винаги, когато съм натискал колата да си покаже зъбите, е била загряла до 90 градуса, за това и не съм я натискал много често.- Карането не е чисто "софийско", тоест това не е в типичните задръствания на София, което може да се види и по средната скорост, която тема сме я разисквали много...Надявам се да съм бил най-точен...
по последни данни и засичания около 10/100 в най-големия бушон и пик в центъра. приятно съм изненадан, но чудеса не стават - преди 10-на дена смених термостат и резултата е налице
В смисъл...?Има ли разлика с развален термостат или с работещ?
по последни данни и засичания около 10/100 в най-големия бушон и пик в центъра. приятно съм изненадан, но чудеса не стават - преди 10-на дена смених термостат и резултата е налице
В смисъл...?Има ли разлика с развален термостат или с работещ?
ми да - прав си че не става ясно разхода е понижен поне с литър, да не кажа и повече, защото по едно време ме беше страх да смятам - харчеше като трактор
няма общо термостата с разхода, цитирам майстор, който определено разбира доста - и да има, каза, че е около 100-200гра иначе, аз съм с НЕработещ термостат и сега зимата карам доста, разхода ми е малко над 8 макс 9, като считате, че не я гаса като чакам, а си се топля поздрави колеги,
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
ЧНГ на всички съфорумници! Здрави и с много парички за да се грижиме за фиатките... ВЕХ---ЖТ, незнам за майстора, но аз си го усещам по джоба. за да потвърдя на 100% - ще засека по прецизнопоздрави
София-Варна-София, каране нормално (над ръба на закона - извън градско 100-110км/ч, магистралата 140-150км/ч)На отиване 6л/100кмНа връщане в големия сняг - вчера вечерта, естествено доста по-бавно 6.3л/100км.През повечето време (където и когато е възможно) колата бе на автопилот. Казвам го това, защото по принцип харчи малко повече на автопилот.
Фиатите си горят повече по принцип от др. автомобили, но за сметка на това като го настъпиш знаеш, че ти си човека.Колегата кадето беше писъл по-горе за Астрата, че горяла по-малко искам да го питам:-Има ли разлика във вървенето ба 2-та автомобила?Относно пушенето ... всички фиати пушат(каде от нафта; каде не загряла или с прецакан термостат и тн..)Но синия дим не е никак добре(по принцип това е изгоряло масло)
Не го плаши! При сваляне на оборотите разтоварва филтъра! Ако е масло ще изпушва при форсаж, а не при падане на оборотите!ПОЗДРАВИ
Преди седмица си взех Пунто1.7юТД 1996г. на Лукойл го заредих до горе Плевен-Беклемето и обратно на Лукойла до горе 200км/11л. тоест 5,5л./100км и следтова 108км/9л. в Плевен и се чудя дали не е висок този разход за градското но все пак по каталог го дават 8.6л
Коментар