Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 JTD се самофорсира на висока предавка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9 JTD се самофорсира на висока предавка

    Здравейте колеги, става въпрос за Стило 1,9JTD, 2003г 115к и проблемът на колата, е че на 4 и 5 скорост, много рядко и на 3-та, като подам газ да изпреваря, примерно, между 2.5 и 3хил оборота колата се форсира . оборотомерът се форсира от 2,5 до 3 и се връща пак на 2.5. На 1,2,3 го няма тоя проблем. Карах я на диагностика, казаха, че и няма нищо. Не е и от съединителя. Прави го на загрял двигател. Някой случайно да се е сблъсквал с такъв проблем?


    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Съединител, буксува.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      мда точно това е
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        При мен проблема е същия, и отново майсторите казват че всичко е наред.
        Карам я вече 2-3 години така.
        Някъде бях чел че е възможно от някакъв семеринг да се омаслява съединителя, но дали е така май само оня горе знае.....
        Stilo 1.9 JTD 115Hp

        Коментар


          #5
          Те май повечето майстори щото не им се занимава викат карай то ще си каже. Не че нещо ги виня ,но и клиентите трябва да са наясно ,че понякога да се установи даден проблем е малко по-трудничко и изисква не малко усилия и време което би струвало нещо все пак. Така че вие си решете какво да правите ако усещате някакъв проблем а майстора ви казва че нямате.

          Коментар


            #6
            panasonic1 написа: Преглед на мнението
            Те май повечето майстори щото не им се занимава викат карай то ще си каже. Не че нещо ги виня ,но и клиентите трябва да са наясно ,че понякога да се установи даден проблем е малко по-трудничко и изисква не малко усилия и време което би струвало нещо все пак. Така че вие си решете какво да правите ако усещате някакъв проблем а майстора ви казва че нямате.
            Страшен отговор, няма що. Когато нямаш какво да кажеш е по-добре да замълчиш.
            Ако ще даваш някакъв съвет, добре, но стига с този спам.
            То ако можехме сами да решим какво да правим, нямаше да пишем във форума и да ходим по "майстори".
            Stilo 1.9 JTD 115Hp

            Коментар


              #7
              Аз пък съгласен с колегата panasonic1, има супер много майстори добри ама само на душа , а и според мен няма какво да се дискутира, колегата е за съединител от това по ясно няма как да е.
              На малко предавка много трудно ще се прояви проблема ама на висока е повече от ясно. Преди години на бравата на един приятел само на 5та правеше така като го свалихме феродовия диск беше почти без феродо, от там нататък всеки си решава.

              Коментар


                #8
                класика в жанра" дърпа се ръчната спирачка, Включва се на 3 скорост и се мъчиш да потеглиш, ако изгасне - няма проблем със съединителя, ако не изгасне - предстои ремонт.

                Коментар

                Working...
                X