Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.3 мултиджет на Сузуки ЕГР-клапан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.3 мултиджет на Сузуки ЕГР-клапан

    Въпроса ми е свързан към ЕГР-клапана на въпросния мотор. Или по точно дали може да се затапи без софтуерна намеса. За да знам дали да го чистя, сменям, затапвам.....

    #2
    Този мотор ще има проблем ако само се затапи без софтуерна намеса. Пробвай с чистене малко е кофти за сваляне. А какъв точно е проблема кои е точно мотора колко коня е.

    Коментар


      #3
      Знам само, че е 75 к.с сузукито е 2008г. След триене на грешката за два дни и отново светва лампата. След светването започва да мени оборотите на празен ход, може би малко се увеличава разхода и на студено се забелязва нещо като кафеникав пушек.
      Явно за събота ще си планирам почистване пък след това ще видя какво ще се случи и колко е мръсен.

      Коментар


        #4
        затапи го и го карай при Бобо да го изключи.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Това ще е последното което ще направя.

          Коментар


            #6
            значи хубаво е да го затапиш ,но относно чистенето бих ти препоръчал да свалиш и колектора да изчистиш че на 90% съм сигурен че вътре има много за чистене и колата ще се отуши после си прецени дали да го затапваш че след максимум 50-60000 км. пак ще е същото.
            А и щях да пропусна това с лек чип става доста пъргаво и с подходящото обслужване няма да имаш проблем хубаво е да се провери веригата и най вече обтегачите на този мотор.

            Коментар


              #7
              За веригата ми казаха, че дори и да се скъса мотора не удря. Принципно мотора работи доста добре, единствено скапаната грешка която излиза за клапана. Мап за повече сила... не ми трябва. Кара се само градско супер плавно... за икономия.

              Коментар


                #8
                в ютуб има видео относно чистенето на егр, със спрей

                https://www.youtube.com/watch?v=gOGjAQHVeCc

                https://www.youtube.com/watch?v=fOWHTuG2fAU
                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                Коментар


                  #9
                  няма дизелов двигател,който не удря клапани,въпроса е какви са последствията-от счупено бутало до само счупени кобилици,всичко е в зависимост от вида на газоразпределението

                  Коментар


                    #10
                    мотора е почти същия като на фиат, и ако скъса веригата прави не салата а пастет.
                    отваряли сме два такива на добло единия със скъсана верига другия с разтегната с 1 см близо и двата бяха за грозна гледка вътре.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Със същите симптоми , при мен не се размина само с чистене." Електрическата част" на егр-а беше заминала. Нов егр, почистих и колектора и сега е друга кола. Предпочетох да дам 190 лв за егр, че не ми се занимава с "тунинг специалисти" точно сега.
                      Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                      Коментар


                        #12
                        Brevetti написа: Преглед на мнението
                        Със същите симптоми , при мен не се размина само с чистене." Електрическата част" на егр-а беше заминала. Нов егр, почистих и колектора и сега е друга кола. Предпочетох да дам 190 лв за егр, че не ми се занимава с "тунинг специалисти" точно сега.

                        Браво, не съм наясно с цените на егр-а но ми се вижда малка като цена каква марка сложи.

                        Коментар


                          #13
                          Защо не търсите по автоморгите "Електрически части"- актуатори? Има ги и си работят, аз карам в момента с такъв. Ако не работи го връщаш и вземаш друг. Има си и начин да го пробваш преди да го монтираш.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #14
                            Като оригиналния "Пиербург". Не взех втора ръка точно заради "Ако не работи го връщаш и вземаш друг"
                            Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                            Коментар


                              #15
                              я виж колко е за 1.9 мжтд.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X