Въпроса ми е свързан към ЕГР-клапана на въпросния мотор. Или по точно дали може да се затапи без софтуерна намеса. За да знам дали да го чистя, сменям, затапвам.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.3 мултиджет на Сузуки ЕГР-клапан
Collapse
X
-
Знам само, че е 75 к.с сузукито е 2008г. След триене на грешката за два дни и отново светва лампата. След светването започва да мени оборотите на празен ход, може би малко се увеличава разхода и на студено се забелязва нещо като кафеникав пушек.
Явно за събота ще си планирам почистване пък след това ще видя какво ще се случи и колко е мръсен.
Коментар
-
значи хубаво е да го затапиш ,но относно чистенето бих ти препоръчал да свалиш и колектора да изчистиш че на 90% съм сигурен че вътре има много за чистене и колата ще се отуши после си прецени дали да го затапваш че след максимум 50-60000 км. пак ще е същото.
А и щях да пропусна това с лек чип става доста пъргаво и с подходящото обслужване няма да имаш проблем хубаво е да се провери веригата и най вече обтегачите на този мотор.
Коментар
-
в ютуб има видео относно чистенето на егр, със спрей
https://www.youtube.com/watch?v=gOGjAQHVeCc
https://www.youtube.com/watch?v=fOWHTuG2fAULinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
мотора е почти същия като на фиат, и ако скъса веригата прави не салата а пастет.
отваряли сме два такива на добло единия със скъсана верига другия с разтегната с 1 см близо и двата бяха за грозна гледка вътре.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Със същите симптоми , при мен не се размина само с чистене." Електрическата част" на егр-а беше заминала. Нов егр, почистих и колектора и сега е друга кола. Предпочетох да дам 190 лв за егр, че не ми се занимава с "тунинг специалисти" точно сега.Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.
Коментар
-
Brevetti написа: Преглед на мнениетоСъс същите симптоми , при мен не се размина само с чистене." Електрическата част" на егр-а беше заминала. Нов егр, почистих и колектора и сега е друга кола. Предпочетох да дам 190 лв за егр, че не ми се занимава с "тунинг специалисти" точно сега.
Браво, не съм наясно с цените на егр-а но ми се вижда малка като цена каква марка сложи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар