Горд собственик от скоро на Фиат Мултипла 1.9 Мултиджет...120к.с. Но не точно май горд. Изминал съм около 1500 км и е изяла полувинка масло. Четох че някъв сепаратор се чисти, гумички се сменят сегменти... Е нали е най здравия мотор на Фиат... Къде е тоя сепаратор има ли го тоя осем клапанов...гумичките сменят ли се без да се сваля главата., че ако го отварям по добре да я сменям. Кажете колеги кво да правя . Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тая гад харчи и масло.
Collapse
X
-
Преди да се включиш в приключението виж маслото като купих фиата смених маслото веднага след покупката и като се почна горене разни майстори почнаха гумички и т.н. Приятел ми каза за същото приключение и как го оправил смених масларо сложих от същата марка масло селения но го купих в железни туби вече правих две смени грам масло не пипа дано и при теб да е същото иначе си е приключение и пари.TSOLOV
Коментар
-
mitice написа: Преглед на мнениетоНякой май те е излъгал сериозно,че най здравия модел и двигател :D глава ще трябва да я свалиш мисля
гумичките се сметят на място без да се сваля главата. Но ако не знаеш какво и как да го направиш вместо да поправиш главата ще повредиш твоята. като твоята би се повредила в областа на очите вероятно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Става на място.
Приятел сменя гумички на 8 клапаново JTD без да сваля главата.
Дори успя да изпусне единия клапан, успяхме да го извадим с магнит и сглобихме успешно. Подобрението беше минимално.
Оказа се, че колата е на много километри, и трябваше да се сменят сегменти.
Караха си го 3-4 години с доливане.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
И аз съм чувал, че от масло колата може да харчи по 1л на 1000км при кофти масло и веднага със смяна на качествено масло да спре. При мен с пунто 2 не стана обаче. Първата смяна не го барна. На втората почна да харчи по 1л на 2000км, а в мотора има 2.5литра :D. След смяна на гумички разхода се редоцира до минимален (4-500гр на 10000км).
Коментар
-
карам жтд 105 коня който по километраж е на 260 хиляди и се кара с 5w40, не ми се налага да доливам ... Виж да нямаш течове от семеринга зад маховика или капака на клапаните. От там колко деликатно изтичат литри масло .... Другия вариант е турбото. Не вярвам да е за сегменти .... Този мотор трудно се уморява, но стопани всякакви ...мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Bobkata - дай инфо как са се развили нещата. Много ми е важно. При мен е подобен случай, харчи масло на дълго. 300 км на по- високи обороти и доливам 400 гр масло. Егати колата - 115 кс Фиат Мултипла дизел.
Купих масло отговарящо на всички FIAT спецификации - FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-40 и резулата пак същия. Значи проблема е другаде. А не тече отдолу, не пуши на масло, майстори я гледаха и ми разправят било нормално. Е не съм съгласен с това.... Затова ще следя темата с интерес.тралала
Коментар
-
Колеги, харча на масло не е голяма беда, дори да се озовете в моята ситуация (http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=25340). Просто постъпете мъдро и проверете нещата 1 по 1, като на първо място измерите компресията на всеки цилиндър... но дори да се стигне до отваряне, си струва - на практика мотора ще надживее всичко останало по колата. Аз правих основен ремонт, след който направих почти 100 хиляди, ремонтните комплекти излизат по-евтино.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа: Преглед на мнениетоКолеги, харча на масло не е голяма беда, дори да се озовете в моята ситуация (http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=25340). Просто постъпете мъдро и проверете нещата 1 по 1, като на първо място измерите компресията на всеки цилиндър... но дори да се стигне до отваряне, си струва - на практика мотора ще надживее всичко останало по колата. Аз правих основен ремонт, след който направих почти 100 хиляди, ремонтните комплекти излизат по-евтино.тралала
Коментар
-
tralala написа: Преглед на мнението...Ще търся причината и даже бих ти бил благодарен ако споделиш къде се намира прословутия сепаратор за да го прегледам.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D.Stanev Това ли имаш в предвид, т.е. само това ли е сепаратора - http://www.fiatforum.bg/attachment.p...3&d=1499779425
Смених скобите на тия маркучи влизащи в кръглото тяло, защото хвърляше масло. Така като го гледам обаче трябва да се свали капака, за да имам достъп до него.тралала
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар