Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Крома 1.9 120кс.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ще пробвам с добавка и яко газ. Понеже нещо не ми се връзват нещата. Колата не пуши,върви нормално.Няма тресеници и нито 1 симтом че нещо не е наред пък дюзите пикаят и харчи 12л. Според графиката на 1600 бара пикаят най много. На по малко налягане по малко пикаят. С една добавка и яко газ ще пробвам. Но незнам как да разбера резултат след като си компенсират тия инжектори на компа.

    Коментар


      #17
      Учудвам се как Жоро(Специалиста) се въздържа от включване.Ивчо потърси го този човек за мнение и след това ползвай добавки и "газ до дупка".Дюзите долу,Еконт и право в Ямбол при Жоро.Всичко друго е пилеене на време,кинти и нерви.Успех момче
      198mjet Bravo

      Коментар


        #18
        За момента съм ги дал на други хора чакам да кажат те мнение. Но като видяха графиката с данните казаха че колата трябва да е тотал. Следователно им обесних че няма нито 1 симптом за нещо освен че харчи повече. Казаха че ако са леш и 4 дюзи колата е нямало да е в час грам. Чакам да се обадат и така.

        Коментар


          #19
          при такива дюзи до сега да беше се запознал с буталата.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Последните майстори казаха че дюзите не били виновни за тоя разход,ами бил запушен дпфа и от там няква регенерация правел и от там компа давал яко гориво за да смогва да върви колата. И също ми се дига нивото на маслото което било повече от кръсноречив повод за запушен дпф.

            Коментар


              #21
              Съгласен съм с последните ти майстори,звучи по-истинско някак си .С фиат еку скан може да го видите в проценти на колко го дава запушен,аз лично съм тествал на моята на 70 процента запушване ми показваше, давам принудителна регенерация за която много хора казват,че е опасно и ако не ти е у ред мотора можело да се случи нещо,но за щастие при мен нищо не се случи и след регенерацията беше на 26 процента ,сега в последно време не съм го гледал.Самата регенерация мотора трябва да е загрял поне до 70 градуса и започва едно форсиране на колата на 3500 оборота и така около 10 мин.,и в това време са ми казвачи ,че колата бута принудително повече нафта за да може да вдигне по-бързо висока температура във филтъра.
              Успех!

              Коментар


                #22
                Махай го тоя дпф. На мен с дпф на 70%запушен ми даваше и по-голям разход. След премахването ми падна на 5.5 среден реален пълно пълно.
                FIAT STILO 1.9JTD 2002

                Коментар


                  #23
                  Утре ще го махна и ще кажа резултат.

                  Коментар


                    #24
                    Резултата е на лице. 45 л 870 км натоварена до козирката и 4 човека и средна скорост 120 с темпомата. Повече няма какво да искам мисла. И това е с лошите инжектори....

                    Коментар

                    Working...
                    X