Купих си наскоро един Fiat Sedici -2006г. 1,9 multijet, 120 коня. Колата върви зверски, но се оказа че понякога много трудно пали сутрин - въртя стартера 2-3 пъти продължително, докато взриви. След като запали веднъж, после цял ден е ОК. Но явно като стои дълго време изгасена и после и става нещо. Диагностиката не ми показа проблеми. Смених подгряващи свещи и горивен филтър - никаква промяна!
Сега седи в един сервиз вече втора седмица и майсторите, не много убедени, ми казаха да си сменя датчика за горивото, който стои на ГНП-то. Този датчик регулирал сместа при палене само при студен двигател. Само че никъде не се продавал като отделен елемент... Трябвало да се търси цяло ГНП, което сигурно струва повече от колата .
Имате ли представа дали наистина може да е от това проблема, и от къде евентуално да търся подобен датчик? На мен не ми се вярва при толкова модели коли с този двигател, да няма един подобен датчик в продажба по магазините
Сега седи в един сервиз вече втора седмица и майсторите, не много убедени, ми казаха да си сменя датчика за горивото, който стои на ГНП-то. Този датчик регулирал сместа при палене само при студен двигател. Само че никъде не се продавал като отделен елемент... Трябвало да се търси цяло ГНП, което сигурно струва повече от колата .
Имате ли представа дали наистина може да е от това проблема, и от къде евентуално да търся подобен датчик? На мен не ми се вярва при толкова модели коли с този двигател, да няма един подобен датчик в продажба по магазините
Коментар