Здравейте,
Преди месец премахнах вихровите клапи.От тогава съм навъртял около 1 500 км.Колата се държи отлично.На ниски обороти не усещам никаква разлика./ В смисъл че и преди беше по-тромава/ Над 2000 оборота колата като че "диша " по-добре и върви една идея по-добре.Не съм правил нищо софтуерно след махането на вихровите клапи.
Съветвам всички които се колебаят, да ги махат час по-скоро.Като отворих колектора всичко вътре беше кал и сажди.Смукателните тръби бяха запушени почти на 1/3 а самите клапи едвам се държаха на местата си.Било е въпрос на време някоя да се откачи или счупи и да направи всичко мазало.
Колата е Крома 1,9 MJET.
Преди месец премахнах вихровите клапи.От тогава съм навъртял около 1 500 км.Колата се държи отлично.На ниски обороти не усещам никаква разлика./ В смисъл че и преди беше по-тромава/ Над 2000 оборота колата като че "диша " по-добре и върви една идея по-добре.Не съм правил нищо софтуерно след махането на вихровите клапи.
Съветвам всички които се колебаят, да ги махат час по-скоро.Като отворих колектора всичко вътре беше кал и сажди.Смукателните тръби бяха запушени почти на 1/3 а самите клапи едвам се държаха на местата си.Било е въпрос на време някоя да се откачи или счупи и да направи всичко мазало.
Колата е Крома 1,9 MJET.
Коментар