Колега.сложи му една планка и да върви на п---ка си ма---.Ти го мислиш изгорял ли е работи ли и тн.Много колеги от форума си решиха проблема с ламаринката и пей сърце.Чист колектор,приличен вървеж
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на EGR Клапан - Fiat Stilo 1.9 JTD 59KW 80HP
Collapse
X
-
Досега съм сменял два EGR-актуатора (разбирай задвижващият мотора) на бравото. И двата пъти съм слагал актуатори (втора ръка) от стило. Буксата е с два пина, обратната връзка е яка пружина и това е добре, защото при блокиране на мотора, клапанът (до сега при мен) винаги съм го намирал затворен и ако не е съобщението не може да се разбере, че има проблем в ЕГР. Самият клапан при стило и браво са различни. Ако се използва диагностична програма, при тест на ЕГР се чува тракане на клапана. Пускал съм захранване на мотора на ЕГР и мисля, че от 2.8-3V DC започваше постъпателното движение на стержена и пълния ход се достигаше при около 8-9 V. Аз така проверявам взетите от моргата актуатори преди да ги монтирам. Съобщението за проблем в ЕГР при бравото излиза след като мотора загрее (стрелката отлепи от начално положение). Клапанът съм почиствал от сажди със спрей на "кем сърч", но в последно време не го намирам. Добра е препоръката на колегите за ползване на спрей за почистване на спирачки и карборатори.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Flow написа: Преглед на мнениетоДосега съм сменял два EGR-актуатора (разбирай задвижващият мотора) на бравото. И двата пъти съм слагал актуатори (втора ръка) от стило. Буксата е с два пина, обратната връзка е яка пружина и това е добре, защото при блокиране на мотора, клапанът (до сега при мен) винаги съм го намирал затворен и ако не е съобщението не може да се разбере, че има проблем в ЕГР. Самият клапан при стило и браво са различни. Ако се използва диагностична програма, при тест на ЕГР се чува тракане на клапана. Пускал съм захранване на мотора на ЕГР и мисля, че от 2.8-3V DC започваше постъпателното движение на стержена и пълния ход се достигаше при около 8-9 V. Аз така проверявам взетите от моргата актуатори преди да ги монтирам. Съобщението за проблем в ЕГР при бравото излиза след като мотора загрее (стрелката отлепи от начално положение). Клапанът съм почиствал от сажди със спрей на "кем сърч", но в последно време не го намирам. Добра е препоръката на колегите за ползване на спрей за почистване на спирачки и карборатори.
Ще опитам както казват колегите, да го затапя трябва да видя само от коя страна се затапва.
Иначе като задържа колата на 2600-700 оборота на горе за няколко секунди, тогава се включва турбината иначе ако не задържа не става, едва ли не да мъча мотора за да потръгне.
В крайна сметка ще почистя и дебитомера и ще видя дали има някаква разлика от него.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетонасочи се към селеноида на акутатора. дебитомера не пипай че ще си купуваш нов ако не го почистиш както трябва.
Първо проба със затапване на егр-а може и една капачка от буркан за най бързо и лесно да изрежеш слагш я на връзката на смукателният колектор и пробваш ако има ефект слагаш нещо по сериозно да не прегори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар