Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на EGR Клапан - Fiat Stilo 1.9 JTD 59KW 80HP

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега.сложи му една планка и да върви на п---ка си ма---.Ти го мислиш изгорял ли е работи ли и тн.Много колеги от форума си решиха проблема с ламаринката и пей сърце.Чист колектор,приличен вървеж
    198mjet Bravo

    Коментар


      #17
      Досега съм сменял два EGR-актуатора (разбирай задвижващият мотора) на бравото. И двата пъти съм слагал актуатори (втора ръка) от стило. Буксата е с два пина, обратната връзка е яка пружина и това е добре, защото при блокиране на мотора, клапанът (до сега при мен) винаги съм го намирал затворен и ако не е съобщението не може да се разбере, че има проблем в ЕГР. Самият клапан при стило и браво са различни. Ако се използва диагностична програма, при тест на ЕГР се чува тракане на клапана. Пускал съм захранване на мотора на ЕГР и мисля, че от 2.8-3V DC започваше постъпателното движение на стержена и пълния ход се достигаше при около 8-9 V. Аз така проверявам взетите от моргата актуатори преди да ги монтирам. Съобщението за проблем в ЕГР при бравото излиза след като мотора загрее (стрелката отлепи от начално положение). Клапанът съм почиствал от сажди със спрей на "кем сърч", но в последно време не го намирам. Добра е препоръката на колегите за ползване на спрей за почистване на спирачки и карборатори.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        Досега съм сменял два EGR-актуатора (разбирай задвижващият мотора) на бравото. И двата пъти съм слагал актуатори (втора ръка) от стило. Буксата е с два пина, обратната връзка е яка пружина и това е добре, защото при блокиране на мотора, клапанът (до сега при мен) винаги съм го намирал затворен и ако не е съобщението не може да се разбере, че има проблем в ЕГР. Самият клапан при стило и браво са различни. Ако се използва диагностична програма, при тест на ЕГР се чува тракане на клапана. Пускал съм захранване на мотора на ЕГР и мисля, че от 2.8-3V DC започваше постъпателното движение на стержена и пълния ход се достигаше при около 8-9 V. Аз така проверявам взетите от моргата актуатори преди да ги монтирам. Съобщението за проблем в ЕГР при бравото излиза след като мотора загрее (стрелката отлепи от начално положение). Клапанът съм почиствал от сажди със спрей на "кем сърч", но в последно време не го намирам. Добра е препоръката на колегите за ползване на спрей за почистване на спирачки и карборатори.
        Ами почистих го тоз въпросния клапан, но уви разлика не усетих.
        Ще опитам както казват колегите, да го затапя трябва да видя само от коя страна се затапва.
        Иначе като задържа колата на 2600-700 оборота на горе за няколко секунди, тогава се включва турбината иначе ако не задържа не става, едва ли не да мъча мотора за да потръгне.
        В крайна сметка ще почистя и дебитомера и ще видя дали има някаква разлика от него.

        Коментар


          #19
          насочи се към селеноида на акутатора. дебитомера не пипай че ще си купуваш нов ако не го почистиш както трябва.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            насочи се към селеноида на акутатора. дебитомера не пипай че ще си купуваш нов ако не го почистиш както трябва.
            Може жестоко да греша ,но нали това е 80кс. и май турбината не се управлява от компа.
            Първо проба със затапване на егр-а може и една капачка от буркан за най бързо и лесно да изрежеш слагш я на връзката на смукателният колектор и пробваш ако има ефект слагаш нещо по сериозно да не прегори.

            Коментар

            Working...
            X