Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на EGR Клапан - Fiat Stilo 1.9 JTD 59KW 80HP

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почистване на EGR Клапан - Fiat Stilo 1.9 JTD 59KW 80HP

    Здравейте отново да споделя, че предните дни докато си карам колата
    и тя като е загряла на 90 градуса, като подавам газ и задържа на първа скорост примерно на 2000 оборота няколко секунди,
    после турбината се включва и отзад на огледалото гледам голям черен облак от дим.
    Затова вчера свалих EGR-клапана, първоначално не знаех къде се намира, но гледайки снимки в нета се ориентирах.
    При свален капак на двигателя, EGR-a се пада отгоре.
    Click image for larger version

Name:	20170815_230108.jpg
Views:	1
Size:	280,9 KB
ID:	2167279

    Това е неговото състояние на 230 000км.
    Model: Pierburg 55182482
    Click image for larger version

Name:	20170816_233053.jpg
Views:	1
Size:	193,2 KB
ID:	2167280
    И малко след пръскане на един препарат за почистване.
    Click image for larger version

Name:	20170816_232844.jpg
Views:	1
Size:	309,4 KB
ID:	2167281Click image for larger version

Name:	20170816_232854.jpg
Views:	1
Size:	232,3 KB
ID:	2167282Click image for larger version

Name:	20170816_232901.jpg
Views:	1
Size:	282,0 KB
ID:	2167283
    Искам да попитам частта която е с буксата сваля ли се, понеже и там има болтове на които се държи.
    И също така смятам да почистя клапана с нафта дали ще стане?
    Благодаря предварително.
    Последна редакция от DoubleKill; 17.08.2017, 10:37.

    #2
    А тръбите от и към него почисти ли?

    ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

    ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

    Коментар


      #3
      Lyubcho88 написа: Преглед на мнението
      А тръбите от и към него почисти ли?
      Ами те са две тръбички до колкото видях, свалени са да просто не съм ги снимал те са във същото състояние,
      едната тръбичка е малка, другата продълговата и отива към двигателя нещо

      Коментар


        #4
        спрей за карборатори или дискови спирачки. кореселин.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          спрей за карборатори или дискови спирачки. кореселин.
          Дизела няма ли да почисти добре, ако се накиснат или коресилина е по-добрия вариант?

          Коментар


            #6
            вземи си на спрей
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
              вземи си на спрей
              Почистихме EGR-a и от двете страни и го тествахме на контакт, да видим дали пружината се движи.
              Забелязах че въобще не се движи,
              Не знам дали трябва да е така, някой който знае моля да сподели мнение.
              Утре ще го монтирам и ще видя дали проблема с вървенето се е оправил ако ли не, ще сваля и дебитомера.
              Последна редакция от DoubleKill; 17.08.2017, 23:46.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                вземи си на спрей
                Почистихме EGR-a и от двете страни и го тествахме на контакт да видим дали пружината на контакт забелязах че въобще не се мести,
                Не знам дали трябва да е така, някой който знае моля да сподели мнение.
                Утре ще го монтирам и ще видя дали проблема с вървенето е от него.

                Коментар


                  #9
                  Клапана отваря на празен ход и студен двг. Вие така ли тествате.

                  ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

                  ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

                  Коментар


                    #10
                    вероятно на букса и контакт.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Ако искаш да го видиш как мърда ще се наложи с диагностична програма да му дадеш тест и тогава ще го видиш. Иначе сега е по добре да не мърда само на контакт без да си запалил.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        вероятно на букса и контакт.
                        Точно така, опитахме с ключа на контакт и вързана букса чува се нещо като щракане ама реално не виждам, да се отваря напълно или въобще да мести,
                        сега се чудя дали въобще трябва да е така или не, дали не е изгорял, дали въобще е работил и т.н,
                        по принцип забелязах, че колата ми се запалва без да е закачен, но не знам омотах се нещо.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа: Преглед на мнението
                          Ако искаш да го видиш как мърда ще се наложи с диагностична програма да му дадеш тест и тогава ще го видиш. Иначе сега е по добре да не мърда само на контакт без да си запалил.
                          Може да е изгоряла бубината или нещо, чува се щракане ама мърдане йок.

                          Коментар


                            #14
                            DoubleKill написа: Преглед на мнението
                            Точно така, опитахме с ключа на контакт и вързана букса чува се нещо като щракане ама реално не виждам, да се отваря напълно или въобще да мести,
                            сега се чудя дали въобще трябва да е така или не, дали не е изгорял, дали въобще е работил и т.н,
                            по принцип забелязах, че колата ми се запалва без да е закачен, но не знам омотах се нещо.
                            колега така нищо не си направил. а тубата има стотици клипове как точно се прави.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              колега така нищо не си направил. а тубата има стотици клипове как точно се прави.
                              Лично аз не намерих за тестване на EGR.

                              Коментар

                              Working...
                              X