Здравейте, притежавам автомобилът от заглавието на темата . . . Изключително поддържан, но последно време доста проблеми се появиха. Преди близо 5 месеца бе направена пълна ревизия на нафтова помпа Лукас ( течеше яко и светеше постоянно чека ). И преди и сега колата никога не е губила мощност, особено добра във високите обороти над 110 км. , трудно палеше зимата обаче въпреки уж хубавата нафта и силен голям акумулатор. От два месеца забелязах , че колата пали трудно, когато е загряла, но с малко изчакване си запалва, но истинския проблем се появи преди 7 дни. При поредно запалване топла, не поиска да запали, гаден шум от тракане на дюза или авансатор, изпушване и в крайна сметка си гасне. След няколко опита запали . . . След 10 км обороти паднаха, заби муцуна и край загасна ( понеже бе мн топло, вкл. климатик и кола пълна с хора). Оставих я да си почине запали от 3 път и продължих още 100 км. без никакви проблеми. След два дни отново се наложи да я ползвам 100 км, без грижи спирам на бензиностанция да заредя и няма палене ( тресе се, подкачва нафта, но нещо и пречи и не иска да запали ). След половин час се охлади малко и веднага запали още 30 км, без ядове, без загуба на мощност и тн. Вчера се наложи да мина до София 430 км. До 311 км. колата нямаше никакви проблеми, въпреки това очаквах да се появи проблемът и естествено попаднах в едно задръстване 2 ра 3 та вкл. се перките да се охлажда, изтрака обороти паднаха и край загасна. Въпреки жегата, пуснах парното да духа топло, но не помогна 8 пъти за останалият път колата гаснеше, чаках пали и пак след малко спира. След 8 часа път в крайна сметка пристигнах в София. Днес звъннах на майстора, който прави нафтовата помпа ( имах лично мнение , че е помпата пак или авансатора, който не тече, изглежда като нов както и всичко под капака на колата ). Обяснението след симптомите:
- падане на обороти;
- гасне направо забива муцуна;
- няма палене около 30 мин. след това топла с вкл перки за охлаждане;
- ужасното тракане преди да паднат оборотите;
- дим зад колата в стил Ифидик Тунинг ( нафтови печки за ДРАГ )
Проблем в ЕГР клапана, който трябвало да се запуши или както там се казва . . . . Това е мнението му . . Колата се прави в София, стои в София, ще се радвам някой, ако е имал такива проблеми как са решени. Колата е стара, но със сантиментална стойност ( искам да бъде в пълна бойна готовност както и до сега ). Километрите са и точно 250000, от мн време в при мен и винаги всичко е подменяно само с нови части. Ако това ще има някакво значение, колата се ремонтира при Румен зад МГУ, а помпата е правена в с. Стефаново общ. Радомир където се правят такива стари механични помпи. Колата е със сменени свещи, умна дюза замерена и работи като нова, всички др дюзи ок, маркучи за нафта и тапа за обратна нафта в перфектно състояние без течове, нафтова помпа без течове.
Дидо
тел. 0899575556
Редактирано заглавие.
Модераторски екип на fiatforum.bg
- падане на обороти;
- гасне направо забива муцуна;
- няма палене около 30 мин. след това топла с вкл перки за охлаждане;
- ужасното тракане преди да паднат оборотите;
- дим зад колата в стил Ифидик Тунинг ( нафтови печки за ДРАГ )
Проблем в ЕГР клапана, който трябвало да се запуши или както там се казва . . . . Това е мнението му . . Колата се прави в София, стои в София, ще се радвам някой, ако е имал такива проблеми как са решени. Колата е стара, но със сантиментална стойност ( искам да бъде в пълна бойна готовност както и до сега ). Километрите са и точно 250000, от мн време в при мен и винаги всичко е подменяно само с нови части. Ако това ще има някакво значение, колата се ремонтира при Румен зад МГУ, а помпата е правена в с. Стефаново общ. Радомир където се правят такива стари механични помпи. Колата е със сменени свещи, умна дюза замерена и работи като нова, всички др дюзи ок, маркучи за нафта и тапа за обратна нафта в перфектно състояние без течове, нафтова помпа без течове.
Дидо
тел. 0899575556
Редактирано заглавие.
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар