Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава ТД 100 - гасне при загрял двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава ТД 100 - гасне при загрял двигател

    Здравейте, притежавам автомобилът от заглавието на темата . . . Изключително поддържан, но последно време доста проблеми се появиха. Преди близо 5 месеца бе направена пълна ревизия на нафтова помпа Лукас ( течеше яко и светеше постоянно чека ). И преди и сега колата никога не е губила мощност, особено добра във високите обороти над 110 км. , трудно палеше зимата обаче въпреки уж хубавата нафта и силен голям акумулатор. От два месеца забелязах , че колата пали трудно, когато е загряла, но с малко изчакване си запалва, но истинския проблем се появи преди 7 дни. При поредно запалване топла, не поиска да запали, гаден шум от тракане на дюза или авансатор, изпушване и в крайна сметка си гасне. След няколко опита запали . . . След 10 км обороти паднаха, заби муцуна и край загасна ( понеже бе мн топло, вкл. климатик и кола пълна с хора). Оставих я да си почине запали от 3 път и продължих още 100 км. без никакви проблеми. След два дни отново се наложи да я ползвам 100 км, без грижи спирам на бензиностанция да заредя и няма палене ( тресе се, подкачва нафта, но нещо и пречи и не иска да запали ). След половин час се охлади малко и веднага запали още 30 км, без ядове, без загуба на мощност и тн. Вчера се наложи да мина до София 430 км. До 311 км. колата нямаше никакви проблеми, въпреки това очаквах да се появи проблемът и естествено попаднах в едно задръстване 2 ра 3 та вкл. се перките да се охлажда, изтрака обороти паднаха и край загасна. Въпреки жегата, пуснах парното да духа топло, но не помогна 8 пъти за останалият път колата гаснеше, чаках пали и пак след малко спира. След 8 часа път в крайна сметка пристигнах в София. Днес звъннах на майстора, който прави нафтовата помпа ( имах лично мнение , че е помпата пак или авансатора, който не тече, изглежда като нов както и всичко под капака на колата ). Обяснението след симптомите:
    - падане на обороти;
    - гасне направо забива муцуна;
    - няма палене около 30 мин. след това топла с вкл перки за охлаждане;
    - ужасното тракане преди да паднат оборотите;
    - дим зад колата в стил Ифидик Тунинг ( нафтови печки за ДРАГ )
    Проблем в ЕГР клапана, който трябвало да се запуши или както там се казва . . . . Това е мнението му . . Колата се прави в София, стои в София, ще се радвам някой, ако е имал такива проблеми как са решени. Колата е стара, но със сантиментална стойност ( искам да бъде в пълна бойна готовност както и до сега ). Километрите са и точно 250000, от мн време в при мен и винаги всичко е подменяно само с нови части. Ако това ще има някакво значение, колата се ремонтира при Румен зад МГУ, а помпата е правена в с. Стефаново общ. Радомир където се правят такива стари механични помпи. Колата е със сменени свещи, умна дюза замерена и работи като нова, всички др дюзи ок, маркучи за нафта и тапа за обратна нафта в перфектно състояние без течове, нафтова помпа без течове.

    Дидо

    тел. 0899575556


    Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    привет, погледнете масите и датчиг на КВ. като начало.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Сменен е датчик КВ и сега ще тр да се кара колата да ее тества . . . Ще тестваме на къси дестинации, че толкова не съм тикал за 30 години . Благодаря на колегата за полезната информация . . .

      Коментар


        #4
        Здравейте, след почти 7 месеца без проблемно каране на Фиата вчера в 18 градусната София се включиха перките в задръстване и чудо, светна отвратителната лампичка на таблото за проблем в горивната система. Помпата не тече, не гасне, не мирише на нафта всичко сухо . . . Усетих обаче, че подавам повече газ от нормалното и колата върви тромаво. Днес ходих в сервиз, момента в който колата загря до нормалните си стойности веднага светна, студена или при палене не свети. Общо взето ми казаха така да си е карам . . . Диагностика на този модел не можел да се направи ТД100. Може да има проблем с токове, проблем в потенциометъра ( попитах има ли го чисто нов без значение от цената, не ме насочиха да купувам ) . Някой предположения ??? Или сервиз където щателно могат да прегледат или диагностицират проблемът.
        Последна редакция от korff; 12.03.2018, 21:25.

        Коментар


          #5
          Как да не може... всеки Fat Ecu Scan (multiecuscan) може.....
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #6
            Ами това беше отговорено . . . . Предложете сервиз, колега, който може да направи диагностика и поправка на цялостен проблем . . . Парите за без значение, както и сервизните прегледи, и части . . . Колата е със сантиментална стойност . . .

            Коментар


              #7
              Extreme service - Орландовци ул. СОФИЯ 27
              За диагностика.
              Ако се наложи ремонт на гнп,дюзи - търси дизел сервиз.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                До къде я докара?Ако се предадат колегите в София се обади!

                Коментар

                Working...
                X