Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.9TD алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.9TD алтернатор

    Здравейте всички,значи проблемът ми е следният, когато карам без фарове, алтернатора си зарежда акумулатора с малко над 14V включа ли обаче фаровете и зарядният ток пада до 12.5V. Отначало помислих че акумулатора си е заминал и купих нов, но след една седмица установявам че акумулатора пак сдава багажа. Оставих я днес на човека от който купих акумулатора да прегледа как е алтернатора, но се оказа че не е можал да го свали. Каза че за да се извади е трябвало да се махне двигателя било много кофти мястото и дупката за вадене била по малка от самият алтернатор. Възможно ли е да е така Четох във форума за проблеми с алтернаторите на дуги Брави, но те са бензинови и там двигателят е по-малък и е възможно ваденето да е по безпроблемно. При мен явно по думите на майстора алтернатора работи, но явно не произвежда достатъчно силен ток. Някой имал ли е подобен проблем и вадил ли е на дизелова Брава или Мареа този алтернатор?Благодаря предварително.П.С. Темата може би не е точно за раздел "Дизели", а за "Консултации", но поради факта, че може да има разлика при ваденето на алтернатора между бензиновия и дизеловия вариант за това я пускам тук, ако има проблем може модератора да я премести.

    #2
    Re: Brava 1.9TD алтернатор

    p_dj написа:
    Здравейте всички,значи проблемът ми е следният, когато карам без фарове, алтернатора си зарежда акумулатора с малко над 14V включа ли обаче фаровете и зарядният ток пада до 12.5V. Отначало помислих че акумулатора си е заминал и купих нов, но след една седмица установявам че акумулатора пак сдава багажа. Оставих я днес на човека от който купих акумулатора да прегледа как е алтернатора, но се оказа че не е можал да го свали. Каза че за да се извади е трябвало да се махне двигателя било много кофти мястото и дупката за вадене била по малка от самият алтернатор. Възможно ли е да е така Четох във форума за проблеми с алтернаторите на дуги Брави, но те са бензинови и там двигателят е по-малък и е възможно ваденето да е по безпроблемно. При мен явно по думите на майстора алтернатора работи, но явно не произвежда достатъчно силен ток. Някой имал ли е подобен проблем и вадил ли е на дизелова Брава или Мареа този алтернатор?Благодаря предварително.П.С. Темата може би не е точно за раздел "Дизели", а за "Консултации", но поради факта, че може да има разлика при ваденето на алтернатора между бензиновия и дизеловия вариант за това я пускам тук, ако има проблем може модератора да я премести.
    имам мареа 1.9 ТД и наистина не се сваля ддвигателя ама почти при мен беше около 4 часа работа сваляне и качване

    Коментар


      #3
      Благодаря, значи не е чак толкова страшно, а при теб какъв беше проблема и оправи ли го.

      Коментар


        #4
        Не знам за Брава , но понеже питаш за Мареа свалянето на алтернатора става , като се развият два от тампоните и двигателя се измести леко напред.Ако не разполагаш с канал по-добре не се захващай. Ако успееш да го свалиш виж четките.

        Коментар


          #5
          Най-удобно става със сваляне на дясната полуоска, такъв е алгоритъма и от Фиат!

          Коментар

          Working...
          X