Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома влиза в авариен режим

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома влиза в авариен режим

    Колеги сега в сезона на жегите климатика е постоянно включен. Когато се изкачвам по нагорнище или се движа прекалено дълго с ниска скорост и включен климатик, колата влиза в авариен режим. Някой имали идея от къде може да е проблема. Дали нещо не е запушено.

    #2
    Симптомите при мен бяха подобни. Насочи се към МАП или boost solenoid клапан. Ако излиза грешка P2035 P2036 е или едното или другото
    За да не стане грешка говоря за JTD мотор
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      по скоро смени всички вакум маркучи.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Ако са вакуум маркучи дали натоварена дали не след 2000 ще светва чека. Важното е исканото налягане в майнфолда и коректното такова. Може да провери с отвертка дали остта на гъбата която управлява геометрията върви на ръка със осезаемо съпротивление от пружината но все пак да върви гладко за да изключи заклинила геометрия макар че това не е гаранция
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          а ако просто изпуска вакума ? чек едва ли.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            А може ли да е от запушен ЕГР защото не съм го чистил...

            Коментар


              #7
              Може да е от 101 неща, защо не направиш диагностика поне да се насочиш към проблема- въздух ли няма, гориво ли няма, датчик ли не работи коректно?
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Колега аз съм в Свиленград. Тук или нямат софтуер или с италиански не се занимава ли. Купих си 3 различни елм327 но с нито един неуспявам да се свържа с компютъра. Акоо ме насочите как да се справя. Благодаря

                Коментар


                  #9
                  За компютъра на двигателя те устройва и Ваг ком.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    И с това опитах, нито МЕС ни ФЕС тръгва. Явно има някаква настройка на ком порта която греша

                    Коментар


                      #11
                      някой знае ли как се сваля това турбо че грешката това показва, да го почистя. не надувало достатъчно.

                      Коментар


                        #12
                        Както колегата те насочи, провери и подмени вакуумните пътища до соленоида на геометрията на турбината. Ако и тогава не се оправи си мисли за сваляне.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          На тоя мотор на свалена кора под мотора отдолу се вижда актуатора на турбото в който влиза маркуч с вакуум. В момента който запалиш колата лостчето на геометрията трябва да се премести в другото крайно положение, ако не го направи се търси проблем по веригата от вакуум помпата през соленоидния клапан до долу до актуатора.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте, на скоро купих Крома 2010 1.9jTD. определно не чувам турбината и тръгнах да търся проблем по вакумите, от входящата тръбичка към вакум клапанът се усеща вакум, от изходящата няма никой, свалих почистих сложих тръгна за 1 мин. след това пак спря - при подаване на газ не променя нищо. Да не се чудя и да сменям клапана или? (че все пак 120-30 лева). Другото притесниение ако турбината е запекла и сега смея клапана има ли шанс да се развали новия клапан понеже геометрията не мърда

                            Коментар


                              #15
                              titolqra написа: Преглед на мнението
                              И с това опитах, нито МЕС ни ФЕС тръгва. Явно има някаква настройка на ком порта която греша
                              Трябва ти ELM327. Това ECU се връзва по CAN-шина, а не по К-line.

                              Коментар

                              Working...
                              X