Колеги сега в сезона на жегите климатика е постоянно включен. Когато се изкачвам по нагорнище или се движа прекалено дълго с ниска скорост и включен климатик, колата влиза в авариен режим. Някой имали идея от къде може да е проблема. Дали нещо не е запушено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома влиза в авариен режим
Collapse
X
-
Ако са вакуум маркучи дали натоварена дали не след 2000 ще светва чека. Важното е исканото налягане в майнфолда и коректното такова. Може да провери с отвертка дали остта на гъбата която управлява геометрията върви на ръка със осезаемо съпротивление от пружината но все пак да върви гладко за да изключи заклинила геометрия макар че това не е гаранция
Коментар
-
На тоя мотор на свалена кора под мотора отдолу се вижда актуатора на турбото в който влиза маркуч с вакуум. В момента който запалиш колата лостчето на геометрията трябва да се премести в другото крайно положение, ако не го направи се търси проблем по веригата от вакуум помпата през соленоидния клапан до долу до актуатора.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Здравейте, на скоро купих Крома 2010 1.9jTD. определно не чувам турбината и тръгнах да търся проблем по вакумите, от входящата тръбичка към вакум клапанът се усеща вакум, от изходящата няма никой, свалих почистих сложих тръгна за 1 мин. след това пак спря - при подаване на газ не променя нищо. Да не се чудя и да сменям клапана или? (че все пак 120-30 лева). Другото притесниение ако турбината е запекла и сега смея клапана има ли шанс да се развали новия клапан понеже геометрията не мърда
Коментар
-
titolqra написа: Преглед на мнениетоИ с това опитах, нито МЕС ни ФЕС тръгва. Явно има някаква настройка на ком порта която греша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар