Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото едвам върви..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунтото едвам върви..

    Та значи искам да попитам притежателите на пунто мк1 тд 1.7 дали имат наблюдения като мойте относно вървежа и дали вървят както моя -Извънградско ако карам на 5та с 60 и отпусна газта и паднат оборотите и наближава лек наклон и превключа на 4та ,но колега не ускоря по никакъв начин даже почва да спада скоростта и трябва 3 за да почне да набира и съответно до 80 и включвам 4та и върви г/д доволно.А в момента когато съм на 4та газ дори да е до ламарината колата освен,че не ускорява от двигателя не се слуша абсолютно никакво "ръмжене" от двигателя а само леко виене от турбото.Та идей дали попринцип така си върви тд ?или при мен нещо куца??

    Също и скоростите се включват трудно ,а пък задната някога си тряя даже с двете ръце и здраво дърпане назад с няколко опита докато я вкарам а някога пак от раз и с 1 ръка.. утре ще я вкарам в сервиза относно това,но ако някой знае от какво е бих се радвал да помогне

    Да упомена,че пушене докато я настъпвам няма .Единствено когато виждам да изпуши както си му е реда е като е на 2ра и леко съм настъпил газта с около 30км да я вкаран в обороти и и после рязко дам газ до ламарината и вдигне 50 тогава единствено ме залепя за седалката и се усеща как предницата се повдига а в огледалото облак от черен дим
    Относно оборотите идва следващия въпрос 0 тъй като е punto_s се сещаш какво е таблото.... и искам да сложа такова от ELX с уреди за налягане на турбото и оборотите показва , моя има часовник само ..
    Последна редакция от mitice; 26.06.2017, 20:36.
    this

    #2
    Никой ли не е запознат ? ,че да не може да помогне ??
    this

    Коментар


      #3
      Това, което се сещам аз е:
      Замерва се какво налягане вдига турбината на ниските предавки. На трета с газ на 2500 оборота трябва да е направила 1атм. Мериш с манометър, закачен с тройник към маркуча за турбокоректора на колата (ако има такъв). Ако няма - долу на управлението на гейта. Ако турбината не си прави налягането, на мотора или не му стига гориво, или ти е запекъл гейта отворен. Тази турбина без гориво не можеш да я развъртиш - моторът ти не върви на въздух. А щом на 4-та като я настъпиш до долу не изпушва и не тръгва, значи нафта няма.
      Причина - задръстени филтри, задръстена цедка в резервоара, малка циклова порция на помпата, неработещ турбокоректор (ако има такъв).
      Как да провериш първите две - сменяш филтъра и чистиш сондата. За ГНП търсиш колегата specialista.

      За скоростите - за съединител си.

      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

      Коментар


        #4
        така чакай са относно вървежа,че ми присветна нещо ......... като каза цедка на резервоара се сетих,че като се пълни нафтата и резервоара я плюе навън съответно и така докато се напълни я изхвърля навън част от нафтата....... и ми каза за няква цедка на резервоарда или нещо подобно ,че може да е запушено,филтъра - горивния го сменях преди да почна да я карам което беше преди около 2000км ~ и стария беше пълен с боклуци .
        Относно съединителя казаха ми 280лв .
        this

        Коментар


          #5
          Значи и изравнявашият клапан на резервоара то е фира.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            Какво ще рече това?.Съшо каква добавка на нафтата да сложа
            this

            Коментар


              #7
              Ще рече, че трябва да намериш клапана (вероятно до капачката на резервоара) и да го почистиш.

              Проблемът с въвенето с добавки няма да се реши. Ако не можеш сам да го откриеш има сервизи.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                За добавката съм чувал,че чистила дюзи ако има боклуци.А относно клапана сутринта ако мога ще я карам при майстора и ще кажа,че така и немога да разбера щот тия скорости ту включва добре задната а в следващия момент неще.... а в движение включване 1-5 става по трудно .
                this

                Коментар


                  #9
                  PSG благодаря ти единствено ,че пожела да откликнеш на проблема - и има подобрение - ето какво стана - Смених един спукан гумен маркуч за въздуха дето излиза от филтъра който свърза едни пластмасови тръби на фиата.После до акумулатора имаше някъв "тройник" така да се каче с малки маркучи който се пъхаха в няква джажа на нея има надпис ATM (очевидно е ,че не е банкомат :D:D:D) и 1 маркуч имаше 1 малка част като с дунапрен явно нещо кат филтър а другата нагоре влизаше в въпросната джаджа и маркуча беше спукан и беше хлабав , срязах го и го сложих много плътно вече и като запалих и тръгнах колата дърпаше както никога вика си егати и бегачката била :D човека с мене каза,че тва май нещо с вакуум свързано тая джаджа.Сложих и добавка за дюзи на 2км е още та нека навъртя 10-15км и ще видим, а за тези 2 км бая я настъпих и съм доволен след смяната на горните неща.Следва филтър горивния да сменя(въздушния е в приемливо състояние та няма да го пипам още.Въпроса ми е тая сонда де се намира точно и как аз сам мога да я локализирам и почистя ?
                  Последна редакция от mitice; 30.06.2017, 19:42.
                  this

                  Коментар


                    #10
                    Нямам идея какъв е този маркуч, не съм се разправял с 1.7TD.

                    Ако си сменял скоро горивния филтър, няма смисъл да го сменяш пак.

                    Сондата вероятно ти е някъде под задните седалки. Това ти е нивомера за горивото и мястото, от където смуче нафта помпата. Сваляш задните седалки и гледаш отдолу. Трябва да има капаче. Развиваш капачето и ще видиш горната част на сондата, където влизат маркучите за входящото и обратното гориво. Сондата се държи от голяма пластмасова гайка. Развиваш я с леко почукване, сваляш маркучите и вадиш сондата като гледаш да не олееш с нафта (приготви си някакъв съд, в който да я сложиш). Вътре в сондата има смукател с цедка. Вадиш цедката, миеш я с контактен спрей или спрей за спирачки, после с вода. Измиваш и цялата кошничка и по обратен ред. Обикновено долу се събират мръсотии и дори и да не ти е от това проблема не е лоша профилактика.

                    Снимай го този маркуч, входа и изхода му, че ми стана интересно. Предполагам е вакуумната система, която не знам какво общо има с ГНП тук.
                    Последна редакция от PSG; 30.06.2017, 22:14.

                    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                    Коментар


                      #11
                      Ще я видя тая сонда .Та понеже там неможе да се види защото съм наглобил ето във какво влизаха маркучите - https://www.megaparts.eu/uploads/pro...1478515509.JPG същото с 2 пласмасови тръби.И бяха се разцепили до половината и се вадеха и слагаха много лесно тръбите дето влизат в тия 2 пластмасови .И ги срязах и наврях здравата част и влезна леко трудно и плътно както тряя да е .И от тогава как върви малеее .Даже ей са се прибирам пак я раздвижих тя почна да върви още по добре :D от добавката ли е или от онзи другия маркуч незнам.Ама тоя фиат така не съм го виждал да върви .Попринцип като го засилех и пуснех съединителя (няма значение бавно ,бързо) колата дръпваше леко назад и щом стъпя на газта леко почнеше да набира като първо само се чува как вие турбото дори и до долу да е педала .В момента щом засиля на 1ва и превключа на 2ра и пусна съединителя веднага с натискането на газта предницата скача и колата набира чудно .


                      Горивния филтър съм сменял преди 2000км грубо.Не са много ,но се чуда да го сменя понеже ОЩе преди да я запаля даже смених с нов филтър а стария беше АМА пренаселен от боклуци и сигурно са отишли и още от тръбите и резервоара като съм я запалил и карал вече.
                      Последна редакция от mitice; 30.06.2017, 23:48.
                      this

                      Коментар


                        #12
                        Това ти е управляващия клапан на EGR-a. Маркучите са за вакуума. Я вземи го затапи този EGR с една ламарина и си реши проблема кардинално.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          Как става тва де се слага тая ламаринка и какви последствия може да има от това?Също днеска се появи нов проблем както си карах извънградско и при пускане на съедителя се появи някакво виене придружено с леко тресене на моменти при пускане,но по специфични.... и рекъма на динамото почна да издава някъв звук все едно изпуска въздух от някъде.А при тръгване ако няма газ колата тресе та да си.....
                          this

                          Коментар


                            #14
                            Значи бях при майстора вика 180лв съединител и 100лв труд как е според вас?
                            this

                            Коментар


                              #15
                              Добре са ти парите за съединителя. Това Пунто се разпада, бе, човек.....

                              Намираш клапана, от прикачената картинка, койот стои на входа на всмукателния колектор. Сваляш го, очертаваш входа или изхода на клапана на един лист хубава здрава ламарина, изрязваш, продупчваш и го затапваш.

                              За шума и съскането - някоя ролка ти се е предала. Виж ремъка дали е добре обтегнат. Вижте и демпферната шайба долу на коляновия вал.

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X