Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото едвам върви..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Тая щайба де се намира и идея си нямам.За съскането може да е от динамото нещо тая част понеже от там идва звука а не от ангренажа понеже той барабар с ролките е сменян преди 15000км така излиза.Иначе ремъка на динамото е стегнат.А тива съскане го чувам при скорости над 80км само като съъм градско и съм с ниски скорости и грам не се чува.

    Мислиш,че пунтото се разпада дай ти покажа полото ми :D:D: как съм го стегнал и него и как беше.
    this

    Коментар


      #17
      Та така бях до едни майстори в друг град дето си отбират само от дизели в благоевград .И свалиха част от гнп за да махант няква нитована ламарина дето пречи да се подаде повече нафта.И така регулираха и с няколко пъти уцелихме точната позиция и тествания до 120 ,но нещо все още не вървеше и викнаха някъв едър младок и откачи зад двигателя от някъде някъв малък маркуч и вика иди пробвай са.И се качвам на магистралата и от 50 до 90 на 3та километража полудя зверско набиране и после от 90-120 на 4та пак за секунди и повече не съм с мъчил обаче светна червенс лампа за турбото на 90 ощe :D http://forum.fiat-bg.org/files/1_584_689.jpg е и преди съм я настъпвал ма не е светило а на предната проба преди да пипа тоя маркуч светна на 5та с 100-110 светна пак по продължително и не пожела да мине байра с нсд 120 въпреки,че засилката беше голяма и газ до ламарината.А на следващата проба стигна същите км само,че на 4та.И при потегляне по леко почна да върви и при леко чукване на газта вече вади леки облаци дим преди не искаше, а и разхода ме учуди,че има няма и с 2 литра нафта се прибрах до нас (50км).Но може още малко на моменти леко още се усеща,че не и се върви.Майстора каза да пробвам да махна катализатора.
      this

      Коментар


        #18
        Обикновенно трудното влючване скорост е причинено от спечени жила на скоростите или щанги, не знам твоето с какво е или от ябълката на скоростния лост. Ако не включва задна когато е загряла при мен беше съединител. Правеше го само когато навън е над 25 градуса и колата загрее.
        Случвало ми се е избирача също да натрупа мръсотия. Оправя се с wd, силиконова или бяла грес и яко пръскане и раздвижване. Тогава се усеща лоста заседна на последната позиция, ако уличиш мястото на скоростта влиза без проблем.
        Последна редакция от locdog; 21.07.2017, 21:25.

        Коментар


          #19
          Значииии скоростите почнаха да влизат леко по добре,НО леко и задната малко по лесно.С wd 40 пръсках отпред вилките за 1-2-3-4 скорост и се усети леко подобрение.А 1 за задната не иска да се повдига сама ако някой я повдигне с "пръчка" задната влиза по лесно И като натисна надолу лоста не хлътва леко надолу за да влезе лесно задна, та идей....?
          this

          Коментар

          Working...
          X