Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горивна помпа

    Здравейте колеги,ще споделя за проблема и ще помоля за съвет. Става въпрос за фиат Марея 1,9jtd 105ks. От известно време забелязах, че при паленето при пускането на ключа и угасва, следва повторно палене и с подаване на газ няма проблеми. Също при тръгване на няколко пъти ми се случва да угасва, а като тръгвам с повече газ няма проблеми. Така карах до като не стигнах до момента, че при преминаване през трамвайните линии или други подобни колата ми гаснеше за момент и пак палеше или ако угасне напълно след завъртане със стартера пали и работи без проблем до момента в който не иска да запали при никакви обстоятелства. След бърз оглед на пътя установихме, че няма захранване на помпата в резервоара. Забелязах също, че при даване на контакт не светва ключето за имобилайзера. Има съмнения че точно той ми прави проблем, но си нямам на идея как мога да стигна до него. Имах съмнения за хлабави връзки по букси и компютри, но при разместването им не се промениха нещата. Прегледах и предпазители, без да знам кой за какво е, но не намерих изгорял. Оставих колата да изтине, но пак не запали и оборотомера не отчиташе повишение на оборотите при въртене на стартер, което евентуално за датчик на хол. Ако някой е имал подобен проблем и може да ме посъветва, ще бъда безкрайно благодарен.

    #2
    Датчика на оборотите трябва да е, щом не отчита обороти. Както го описваш сякаш буксата му е хлабава, защото обикновено прекъсва и гасне като загрее, а като изстине малко пак пали. Този датчик май няма останал, който да не го е сменил в някакъв момент, така че аз бих го сменил.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа: Преглед на мнението
      Датчика на оборотите трябва да е, щом не отчита обороти. Както го описваш сякаш буксата му е хлабава, защото обикновено прекъсва и гасне като загрее, а като изстине малко пак пали. Този датчик май няма останал, който да не го е сменил в някакъв момент, така че аз бих го сменил.
      Да но ми при мен и студена не иска да запали. А дали ако той е причина няма да работи и горивната помпа в резервоара? Същото сега забелязах че освен индикацията на имобилайзера и чека изобщо не пали. При мен горивната помпа не работи със сигурност като измерихме, че не стига захранване, но не може да разберем от кой го пуска това захранване.

      Коментар


        #4
        Преди много години имах подобен на твоето описание проблем.
        При мен се оказа инерционния бутон, който на случаен принцип прекъсваше
        веригата към подкачващата помпа. Колата ми гаснеше в движение и запалваше веднага, докато
        един хубав ден въобще не запалих. Елиминирах го и те така до сега.
        Последна редакция от ntodorov; 25.06.2017, 12:59.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #5
          Проверих и инерционният бутон, не е от него. Открих изгорял предпазител 30 А в двигателния отсег, който отговаря за управлението на двигателя, смених го със здрав и уж всичко се оправи до първите 10 метра и пак изгоря при подаване на повече газ. Слънцето ме напече и нямах повече нерви да се занимавам, обадих се на Бай Лисан да ме вземе с пътната помощ и сега чакам той да се обади за резултата. Ще ви държа в течение.

          Коментар


            #6
            Извинявам се за закъснението, но сега се отвори възможност да пиша. Сърдечни благодарности на Лисан сервиз за коректното отношение и добре свършена работа. Оказа се прекъснал захранващ кабел между купето и двигателя, който същевременно е дал на късо.

            Коментар


              #7
              Подобен проблем с Браво 2

              emil petkov написа: Преглед на мнението
              Извинявам се за закъснението, но сега се отвори възможност да пиша. Сърдечни благодарности на Лисан сервиз за коректното отношение и добре свършена работа. Оказа се прекъснал захранващ кабел между купето и двигателя, който същевременно е дал на късо.
              Здравей, колега. И при мен се появява нещо подобно... Вчера взех колата (Браво 2 мултиджет, 150кс) от електро сервиз във Варна, сменихме компютър,понеже по неясни причини беше изгорял и заради това и не палеше. След една вечер каране обаче пак угасна на средата на пътя и изкарва грешка ниско горивно налягане и всъщност наистина и помпата не се чува да работи. Притеснява ме, че и преди правеше същото.
              Сега тепърва ще проверяваме пак помпа ли е, реле или нещо друго... Може ли да ми дадеш координатите на твоят майстор?
              Също, ако някой може да препоръча за Варна ще съм благодарен!

              Коментар


                #8
                Смени сервиза
                Първо да е оправят пак
                Като не подава гориво не винаги и е ECU те сигурно са взели 500лв
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар

                Working...
                X