Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работа на 3цилиндъра, защо? Пежо 407

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Работа на 3цилиндъра, защо? Пежо 407

    Здравейте колеги,

    Пиша тук, че винаги съм имал решение на даден възникнал проблем с фиатчетата
    Колата е пежо 407 2.0 Hdi 136 2004г.

    Направих предницата за скромната сума от 500лв, след което колата ми тресеше и последва реглаж. Бях в сервиза и гледах какво правят, но не са отваряли дори капа.
    Качвам се карам 200метра и колата почна да върви неравномерно, след което изгасна. Отварям капака, помпя крушата, но нищо не стана, врътнах два пъти и запали с мърдащи обороти. Видимо не работеше равномерно.
    Колата е карана в това състояние 300км, закачана е на диагностика и нищо, сменяна е дюза и нищо :D След проверка на компресия със свалена дюза и бутане на пръст в отвора не се усеща никаква компресия.
    Последва сваляне на въздушен колектор, капак на разпределителни валове. Извадих кобилиците и два от повдигачите(хидравлични) не излезнаха с кобилиците, а останаха в дупките си.Свалих ги с клещи. Възможно ли е да не работят те и за това на малки обороти да не работи на 1ви цилиндър? Двата повдигача бяха вътрешния вал от към купето. Предполагам е изпускателния, защото отзад са колекторите.
    Възможно ли е да работи на 3 цилиндъра и да вдига 4500 оборота? мен ме съмнява, защото при извадена букса на 1ва дюза и подаване на газ забива на близо 3000оборота при натиснат педал до долу.
    Развиваха ми теория за пукнато бутало, но след тези 300км нямаше ли маслото ми да е пълно с нафта? Двигателя да е тоталка. В моя случай не усещам нафта в маслото. Колата върви до 4.5к, но с леко зачудване при подаване на газ.
    Колата пуши черно, явно няма изгаряне.
    Сега ще я качвам на репатрак и ще я водя да свалят главата, но приемам мнения и съвети.
    Последна редакция от zlatarov; 20.06.2017, 16:16.
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    #2
    Да, имам друга идея- закачи я на диагностика, свястна. Кощунство е да разполагаш с такъв инструмент в днешно време и да не се използва. Първо това.
    Иначе тези двг-та имаха някакви драми с помпа и с дюзи, но така на общо основание....
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Карана е на диагностика
      В най-добрия сервиз уж на пежа(тъкмо там правих реглажа и след това всичко се случи), но за 2ро мнения я закарах в сервиза на марката. При липса на компресия, диагностиката няма какво да каже
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #4
        Така е, да, но компресията мерена ли е с манометър или само с пръст?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Правена е, но с уред чертаещ скала и не мръдна,за това мислих че е дефектирал и с пръст... Стана ясно,че е нулвва
          Репатрирах колата до сервиз и ще стане ясно,по всяка вероятност след като се свали главата.
          Ремонта на бутало не знам дали си струва...
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар

          Working...
          X