Здравейте колеги,
Пиша тук, че винаги съм имал решение на даден възникнал проблем с фиатчетата
Колата е пежо 407 2.0 Hdi 136 2004г.
Направих предницата за скромната сума от 500лв, след което колата ми тресеше и последва реглаж. Бях в сервиза и гледах какво правят, но не са отваряли дори капа.
Качвам се карам 200метра и колата почна да върви неравномерно, след което изгасна. Отварям капака, помпя крушата, но нищо не стана, врътнах два пъти и запали с мърдащи обороти. Видимо не работеше равномерно.
Колата е карана в това състояние 300км, закачана е на диагностика и нищо, сменяна е дюза и нищо :D След проверка на компресия със свалена дюза и бутане на пръст в отвора не се усеща никаква компресия.
Последва сваляне на въздушен колектор, капак на разпределителни валове. Извадих кобилиците и два от повдигачите(хидравлични) не излезнаха с кобилиците, а останаха в дупките си.Свалих ги с клещи. Възможно ли е да не работят те и за това на малки обороти да не работи на 1ви цилиндър? Двата повдигача бяха вътрешния вал от към купето. Предполагам е изпускателния, защото отзад са колекторите.
Възможно ли е да работи на 3 цилиндъра и да вдига 4500 оборота? мен ме съмнява, защото при извадена букса на 1ва дюза и подаване на газ забива на близо 3000оборота при натиснат педал до долу.
Развиваха ми теория за пукнато бутало, но след тези 300км нямаше ли маслото ми да е пълно с нафта? Двигателя да е тоталка. В моя случай не усещам нафта в маслото. Колата върви до 4.5к, но с леко зачудване при подаване на газ.
Колата пуши черно, явно няма изгаряне.
Сега ще я качвам на репатрак и ще я водя да свалят главата, но приемам мнения и съвети.
Пиша тук, че винаги съм имал решение на даден възникнал проблем с фиатчетата
Колата е пежо 407 2.0 Hdi 136 2004г.
Направих предницата за скромната сума от 500лв, след което колата ми тресеше и последва реглаж. Бях в сервиза и гледах какво правят, но не са отваряли дори капа.
Качвам се карам 200метра и колата почна да върви неравномерно, след което изгасна. Отварям капака, помпя крушата, но нищо не стана, врътнах два пъти и запали с мърдащи обороти. Видимо не работеше равномерно.
Колата е карана в това състояние 300км, закачана е на диагностика и нищо, сменяна е дюза и нищо :D След проверка на компресия със свалена дюза и бутане на пръст в отвора не се усеща никаква компресия.
Последва сваляне на въздушен колектор, капак на разпределителни валове. Извадих кобилиците и два от повдигачите(хидравлични) не излезнаха с кобилиците, а останаха в дупките си.Свалих ги с клещи. Възможно ли е да не работят те и за това на малки обороти да не работи на 1ви цилиндър? Двата повдигача бяха вътрешния вал от към купето. Предполагам е изпускателния, защото отзад са колекторите.
Възможно ли е да работи на 3 цилиндъра и да вдига 4500 оборота? мен ме съмнява, защото при извадена букса на 1ва дюза и подаване на газ забива на близо 3000оборота при натиснат педал до долу.
Развиваха ми теория за пукнато бутало, но след тези 300км нямаше ли маслото ми да е пълно с нафта? Двигателя да е тоталка. В моя случай не усещам нафта в маслото. Колата върви до 4.5к, но с леко зачудване при подаване на газ.
Колата пуши черно, явно няма изгаряне.
Сега ще я качвам на репатрак и ще я водя да свалят главата, но приемам мнения и съвети.
Коментар