Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Croma 1.9 JTD - Тракане на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Croma 1.9 JTD - Тракане на двигателя

    Здравейте добри хора.
    Много разчитам на вашата компетенция, и се надявам на полезни съвети.
    Живея в Барселона, и тук всяка консултация в сервиз не е изгодна от към джоба.
    Та така........
    Колата е 1.9 150 коня, автоматик.
    Пали без проблем, на дълго поддържа доволно 170 - 180 км.
    Проблема е следния....
    От място, до около 2000 оборота е доста мудна, няма я никава.
    И освен това има странен метален шум, тракане някъде от към двигателя или в него, между 1200 и 2000 оборота НО САМО ПРИ ПОДАВАНЕ НА ГАЗ.
    На ниските обороти не трака. На прав път с постоянна скорост не се чува нищо.
    Само при потегляне до около 20 км в вас или 2000 оборота.
    Има чип, филтъра е премахнат както и клапана и затапен, вихровите клапи също махнати и затапени.
    Или обобщено.......няма тяга при старт, и трака до полуженито когато отвори турбото и се изтреля.

    Благодаря предварително за идеи и съвети.
    Последна редакция от Констан73; 12.06.2017, 17:12.
    Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
    Това е колата!!!!

    #2
    а клапана на турбото как е?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Автоматика я спъва много при тръгване от място. Отделно до 2000 оборота си е мудна. Ако след тръгване сриташ педала на газта яко, но не чак кик даун как е? Моята при рязко подаване на газ имам чувството, че заключва торка и залепя яко. Но ако ускорявам с да речем 50% натисната газ - до 2000 оборота си е мудна...
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #4
        При мен също имаше подобен шум, но той се проявяваше само при старт на двигателя, при ниските обороти и след минута две, когато загрее спираше. Иначе колата си е определено мудна до 2000 оборота, преди да превключи на по-горна предавка! Дано някой от колегите помогне, пожелавам успех!
        link

        Коментар


          #5
          Благодаря за интереса.
          Да, след 2000 оборота е като самолет, дори и не пропушва след като я смачкам, и се изтрелва точно като за 186 коня след слагане на чипа.
          Значи, щом и при други колеги е така, ще се примеря с по бавния страт. НО ВЧЕРА СМЕНИС ДЕБИТОМЕРА ЗА ПРОБА, И КАТО ЧЕ ЛИ СТАНА ПО ДИНАМИЧНА. КОЙТО ВЗЕХ Е ОТ SAAB, 2.0 jtd
          Но досадното тракане при потегляне не мога да го разгадая. Мерихме дюзите и се оказаха с доста добри показатели. 0,05 - 0,26 - 0,8, 0,30
          Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
          Това е колата!!!!

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            а клапана на турбото как е?
            Ако става въпрос за този който регулира вакуума......мисля че работи, защото с сменен преди около 4 месеца.
            Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
            Това е колата!!!!

            Коментар


              #7
              noriaga написа: Преглед на мнението
              Автоматика я спъва много при тръгване от място. Отделно до 2000 оборота си е мудна. Ако след тръгване сриташ педала на газта яко, но не чак кик даун как е? Моята при рязко подаване на газ имам чувството, че заключва торка и залепя яко. Но ако ускорявам с да речем 50% натисната газ - до 2000 оборота си е мудна...
              С рязък старт се получава точно както го описваш колега. Залепя здраво......но това замисляне в началото....незнам, дано да е нещо нормално.
              Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
              Това е колата!!!!

              Коментар


                #8
                Моя проблем е подобен но почва да се чува след като загрее.
                Тoвa нормални показатели ли са инжекторите?
                Click image for larger version

Name:	inj.jpg
Views:	1
Size:	366,3 KB
ID:	2094732
                ----------------------------
                '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
                '99 Fiat Punto Mk2 HGT

                Коментар


                  #9
                  Определено първи и четвърти имат корекция, доста над нормалната.
                  Не трябва да надвишава + / - 2.00 mm3, даже пак е много.
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #10
                    JoroBoro написа: Преглед на мнението
                    Моя проблем е подобен но почва да се чува след като загрее.
                    Тoвa нормални показатели ли са инжекторите?
                    [ATTACH=CONFIG]103334[/ATTACH]
                    Определено първи и четвърти са много зле.
                    И аз знам че не трябва да са под или над 2.00
                    Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                    Това е колата!!!!

                    Коментар


                      #11
                      Констан73 написа: Преглед на мнението
                      Определено първи и четвърти са много зле.
                      И аз знам че не трябва да са под или над 2.00
                      Възможно ли е да е прескочил зъб на ангренажа. Проблема се получи след един кикдаун. Студена работи нормално, и инжекторите са в норма. Като загрее се почва тресенето и неравномерни обороти.
                      ----------------------------
                      '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
                      '99 Fiat Punto Mk2 HGT

                      Коментар


                        #12
                        JoroBoro написа: Преглед на мнението
                        Възможно ли е да е прескочил зъб на ангренажа. Проблема се получи след един кикдаун. Студена работи нормално, и инжекторите са в норма. Като загрее се почва тресенето и неравномерни обороти.
                        Според мен ако е прескочила зъб, ще пали трудно и ще тресе постоянно. Не съм специалист....ако някой може да даде по точна диагностика, ще е интересно за всички.
                        Корекции от 2 нагоре или 2 надолу, не са добри за дюзите
                        Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                        Това е колата!!!!

                        Коментар


                          #13
                          Днес ще сменя местата на инжекторите. Дано да са същите показания на новите им места
                          ----------------------------
                          '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
                          '99 Fiat Punto Mk2 HGT

                          Коментар


                            #14
                            JoroBoro написа: Преглед на мнението
                            Днес ще сменя местата на инжекторите. Дано да са същите показания на новите им места
                            Принципно трябва да са същите. Знаеш че трябва да коригираш кодовете за всяка дюза, нали?
                            Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                            Това е колата!!!!

                            Коментар


                              #15
                              Да, ще ползвам делфито
                              ----------------------------
                              '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
                              '99 Fiat Punto Mk2 HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X