най пратеснителян е вертикалния луфт, защото осите на клапите са с дължина 1,5 мм
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Croma 1.9 JTD - Тракане на двигателя
Collapse
X
-
Проблема с клапите е решен засега. Проблема с дюзите продължава. 1-ва и 2-ра изпускат, а са с нови дифтунги. След като ги махнах дюзите, дифтунгите останаха в гнездата си. Някъква идея как мога да ги изкарам
После като стягам гайките, има ли опастност да превърти гайката?
Голям филм с тая Крома. Карам Фиат от 1998. Темпра беше първия, после Пунто мк1, мк2 ХГТ, Марея, Пунто мк3, и сега с тая Крока замалко да се откажа от Фиат----------------------------
'00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
'99 Fiat Punto Mk2 HGT
Коментар
-
Хубаво ли почисти леглата на дюзите преди да ги сложиш? Аз винаги преди да сложа дифтунга, дори нова я отвръщам, нагрявам я на газов котлон до червено и я потапям във вода. Колкото до ваденето, ако е точния размер дифтунга, то дори и с телчица може да я извадиш, нейния диаметър е по малък от леглото. Но щом задаваш такъв въпрос, то предполагам се е заклинила в диаметър, а това предполага грешен диаметър, което може да е причина за изпускането. Пак казвам, че това е само разсъждение породено от въпроса ти.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар