Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Croma 1.9 JTD - Тракане на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    JoroBoro написа: Преглед на мнението
    Освен дюзите, при мен се оказа че и вихровите клапи са зле. 3-ти и 4-ти цилиндър са излезли от рейката. Обмислям да ползвам течен метал, но как да разбера кое положение е отворено
    обмисли варианта да ги разкараш
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Констан73 написа: Преглед на мнението
      Веднага ти казвам как са отворени.........Когато си пред колата, срещу двигателя, топчетата на които се закача рейката трябва да са във крайно ЛЯВО.
      Или да съм по точен, да са в позиция към въздушния филтър.
      Тракането значително намаля, след смяна на маркучите на обратната нафта, чистене на МАП цензора, и всички букси до които имах достъп.
      Благодаря
      Днес ще ги залепя в това положение.
      ----------------------------
      '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
      '99 Fiat Punto Mk2 HGT

      Коментар


        #33
        JoroBoro написа: Преглед на мнението
        Благодаря
        Днес ще ги залепя в това положение.
        Колегата е прав. По добре да се махнат, но си е доста работа сваляне и качване на колектора.
        Залепи ги както казах и пиши за резултата.
        Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
        Това е колата!!!!

        Коментар


          #34
          явно не знаеш как изглеждат конструктивно.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #35
            Ще ги залепиш хубаво,ама като самите клапи с болтчетата паднат в мотора какво правиш? Между другото ако имаш прекалено голям ход наляво-надясно на клапите е твърде вероятно вече да са изпаднали в мотора клапичките.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #36
              не бе не са щом още е в движение.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                явно не знаеш как изглеждат конструктивно.
                Знам много добре, и както по горе е написано.... подкрепям те че трябва да се махнат. Но ако става и с течен метал.
                Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                Това е колата!!!!

                Коментар


                  #38
                  Моите бяха без болчета. Трите бяха махнати а четвъртата, в случая третата, едвам успях да изтръгна пеперудата, за да оставя само оста. Не ми се занимаваше да слагам тапи, и за това я изкормих и залепих. Доста зор беше да я счупя за да остане оста само.
                  Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                  Това е колата!!!!

                  Коментар


                    #39
                    Това с "махнатите" го забрави, никой няма да свали колектора ,да махне 2 или 3 клапи и да го сложи обратно а другите да ги остави. Просто са паднали в мотора и си извадил късмет че не е станала беля. Пластмасовите клапи има малък шанс да не стане мармалад, проблема са болтчетата които също минават през мотора,и след това турбина със съответните поразии. Виж при последния модел пластмасов всмукателен колектор клапите са метални от неръждавейка ,там болтчета няма а са точковани за осите на клапите- при тях шанса за тотализиране на мотора е доста голям при попадане в цилиндрите.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #40
                      pi4_s_bravo написа: Преглед на мнението
                      Това с "махнатите" го забрави, никой няма да свали колектора ,да махне 2 или 3 клапи и да го сложи обратно а другите да ги остави. Просто са паднали в мотора и си извадил късмет че не е станала беля. Пластмасовите клапи има малък шанс да не стане мармалад, проблема са болтчетата които също минават през мотора,и след това турбина със съответните поразии. Виж при последния модел пластмасов всмукателен колектор клапите са метални от неръждавейка ,там болтчета няма а са точковани за осите на клапите- при тях шанса за тотализиране на мотора е доста голям при попадане в цилиндрите.
                      При мен бяха точно такива, поне тази която седеше. Без болчета. Лостчето на машинката беше откачено, и стоеше само клапата на 3ти цилиндър, застопорена в отворено положение. Няма как да са падали в мотора, защото на 1ви, 2ри и 4ти цилиндър имам метални тапи. Което ме навежда на мисълта че са махни още в Италия. Когато свалих колектора, тази която седеше леко се мърдаше и от оста издишаше. Хванах го при едно миене на мотора. Излизаха мехури и колата беше доста тромава. Знаех се да го сваля, за да се уверя в какво положение трябва да налея метала, и предпочетох да я изкормя, за да остане само оста. Това е.

                      Относно темата за тракането........ след наливането на течния метал, и сега, след като не издиша цилиндъра, тракането съвсем изчезна. От какво може да е било? Моля за идеи.
                      Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                      Това е колата!!!!

                      Коментар


                        #41
                        управляваща шина се чупи заради нагара в колектора който блокира клапите.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          Да попитам при крома 1.9 мжет 2007г. 120 к.с. вихрови клапи има ли ?

                          Коментар


                            #43
                            120-ката няма клапи
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #44
                              Пложението с клапите определено е зле, 1-ва и 2-ра се въртят около оста си. На 1-ва се чувста и лек луфт нагоре-надолу. 3-та изглежда добре. 4-та се върти много трудно, предполагам от нагара вътре.
                              ----------------------------
                              '00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
                              '99 Fiat Punto Mk2 HGT

                              Коментар


                                #45
                                JoroBoro написа: Преглед на мнението
                                Пложението с клапите определено е зле, 1-ва и 2-ра се въртят около оста си. На 1-ва се чувста и лек луфт нагоре-надолу. 3-та изглежда добре. 4-та се върти много трудно, предполагам от нагара вътре.
                                Сваляй и ги махай. Някъде имаше размера на тапите из форума.
                                Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
                                Това е колата!!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X