Колеги!
Имах един проблем с един звук като от чаткащо каре заради което смених едно според мен здраво външно каре. Но проблема остана. Преди месец ми дефектира съединителя - раздробен притискателен лагер, но той си беше направил и километрите (80 000). При смяната майстора каза, че маховика е пътник. Има луфт при въртене, но иначе по оста нямал. Но дали да свързвам този звук с маховик. Звука е много отчетлив при тръгване на заден в момента на зацепване. Ако задържа педала на полусъединител звука го няма. Но ако малко рязко отпусна и веднага се чува 3-4 пъти трък трък трък. на пред като движа е или много слабо или го няма. Гледахме двигателя и колелата при този звук. Колелата потрепват, а двигателя леко се мести назад от страната на скоростите. Което първо ни насочи към тампона под акумулатора. Но дали е той или маховика е пътник?
Щях да забравя. Колата е Либра 1.9 ЖТД 105 коня.
Имах един проблем с един звук като от чаткащо каре заради което смених едно според мен здраво външно каре. Но проблема остана. Преди месец ми дефектира съединителя - раздробен притискателен лагер, но той си беше направил и километрите (80 000). При смяната майстора каза, че маховика е пътник. Има луфт при въртене, но иначе по оста нямал. Но дали да свързвам този звук с маховик. Звука е много отчетлив при тръгване на заден в момента на зацепване. Ако задържа педала на полусъединител звука го няма. Но ако малко рязко отпусна и веднага се чува 3-4 пъти трък трък трък. на пред като движа е или много слабо или го няма. Гледахме двигателя и колелата при този звук. Колелата потрепват, а двигателя леко се мести назад от страната на скоростите. Което първо ни насочи към тампона под акумулатора. Но дали е той или маховика е пътник?
Щях да забравя. Колата е Либра 1.9 ЖТД 105 коня.
Коментар