Момчета, купих си Браво 2 с 1.9мджет 150к.с. и ще го обслужвам. Казаха ми, че е хубаво да сменя филтъра за картерните газове, но ми обявиха една главозамайваща цена за оригинален, а не го намирам в друг вариант... Дайте съвет кой е оптималният вариант?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маслен сепаратор 1.9мджет
Collapse
X
-
За този циклон ли става въпрос:
Щото ако става въпрос за това, то е сепаратор, чисто механичен и няма какво да му се прецака... и наистина е скъп. Ако успееш да го свалиш го продухай с газ, ще изпадне от него каквото има да изпада и го слагаш отново.
П.С. Те много работи маже да ти кажат, че е хубаво да се сменят... Важното е какво трябва да се направи задължително, а то е ПРЕМАХВАНЕ НА ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!Последна редакция от D. Stanev; 08.06.2017, 09:22.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Ами на 1.9 туинтурбо, не усетих да има някаква разлика, нито на динамика нито на нещо друго. Дори да има някаква разлика, предвид това какво може да причини (тотал щета на мотора), е добре да се отстранят. Само клапите без моторчето и без да се разкача буксата - иначе набива грешка.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
при мен няма накаква разлика във високите във наските обаче изтегля по добре, но мотора на алфата е 170 коня, ако има някакво значение но моэе причината да е и почистването на колектора.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетопри мен няма накаква разлика във високите във наските обаче изтегля по добре, но мотора на алфата е 170 коня, ако има някакво значение но моэе причината да е и почистването на колектора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар