Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маслен сепаратор 1.9мджет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маслен сепаратор 1.9мджет

    Момчета, купих си Браво 2 с 1.9мджет 150к.с. и ще го обслужвам. Казаха ми, че е хубаво да сменя филтъра за картерните газове, но ми обявиха една главозамайваща цена за оригинален, а не го намирам в друг вариант... Дайте съвет кой е оптималният вариант?

    #2
    ко ?
    ти нали си си взел фиат не мерцедес?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      За този циклон ли става въпрос:
      Click image for larger version

Name:	pimgpsh_fullsize_distr.jpg
Views:	1
Size:	13,6 KB
ID:	2094715
      Щото ако става въпрос за това, то е сепаратор, чисто механичен и няма какво да му се прецака... и наистина е скъп. Ако успееш да го свалиш го продухай с газ, ще изпадне от него каквото има да изпада и го слагаш отново.
      П.С. Те много работи маже да ти кажат, че е хубаво да се сменят... Важното е какво трябва да се направи задължително, а то е ПРЕМАХВАНЕ НА ВИХРОВИТЕ КЛАПИ!
      Последна редакция от D. Stanev; 08.06.2017, 09:22.
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #4
        е нали нямал вихрови клапи.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Дори да няма пак трябва да се махнат ...ама за съжаление има. Всички 16 клапанови имат, дори и 120 к.с. 16V е с клапи.
          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

          Коментар


            #6
            Да използвам темата понеже стана на въпрос за вихровите клапи, та питането ми е каква е разликата когато се отстранят някъде бях чел че колата става малко по мудна в ниските обороти когато ги няма има ли нещо вярно в това?

            Коментар


              #7
              Има. При мен след премахване на клапите - до 2000 об. наистина стана по-мудна. Но не е нещо фрапиращо де.
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #8
                Ами на 1.9 туинтурбо, не усетих да има някаква разлика, нито на динамика нито на нещо друго. Дори да има някаква разлика, предвид това какво може да причини (тотал щета на мотора), е добре да се отстранят. Само клапите без моторчето и без да се разкача буксата - иначе набива грешка.
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #9
                  Май туинтурбо си е друга бира при него може да се постигне доста добро налягане и в ниските обороти, докато при другите където се получава по-често турбо лаг са се опитали да го отстранят с подобни магарии като вихровите клапи.

                  Коментар


                    #10
                    при мен няма накаква разлика във високите във наските обаче изтегля по добре, но мотора на алфата е 170 коня, ако има някакво значение но моэе причината да е и почистването на колектора.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                      при мен няма накаква разлика във високите във наските обаче изтегля по добре, но мотора на алфата е 170 коня, ако има някакво значение но моэе причината да е и почистването на колектора.
                      Да разбирам ли че в ниските се държи по-добре без клапите или просто преди е имало проблем там някъде и сега е по добре тези 170коня от чип ли са че и това е от значение.

                      Коментар


                        #12
                        не са от чип от докати корсо са.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X