Изобщо не е задължително да е регулатора.В такива случай задължително слагам колбите и паля колата със спрей.
Ако има изтичане през дюзите ще се хване веднага(обикновено в 90% от случаите е това).
Пресен пример от вчера,на диагностика не вдига повече от 80/100 бара и не пали.
Сложих колбите и две дюзи изтичат свободно.
Докато работи мотора,оборотите с които се върти помпата са високи и се компенсира изтичането,
като загасиш и няма палене.По време на работа е възможно да се повреди клапан.
Преди дни на една дюза и се счупи съчмата два дена след като съм я сменил.
Колата е минала към 200 км. без ядове.На сутринта не пали.
Съчмата на въпросната дюза е керамична и беше станала на сол и наранила леглото на клапана.
Кофти,ама никой не знае какво се движи със нафтата.
Подкрепям мнението на specialista.
ако е от датчика може да го ракачиш от буксата и да пробваш да запалиш мисля че би трябвало да запали ако разбирасе в него е проблема.
дюзите са отворени проверени и затворени от човек който се занимава с помпи и дюзи , регулатора работи, дюзите пръскат , при палене се изисква 400бара а то варира между 5 и 8 бара. От помпата от резервоара идва нафта. Според майстора стружките , които са били по регулатора за горивото може да са направили проблем в помпата, другия вариант е да сменям датчици на магия но примерно този на рейката е 300лв , пробвахме с нов акумулатор пак не пали...
Коментар