Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос: Punto JTD 1.9 - 188a7000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос: Punto JTD 1.9 - 188a7000

    колата не пали при въртене и не отчита грешка , налягането на горивото го отчита на 100bar
    Възможно ли е проблема да е в датчика на горивото ?
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    #2
    Налягането е много малко. Трябва да е над 250 бара.
    Най-вероятно е проблемен регулатор.
    Проблеми преди това не палене?
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Изобщо не е задължително да е регулатора.В такива случай задължително слагам колбите и паля колата със спрей.
      Ако има изтичане през дюзите ще се хване веднага(обикновено в 90% от случаите е това).
      Пресен пример от вчера,на диагностика не вдига повече от 80/100 бара и не пали.
      Сложих колбите и две дюзи изтичат свободно.

      Коментар


        #4
        никакви симптоми преди това. последно палеше и вървеше без проблем, не беше палена колата месец , качвам се да паля онзи ден , върти и нищо....
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          Докато работи мотора,оборотите с които се върти помпата са високи и се компенсира изтичането,
          като загасиш и няма палене.По време на работа е възможно да се повреди клапан.
          Преди дни на една дюза и се счупи съчмата два дена след като съм я сменил.
          Колата е минала към 200 км. без ядове.На сутринта не пали.
          Съчмата на въпросната дюза е керамична и беше станала на сол и наранила леглото на клапана.
          Кофти,ама никой не знае какво се движи със нафтата.

          Коментар


            #6
            Подкрепям мнението на specialista.
            ако е от датчика може да го ракачиш от буксата и да пробваш да запалиш мисля че би трябвало да запали ако разбирасе в него е проблема.

            Коментар


              #7
              дюзите са отворени проверени и затворени от човек който се занимава с помпи и дюзи , регулатора работи, дюзите пръскат , при палене се изисква 400бара а то варира между 5 и 8 бара. От помпата от резервоара идва нафта. Според майстора стружките , които са били по регулатора за горивото може да са направили проблем в помпата, другия вариант е да сменям датчици на магия но примерно този на рейката е 300лв , пробвахме с нов акумулатор пак не пали...

              нямам обяснение ако не е и помпата
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                И как очакваш да запали със налягане от 5 бара????
                Сменете помпата за високо налягане и ще запали!

                Коментар

                Working...
                X