Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo няма мощност след свършване на нафта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Свалих го продухах го изчистих чашката от долу и пак същата работа....

    Коментар


      #17
      не съм изненадан ,но трябваше да провериш все пак мога само да те посъветвам да отидеш при някои добър майстор с диагностика да провери някои неща.
      Това ще е най правилният подход иначе да се захванеш да сменяш или разглабяш мога да те насоча към доста неща ,но така насляпо си е губене на време и средства.
      Иначе ако приемем че има боклук в горивната система следващата стъпка е проверка на регулатора за налягане.
      Ако пък приемем че няма проблем с горивната система може да е температурен датчик дебитомер датчик за налягане в риала една диагностика ще даде малко повече светина.
      На мен лично ми се е случвало от дебитомера да дава подобен проблем на студена кола няма никаква мощност след като загрее малко тръгва ако искаш изключи го за проба ти тествай с извадена букса на дебитомера как върви.

      Коментар


        #18
        panasonic1 написа: Преглед на мнението
        не съм изненадан ,но трябваше да провериш все пак мога само да те посъветвам да отидеш при някои добър майстор с диагностика да провери някои неща.
        Това ще е най правилният подход иначе да се захванеш да сменяш или разглабяш мога да те насоча към доста неща ,но така насляпо си е губене на време и средства.
        Иначе ако приемем че има боклук в горивната система следващата стъпка е проверка на регулатора за налягане.
        Ако пък приемем че няма проблем с горивната система може да е температурен датчик дебитомер датчик за налягане в риала една диагностика ще даде малко повече светина.
        На мен лично ми се е случвало от дебитомера да дава подобен проблем на студена кола няма никаква мощност след като загрее малко тръгва ако искаш изключи го за проба ти тествай с извадена букса на дебитомера как върви.



        Свалих буксата и колата се изфорсира нормално .... сега ще сваля дебитомера да се опитам да го изчистя да видя дали ще стане нещо. Колко време мога да карам със откачена букса ?

        Коментар


          #19
          Колега,можеш да караш колкото си искаш,единственно ще ти вдигне разхода на гориво и то с малко.Караш така докато си купиш нов дебитомер или ако има от кого да вземеш такъв работещ за 100% сигурност.Но преди това по горе в некой пост ти писаха ДИАГНОСТИКА.Помага за да не хвърляш пари на михаля.Успех
          198mjet Bravo

          Коментар


            #20
            Така ще карам поне 2 седмици докато се прибера до Бг , въпроса е че като е закачен отначало е като запушена и след 10 мин се оправя и се чудя да не е нещо филтъра задръстен или съм във грешка? А нямам канал тука къде да я кача да сваля филтъра....

            Коментар


              #21
              Точно така се държи неизправен дебитомер, докато не загрее леко ДВГ, колата не върви. Пробвай с чистене, но едва ли ще помогне. Почти съм сигурен, че дава 1V напрежение, независимо от оборотите на ДВГ. По принцип трябва да стига до около 4V.
              И придърпването не е било от свършване на гориво, точно в този момент си е заминал дебитомера.
              При мен се случи при рязко тръгване, дори помислих, че е прескочил зъб на ангренажа...
              Не е проблем да караш с откачена букса, ще пуши малко повече при настъпване и ще ти вдигне леко разхода.
              Търсиш нов или втора ръка с уговорката за тест.
              Филтъра не го пипай, ако е сменян скоро.
              Последна редакция от cokata_23; 24.05.2017, 18:10.
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

              Коментар


                #22
                Любо,няма нужда от канал за да свалиш филтъра.Откачи тръбияките с две отверки.Има едни зелени квадратчета,на самите тръбички които се натискат едновременно и се дърпа.Няма философия а лека сила.Откачи дветер букси на самия филтър,развий двете болчета с ключ13 и като повдигнещ нагоре целия филтър с корпуса отдолу на самия филтър има една черна джаджа която е за вода в нафтата,сензор педераски който пиюи за щяло и нещяло но какато и да е.С една отверка се повдига една контричка на самата букса и филтъра е вън.НО ти не можеш нищо да видиш защото филтъра е метален и не се вижда има ли лайна вътре или не,затова както ти описах как се сваля въпросния кабел(букса)на сензора се развива самия сензор и се изпуска каквото и да има в самия филтър.Нито обезвъздущаваш след това нито нищо.Просто след тази процедура даваш на контакт неколко пъти и палиш.А за дебитомера ти казвам че аз се прибрах от германия до тук без ядове.Не се плаши а карай смело
                198mjet Bravo

                Коментар


                  #23
                  GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
                  Любо,няма нужда от канал за да свалиш филтъра.Откачи тръбияките с две отверки.Има едни зелени квадратчета,на самите тръбички които се натискат едновременно и се дърпа.Няма философия а лека сила.Откачи дветер букси на самия филтър,развий двете болчета с ключ13 и като повдигнещ нагоре целия филтър с корпуса отдолу на самия филтър има една черна джаджа която е за вода в нафтата,сензор педераски който пиюи за щяло и нещяло но какато и да е.С една отверка се повдига една контричка на самата букса и филтъра е вън.НО ти не можеш нищо да видиш защото филтъра е метален и не се вижда има ли лайна вътре или не,затова както ти описах как се сваля въпросния кабел(букса)на сензора се развива самия сензор и се изпуска каквото и да има в самия филтър.Нито обезвъздущаваш след това нито нищо.Просто след тази процедура даваш на контакт неколко пъти и палиш.А за дебитомера ти казвам че аз се прибрах от германия до тук без ядове.Не се плаши а карай смело
                  Горивния филтър го свалих още сутринта не ме питай как ама успях без да свалям горната част , после го сложих но проблема го имаше . После разкачих дебитомера и проблема изчезна веднага, така че проблема е от там . Засега ще карам така а ще го сменям като се прибера. Благодаря на всички за съветите . Живи и здрави

                  Коментар


                    #24
                    Любо номера на дебитомера по бош е 0281002308.Ако си в Германия ще ти излезе по евтино и на 100% истински да си го купиш от там.Успех
                    198mjet Bravo

                    Коментар


                      #25
                      GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
                      Любо номера на дебитомера по бош е 0281002308.Ако си в Германия ще ти излезе по евтино и на 100% истински да си го купиш от там.Успех
                      Номера за всички един и същ ли е , това ми е от голяма полза !!!Благодаря , във Гърция се намирам но след 3 седмици ще пътувам за България. Благодаря ти за номера!!!

                      Коментар


                        #26
                        Това е номера по БОШ за твоя звяр
                        198mjet Bravo

                        Коментар


                          #27
                          stilo не страда от засмукване на въздух понеже е с ел помпа по скоро имаш запушен филтър
                          STILO JTD

                          Коментар

                          Working...
                          X