Свалих го продухах го изчистих чашката от долу и пак същата работа....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo няма мощност след свършване на нафта
Collapse
X
-
не съм изненадан ,но трябваше да провериш все пак мога само да те посъветвам да отидеш при някои добър майстор с диагностика да провери някои неща.
Това ще е най правилният подход иначе да се захванеш да сменяш или разглабяш мога да те насоча към доста неща ,но така насляпо си е губене на време и средства.
Иначе ако приемем че има боклук в горивната система следващата стъпка е проверка на регулатора за налягане.
Ако пък приемем че няма проблем с горивната система може да е температурен датчик дебитомер датчик за налягане в риала една диагностика ще даде малко повече светина.
На мен лично ми се е случвало от дебитомера да дава подобен проблем на студена кола няма никаква мощност след като загрее малко тръгва ако искаш изключи го за проба ти тествай с извадена букса на дебитомера как върви.
Коментар
-
panasonic1 написа: Преглед на мнениетоне съм изненадан ,но трябваше да провериш все пак мога само да те посъветвам да отидеш при някои добър майстор с диагностика да провери някои неща.
Това ще е най правилният подход иначе да се захванеш да сменяш или разглабяш мога да те насоча към доста неща ,но така насляпо си е губене на време и средства.
Иначе ако приемем че има боклук в горивната система следващата стъпка е проверка на регулатора за налягане.
Ако пък приемем че няма проблем с горивната система може да е температурен датчик дебитомер датчик за налягане в риала една диагностика ще даде малко повече светина.
На мен лично ми се е случвало от дебитомера да дава подобен проблем на студена кола няма никаква мощност след като загрее малко тръгва ако искаш изключи го за проба ти тествай с извадена букса на дебитомера как върви.
Свалих буксата и колата се изфорсира нормално .... сега ще сваля дебитомера да се опитам да го изчистя да видя дали ще стане нещо. Колко време мога да карам със откачена букса ?
Коментар
-
Колега,можеш да караш колкото си искаш,единственно ще ти вдигне разхода на гориво и то с малко.Караш така докато си купиш нов дебитомер или ако има от кого да вземеш такъв работещ за 100% сигурност.Но преди това по горе в некой пост ти писаха ДИАГНОСТИКА.Помага за да не хвърляш пари на михаля.Успех198mjet Bravo
Коментар
-
Точно така се държи неизправен дебитомер, докато не загрее леко ДВГ, колата не върви. Пробвай с чистене, но едва ли ще помогне. Почти съм сигурен, че дава 1V напрежение, независимо от оборотите на ДВГ. По принцип трябва да стига до около 4V.
И придърпването не е било от свършване на гориво, точно в този момент си е заминал дебитомера.
При мен се случи при рязко тръгване, дори помислих, че е прескочил зъб на ангренажа...
Не е проблем да караш с откачена букса, ще пуши малко повече при настъпване и ще ти вдигне леко разхода.
Търсиш нов или втора ръка с уговорката за тест.
Филтъра не го пипай, ако е сменян скоро.Последна редакция от cokata_23; 24.05.2017, 18:10.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Любо,няма нужда от канал за да свалиш филтъра.Откачи тръбияките с две отверки.Има едни зелени квадратчета,на самите тръбички които се натискат едновременно и се дърпа.Няма философия а лека сила.Откачи дветер букси на самия филтър,развий двете болчета с ключ13 и като повдигнещ нагоре целия филтър с корпуса отдолу на самия филтър има една черна джаджа която е за вода в нафтата,сензор педераски който пиюи за щяло и нещяло но какато и да е.С една отверка се повдига една контричка на самата букса и филтъра е вън.НО ти не можеш нищо да видиш защото филтъра е метален и не се вижда има ли лайна вътре или не,затова както ти описах как се сваля въпросния кабел(букса)на сензора се развива самия сензор и се изпуска каквото и да има в самия филтър.Нито обезвъздущаваш след това нито нищо.Просто след тази процедура даваш на контакт неколко пъти и палиш.А за дебитомера ти казвам че аз се прибрах от германия до тук без ядове.Не се плаши а карай смело198mjet Bravo
Коментар
-
GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнениетоЛюбо,няма нужда от канал за да свалиш филтъра.Откачи тръбияките с две отверки.Има едни зелени квадратчета,на самите тръбички които се натискат едновременно и се дърпа.Няма философия а лека сила.Откачи дветер букси на самия филтър,развий двете болчета с ключ13 и като повдигнещ нагоре целия филтър с корпуса отдолу на самия филтър има една черна джаджа която е за вода в нафтата,сензор педераски който пиюи за щяло и нещяло но какато и да е.С една отверка се повдига една контричка на самата букса и филтъра е вън.НО ти не можеш нищо да видиш защото филтъра е метален и не се вижда има ли лайна вътре или не,затова както ти описах как се сваля въпросния кабел(букса)на сензора се развива самия сензор и се изпуска каквото и да има в самия филтър.Нито обезвъздущаваш след това нито нищо.Просто след тази процедура даваш на контакт неколко пъти и палиш.А за дебитомера ти казвам че аз се прибрах от германия до тук без ядове.Не се плаши а карай смело
Коментар
-
GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнениетоЛюбо номера на дебитомера по бош е 0281002308.Ако си в Германия ще ти излезе по евтино и на 100% истински да си го купиш от там.Успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар