Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo няма мощност след свършване на нафта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo няма мощност след свършване на нафта

    Здравейте , имам следния проблем , вчера на един наклон ми прехълца дизелчето , колата беше на резерва и веднага тръгнах към бензиностанция. Заредих гориво но след като тръгнах колата се промени тотално . Изгуби мощност и не се може да се изфорсирра като нормално.след 15 мин каране всичко се оправи . Тази сутрин пак така , мудна много и след 10 , 15 мин всичко се оправя . Моля за помощ ако сте имали такъв проблем.

    Редактирано заглавие
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    освен да е глътнала въздух
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      дано да е въздух иначе според мен е глътнала малко боклуци и сега може би е задръстило филтъра.

      Коментар


        #4
        Нали има пробка виж
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kluchar написа: Преглед на мнението
          Нали има пробка виж
          Утре ще се опитам да намеря тая пробна , че съм малко бос със двигателите , няква идея където точно се намира ( извинявам се за тъпия въпрос )

          Коментар


            #6
            на горивния филтър ама по добре не пипай
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Днес сутринта пак същия проблем , колата е като запушена и след 10 мин каране всичко се оправя, ще се опитам да намеря пробката да видя дали мога да обезвъздуша....

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                на горивния филтър ама по добре не пипай
                Защо да не пипа?
                Според мен даже най-добре да смени филтъра направо не е толкова скъп за да отпадне като вариант ако проблема продължи.
                А сега се сещам да питам проблема появява ли се на добре загрял двигател?

                Коментар


                  #9
                  panasonic1 написа: Преглед на мнението
                  Защо да не пипа?
                  Според мен даже най-добре да смени филтъра направо не е толкова скъп за да отпадне като вариант ако проблема продължи.
                  А сега се сещам да питам проблема появява ли се на добре загрял двигател?

                  Точно това е , на студен двигател го прави , но след 10 мин като загрее спира

                  Коментар


                    #10
                    Немога да намеря пробката ако някой знае къде се намира точно да сподели , виждам една пластмасова врътка ама не съм сигурен дали е това и ако е това къде е помпичката за ръчно помпане ( може да говори глупости във момента но ще ме прощавате ) , това го намирам точно до горния филтър пред него.

                    Коментар


                      #11
                      Click image for larger version

Name:	20170524_110855.jpg
Views:	1
Size:	299,1 KB
ID:	2094679

                      Коментар


                        #12
                        lyubotonchev написа: Преглед на мнението
                        [ATTACH=CONFIG]103190[/ATTACH]


                        От долната страна на филтъра може да бръкнеш с ръката може да влиза датчик с букса или само пробка разви и ще изтече ако успееш си свършил половината работа и може да го свалиш целият филтър за да го видиш в какво състояние е.
                        Ако има датчик първо му извади буксата на щипка е и тогава развивай.

                        Коментар


                          #13
                          panasonic1 написа: Преглед на мнението
                          От долната страна на филтъра може да бръкнеш с ръката може да влиза датчик с букса или само пробка разви и ще изтече ако успееш си свършил половината работа и може да го свалиш целият филтър за да го видиш в какво състояние е.
                          Ако има датчик първо му извади буксата на щипка е и тогава развивай.

                          немога да сваля буксата , как точно е зъхваната ?

                          Коментар


                            #14
                            Свалих горивния филтър , всичко изглежда нормално , но проблема пак го има .

                            Коментар


                              #15
                              Освободи целият филтър от горната страна за да ти е по удобно на датчика по спомен има на буксата метална щипка която се натиска и се дърпа надол да излезе.

                              Коментар

                              Working...
                              X