Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9 JTD въздух в съединителя.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.9 JTD въздух в съединителя.

    Здравейте колеги! Искам да споделя моя проблем. От 6 години съм собственик на прекрасния автомобил Фиат Стило 1.9Jtd 2/3 врати. До сега не съм имам каквито и да било проблеми с него, но ето го и първият който не мога да разреша той е:

    Като натисна съединителя остава долу напомпвам го няколко пъти и се оправя.
    Сменена е горна помпа на съединителя, защото мислех, че е от нея + смених 2 те гумички (пръстенчета на самата ос която излиза от скоростите мисля, че вътре е лагер помпата). И проблема си остана пак... Опитах се да го обезвъздуша няколко пъти като го обезваздушавам по следния начин- махам металния щифт който държи накрайника към лагер помпата (може би не знам) натискам съединителя за да изплюе накрайника след което връщам съединителя в горна позиция и оставям да излезе въздуха до като не започне да излиза само течност. Вкарвам накрайника и през цицката излиза още малко въздух след като почне да тече само течност го вкарвам вътре. И така карам 10 минути после същата процедура. Течност не губи...? Помагайте, че изчетох доста по моя проблем, но не намирам решение... Съединителя ми е здрав не боксува сменя скоростите добре отделя си нормално.

    #2
    При мен обезвъздушаването става само от долната помпа под стойката на акумулатора. Развиваш пробката и капачката на казанчето за спирачна течност. Със спринцовка и маркуч вкарваш поне 50 мл спирачна течност през пробката на долната помпа, иначе казано докато избълбука въздуха в казанчето. Всичко друго няма грам ефект и се държи точно както си описал. Друг въпрос е защо е влязал въздух. Може долната помпа да тече (стисни маншончето) или понякога се разхлабва гайката на тръбичката до помпата - провери двата и края, като махнеш стойката на акумулатора.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Благодаря колега! Стилото ми е с лагер помпа нямам долна тя е в скоростите (до колкото знам) под акомулатора стойката е гърбава работа аз свалям подкалника и кората зад спирачния диск от там има място за работа по самата тръбичка с гайка за обезвъздушаване тази тръбичка води до горната помпа мисля, че е която е и отвън и в купето закрепена на самия педал. Пробвах съединителя на 5та при 50км газ до долу оборотите не трепват колата ускорява. Мен ме навежда на мисълта ако е тази прословута лагер помпа дали няма да е трудно влизането на скоростите? Защото моите влизат доста добре... Днес напомпих съединителя баща ми отви гайката и излезе доста въздух след затягане на гайката съединителя остана долу. После взех един съд напълних го със спирачна течност пъхнах вътре маркучето което влиза в скоростите (лагер помпата) напомпах няколко пъти излезе въздух но при връщане на педала поема течност и уж сега работи. До това защо е влязъл въздух преди време се опитах да посменя течноста и теглих колкото можах през казанчето със спринцовка и мъркуче от тогава ми остана този проблем но се появяваше рядко до колкото вече е непоносим... И нямам пробка под акомулаторната кутия ами гайка като на спирачните апарати с маркуче след самата гайка имам метална тръбичка приличаща като тези на АБС-а.

      Коментар


        #4
        Разбирам, но какъв ти е проблема да вкараш течност през тръбичката под стойката с маркуч по описания начин? На мен ми се е случвало там да се отхлаби гайката и да тече/дърпа.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Ще пробвам благодаря!

          Коментар


            #6
            И така колеги след смяна на горна помпа, лагер помпа, съединител, проблема е същия някой въобще разрешил ли го е този може би ( елементарен ) проблем с който аз не мога да се справя... Карам няма и 10 км и съединителя става мек отново... Отдела супер ниско когато колата е на място и включа 1-ва дори потегля леко... Обезвъздушаването ми казаха, че ставало единствено през пластмасовата пробка на маркучето което влиза в лагер помпата? Въпроса ми е ако има останал въздух в самата лагер помпа? Или де да знам изкарва ме извън нерви вече тази кола...

            Коментар


              #7
              е имаш мек съединител и отделя ниско долу? а каква точно е идеята на упражнението, не е ли точно това?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не колега съединителя ми има много празен ход все едно че се пълни помпата с течност, но на 30% след известно време каране пропада и си остава там... Не знам как да го обезвъздуша като хората.

                Коментар


                  #9
                  При сменени всичките по горе изброени неща и да пропада педала единственното нещо е да дърпа от някъде вуздух.О пръстен имаш на пластмасовия щуцер който влиза в лагер-помпата.Извади зегерката и го издърпай за да симсигурен че и от там не дърпа въздух.По принцип е затворена системата на съединителя и при смяна на такъв не разкачаш лагер-помпата ако не я сменяш.След като след време пада педала значи дърпа въздух от някъде.Друго за което се съмнявам е да имаш или спукана тръбичка или спукано маркуче.Успех
                  198mjet Bravo

                  Коментар


                    #10
                    Да мина ми през акъла за тези пръстенчета лошото е, че старите може би са се поизносили и се чудя дали да не взема по- дебели просто ?

                    Коментар


                      #11
                      някакво развитие с проблема
                      аз имам същият проблем

                      Коментар


                        #12
                        up......................................

                        Коментар


                          #13
                          knenov1988 написа: Преглед на мнението
                          някакво развитие с проблема
                          аз имам същият проблем
                          Пълниш лагерпомпата с една спринцовка и закачваш маркуча.Натискаш педала плавно до края ЕДНОКРАТНО и държиш.Дърпаш скобата и вадиш маркуча около 0,5 см.След това връщаш маркуча на място.Педала бавно го дигаш с крак,защото няма да се върне сам.Повтаряш няколко пъти това упражнение и си готов.Ламелите на притискателния диск връщат педала в изходна позиция.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар

                          Working...
                          X