Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Форсиране по време на движение-все едно,че заяжда педала на газта но не е така.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tjtjtjtj написа: Преглед на мнението
    На диагностика нищо не показа.
    Кой е правил диагностиката и как точно протече тя? Какви стойности показа педалът на газта? Направихте ли запис на данните в реално време когато се появява проблемът? Да не би някой да е закачил кабелите към колата, да е видял, че няма записани грешки и да е казал, че всичко е наред? Защо ще поръчваш педал втора ръка, след като на диагностиката не е показала нищо, т. е. педалът ти е наред?

    Коментар


      #17
      Волвото ми - 1.9 турбо дизел, го прави същото. Когато колата тръгне по инерция и особено, ако е загряла, започва леко да се форсира. Но при мен е леко - до 1000-1200 оборота. И така вече 5-та година. При натискане на спирачка или съединител се оправя. При работа на място двигателят работи напълно равномерно и проблемът не се наблюдава. Доста хора във форума на волво споделят същото и най-често като причина се споменава демпферният маховик.
      Последна редакция от snake; 30.04.2018, 00:19.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #18
        Не мога да кажа как точно е протекла диагностиката защото незнам. Оставих колата и после ми се обадиха да си я прибера. Човека каза, че няма записани грешки. Понеже става дума за променливо съпротивление, кога става подаването на газ? Когато съпротивлението нараства или когато намаля?

        Коментар


          #19
          Волвото ми - 1.9 турбо дизел, го прави същото. Когато колата тръгне по инерция и особено, ако е загряла, започва леко да се форсира. Но при мен е леко - до 1000-1200 оборота. И така вече 5-та година. При натискане на спирачка или съединител се оправя. При работа на място двигателят работи напълно равномерно и проблемът не се наблюдава. Доста хора във форума на волво споделят същото и най-често като причина се споменава демпферният маховик.
          Много правилно описваш проблема, и при мен в началото форсиранрто беше по малко. Не мога обаче да намеря връзката между демпферен маховик и потенциометър на газта!?!

          Коментар


            #20
            Утре ще ми дойде потенциометър втора ръка и ще пробвам с него. И се надявам всичко да се оправи!
            Ще пиша какво е станало. И да ви питам някой сменял ли е прагове на Стило да сподели, че на моето австрийче са много отънели?

            Коментар


              #21
              Колега,губи ли масло тази кола?

              Коментар


                #22
                valentin_63 написа: Преглед на мнението
                Колега,губи ли масло тази кола?
                Не, грам масло не губи. Двигателя и турбото работят перфектно.

                Коментар


                  #23
                  tjtjtjtj написа: Преглед на мнението
                  Утре ще ми дойде потенциометър втора ръка и ще пробвам с него...
                  Какво стана след пробата? Аз с този проблем няма да се боря, защото при мен е в по-лека форма, вече 5 години не се променя и на практика не ме притеснява. Но ми е интересно. Иначе и при моето волво цяла зима не го правеше, а сега в топлото и сухо време пак започна. И при натискане на спирачка или съединител се оправя. Но никога не го прави на празен ход. Само когато колата е в движение на свободна.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #24
                    Системата за вакуум и клапата някой гледал ли е?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Какво стана след пробата? Аз с този проблем няма да се боря, защото при мен е в по-лека форма, вече 5 години не се променя и на практика не ме притеснява. Но ми е интересно. Иначе и при моето волво цяла зима не го правеше, а сега в топлото и сухо време пак започна. И при натискане на спирачка или съединител се оправя. Но никога не го прави на празен ход. Само когато колата е в движение на свободна.
                      Още не съм го пробвал. Сега се прибирам от командировка. Довечера или утре ще пиша.

                      Коментар


                        #26
                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        Системата за вакуум и клапата някой гледал ли е?
                        Не но мисля, че няма връзка
                        .

                        Коментар


                          #27
                          tjtjtjtj написа: Преглед на мнението
                          Не но мисля, че няма връзка
                          .
                          Ами аз само питам
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Момчета смених педала но за съжаление нищо не се промени. Продължава да се форсира! 1.9 JTD 80 к.с.

                            Коментар


                              #29
                              Както споменах, във форума на волво се насочват основно към демпферния маховик. Нямам представа каква е връзката, но пък е факт, че поне при мен с натискане на съединителя форсирането спира. Но пак казвам - мен не ме притеснява, защото е по-слабо (до не повече от 1000-1200 оборота) и вече пета година и повече от 75 000 км. е така, без промяна към по-лошо.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #30
                                При японските коли ако се движиш по инерция и изключена от скорост, оборотите на мотора се вдигат до 1000 - 1100 мисля, че бяха заради серво усилвателя, демек да подпомагат спирачното усилие, защото мотора не участва в спирането... С натискане на съединителя падат на 900, щото реално би трябвало да включиш... Може и при вас да е така?
                                Иначе, маховик и обороти на свободен ход, хм тоя някакъв много уникален маховик ще да е, умен някакъв си

                                Коментар

                                Working...
                                X