Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Fiat Bravo 2007 1.9 Multijet 150к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Fiat Bravo 2007 1.9 Multijet 150к.с.

    Здравейте,
    Аз яко съм го загазила с майсторите на моята кола, тук в района е единствена по рода си и не я познават изобщо.
    Колата нямаше мощност- отремонтирахме турбото и пак не върви. Майстора каза, че е почистил EGR и сега дебитомера бил за смяна. Колата не вдига повече от 90км на не много голямо върло.
    Друг майстор при който бях сега каза, че според него не е дебитомера, а като са правили турбото са объркали ваккум маркучите. Сега е затапил един от тях и колата започва да върви след 2500 оборота, което е малко подобрение, но каза, че му трябва схема на маркучите как са били, а аз не намирам такава. Той също ще търси, но моля някой от Вас ако има представа къде да я видим или ако му е удобно да наснима неговите ще съм Ви много благодарна.

    #2
    Тези майстори щом логически не успяват да осмислят пътя на вакуума до турбото въобще не са наясно с по-новите коли. Каква схема на вакуумите ,какво чудо- вакуума тръгва от вакуум помпата,влиза в зависимост от годината на производство в 2 метални тръбички отива в задната част на мотора в пластмасов куб който е резервоар за ваккуум, връща се по 2-рата тръба ,отива в соленоидния клапан,след което в актуатора на турбото. Точно на Браво с тоя мотор е супер лесно и прегледно кое къде отива, също така е лесно дали правилно работи вакуума- на работещ мотор се изважда маркучето което влиза в актуатора на турбото, при вадене трябва да се върне геометрията на турбото в начално положение, при повторно закачане на маркуча лостчето на актуатора трябва да се мръдне няколко сантиметра- ако прави така всичко с вакуумите е наред. И защо без диагностика тръгвате да ремонтирате турбо, след това дебитомер и т.н? По каква логика работят тия хора, на проба-грешка ли ,или докато клиента има пари да пробват? Първата работа е да се закачи на диагностика и в живите данни да се гледа кое се разминава от исканата стойност- въздуха или горивото, след това се започва с проверките по съответната система.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      подкрепям

      Коментар


        #4
        На мен ми е ясно, че майсторите не стават. Сега единия маркуч е затапен с тапичка, а другия дори не е затапен, а висящ. Ще направя снимка след малко, за да не говоря празни приказки.

        Коментар


          #5
          Click image for larger version

Name:	received_1383588405013446.jpeg
Views:	1
Size:	40,9 KB
ID:	2094646

          Click image for larger version

Name:	received_1383588425013444.jpeg
Views:	1
Size:	46,3 KB
ID:	2094647

          Click image for larger version

Name:	received_1383588438346776.jpeg
Views:	1
Size:	22,0 KB
ID:	2094648

          Надявам се придобивате представа от лошите снимки какво имам предвид

          Коментар


            #6
            Съжалявам Колежке! Помляха ме на пешеходна пътека и колата е в сервиз, не мога така да се ориентирам. Според мен, около серво-усилвателят и картерните газове се въртят снимките ....но, нека колеги с този автомобил да погледнат.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              а съскане чува ли се?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Аз не чувам съскане, но и аз не съм много компетентна.
                Показвайки снимките на приятелче което работи в автосервиз ми каза, че това не са вакуум маркучи, защото били много дебели и може аз да се бъркам. Чакам още онзи майстор дето твърди, че са объркани тези маркучи да намери схема по която да ги оправи. Ако не стане с него се чудя да пробвам ли този дето уж ги е объркал, поправяйки турбината и казвайки ми че и дебитомера ми не работи. А може и друг майстор да търся да довършва работата на тези 2ма. И ако Ви кажа, че това са майсторите, които най-много хвалят за дизелови автомобили няма да ми повярвате.
                Аз явно съм взела от счупените ама най-счупеното Браво.

                Коментар


                  #9
                  Нашето браво го удариха и е на бояджия в момента, но когато имам възможност ще погледна на къде отиват маркучите и за какво са.
                  Когато са в час тези мотори вървят на копеле.

                  Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                  Коментар


                    #10
                    За съжаление не мога много да се накефя на вървене на тази кола, все нещо се троши. Всеки вика продай я, а мен си ме кефи и не ми се дава, а пък и толкова пари набих в нея, направих почти основен ремонт на двигателя, сега и турбото, и за цялостно пребоядисване платих и какво ли още не. Надявам се в най-скоро време да свършат тези ремонти, че 1 нова кола щях да купя, вярно няма да е толкова кефеща, но пък ще е нова.
                    Ще съм благодарна, ако има някой от Вас на който му се занимава и е компетентен да направи няколко хубави снимки на неговия мотор, маркучета и т.н. да ги ориентираме тези майстори в живота, че направо не ми се рискува да тръгна на дълъг път с тази кола и дълъг път имам предвид 80км до София примерно. Сега я карам по 18-20км на ден колкото да се придвижвам до работата.

                    Коментар


                      #11
                      съвета ми е докарай колата до софия и да се разгледа да се прочете да си каже мъките. мотора е елементарен и най вероятно или е задръстен или не е зацепен.

                      пъзнавам двама механика дето тоя мотор го сглобяват сът затворяни очи.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Може ли да ми дадеш координатите на лични на тези майстори, ако тук не може и ако не следващата, по-следващата седмица да ги видим какво ще кажат.

                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        съвета ми е докарай колата до софия и да се разгледа да се прочете да си каже мъките. мотора е елементарен и най вероятно или е задръстен или не е зацепен.

                        пъзнавам двама механика дето тоя мотор го сглобяват сът затворяни очи.

                        Коментар


                          #13
                          Разгледах на нашето браво, в момента сте направили едно голямо нищо с колата- затапения с болт маркуч всъщност е маркуча от вакуум помпата . Т.е съвсем сте убили вакуумите на турбото и колата е разтоварена постоянно. От тоя тройник единия маркуч отива в резервоара за вакуум (пластмасов куб зад мотора под колектора) , по втория маркуч от него се връща и се снажда към пластмасов маркуч около термостата,откъдето продължава към соленоидния клапан, и от там в актуатора на турбото. В момента карате една атмосферка,защото без актуатор турбото разтоварва постоянно през геометрията.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Ето снимки на описаните неща. Най-лесната проба е с парче маркуч да се пусне вакуум от тройника от снимка 1 (който сте затапили с болт) директно до снадката от снимка 3 ,по този начин ще се байпасира резервоара за вакуум . Ако в този случай колата тръгне нормално се търсят проблеми по маркучите до въпросния резервоар, прищипани маркучи,скъсани такива. Възможен е проблем и със соленоидния клапан, при което колата пак няма да върви, тогава вариантите са - на работеща кола се вади вакуумния маркуч боцнат на актуатора на турбото, там трябва да се усеща вакуум, ако там няма обратно по веригата се вади маркуча на входа на соленоидния клапан-ако на входа му има вакуум ,а на изхода на клапана няма то соленоида е проблемен.



                            Click image for larger version

Name:	bravo vakuum1.jpg
Views:	1
Size:	83,3 KB
ID:	2094658 Click image for larger version

Name:	bravo vakuum3.jpg
Views:	1
Size:	106,7 KB
ID:	2094659Click image for larger version

Name:	bravo vakuum2.jpg
Views:	1
Size:	75,5 KB
ID:	2094660
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря много, ще покажа на въпросния майстор и дано се оправят нещата.

                              pi4_s_bravo написа: Преглед на мнението
                              Ето снимки на описаните неща. Най-лесната проба е с парче маркуч да се пусне вакуум от тройника от снимка 1 (който сте затапили с болт) директно до снадката от снимка 3 ,по този начин ще се байпасира резервоара за вакуум . Ако в този случай колата тръгне нормално се търсят проблеми по маркучите до въпросния резервоар, прищипани маркучи,скъсани такива. Възможен е проблем и със соленоидния клапан, при което колата пак няма да върви, тогава вариантите са - на работеща кола се вади вакуумния маркуч боцнат на актуатора на турбото, там трябва да се усеща вакуум, ако там няма обратно по веригата се вади маркуча на входа на соленоидния клапан-ако на входа му има вакуум ,а на изхода на клапана няма то соленоида е проблемен.



                              [ATTACH=CONFIG]103149[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]103150[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103151[/ATTACH]

                              Коментар

                              Working...
                              X