Здравейте,
Аз яко съм го загазила с майсторите на моята кола, тук в района е единствена по рода си и не я познават изобщо.
Колата нямаше мощност- отремонтирахме турбото и пак не върви. Майстора каза, че е почистил EGR и сега дебитомера бил за смяна. Колата не вдига повече от 90км на не много голямо върло.
Друг майстор при който бях сега каза, че според него не е дебитомера, а като са правили турбото са объркали ваккум маркучите. Сега е затапил един от тях и колата започва да върви след 2500 оборота, което е малко подобрение, но каза, че му трябва схема на маркучите как са били, а аз не намирам такава. Той също ще търси, но моля някой от Вас ако има представа къде да я видим или ако му е удобно да наснима неговите ще съм Ви много благодарна.
Аз яко съм го загазила с майсторите на моята кола, тук в района е единствена по рода си и не я познават изобщо.
Колата нямаше мощност- отремонтирахме турбото и пак не върви. Майстора каза, че е почистил EGR и сега дебитомера бил за смяна. Колата не вдига повече от 90км на не много голямо върло.
Друг майстор при който бях сега каза, че според него не е дебитомера, а като са правили турбото са объркали ваккум маркучите. Сега е затапил един от тях и колата започва да върви след 2500 оборота, което е малко подобрение, но каза, че му трябва схема на маркучите как са били, а аз не намирам такава. Той също ще търси, но моля някой от Вас ако има представа къде да я видим или ако му е удобно да наснима неговите ще съм Ви много благодарна.
Коментар