Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 115 JTD-Липса на мощност...

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Къде видя дъжд бе... ТИ чете ли въобще за кво се говори!??!!?!?!?


    Вариантите са 2... Или е издухана тотално или й е толкова наистина. На диагностиката не показа нищо.
    Последна редакция от Zeroone; 05.06.2017, 23:57.

    Коментар


      #92
      Zeroone написа: Преглед на мнението
      Първо да изказа благодарности на S_BANKOV и колегата му Стефан, че ме посрещнаха и отделиха време и обърнаха адекватно внимание!


      Второ... Имам нов проблем

      П.П. Това не е моята кола на видеото, проблема е идентичен едно към едно... Прави го само като е хладно времето сутрин или след валежи. Като я напече хубаво проблем няма.
      Ето тук видях . А Ти прочете ли къде е клапана за геометрията?
      пс Без лоши чувства,Колега.
      Последна редакция от dobrujanetza; 06.06.2017, 00:03.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #93
        И как свърза акуратора на турбото или преобразувателя на налягане с километража? Моля обясни ми, че от гадаене и маене взех да космясвам в тоя форум?!?!?!?!

        Коментар


          #94
          Zeroone написа: Преглед на мнението
          Къде видя дъжд бе... ТИ чете ли въобще за кво се говори!??!!?!?!?


          Вариантите са 2... Или е издухана тотално или й е толкова наистина. На диагностиката не показа нищо.
          Колега, толкова ли е трудно да ми отговориш на въпроса? Мерихте или не? Само диагностика ли правихте? Единия казва нищо и няма, другия или или.....
          Само за пример ще ти дам, че 1,9 105 кс, с 5 човека и багаж, на климатик, на темпомат на 150 /реално към 145/ никъде по нашите магистрали не се замисля!
          Ти пишеш, че с празна кола не знаеш дали ще стигнеш до София!
          Толкова хора се опитваха да ти помогнат ТОЯ ФОРУМ, а ти палиш за нищо от четвърт, ако си така и при майсторите, то май са ти турили капата! ЧЕСТИТО
          Либра 1,9 жтд 2000г. LX
          Фиат Крома 1,9 2009г.
          Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

          Коментар


            #95
            Случвало се е тая кола да стои по 2 дни по майстори... Уж да я видят да я огледат. Сериозно ви казвам, че тук като видят JTD и лошо им става.

            Не компресия не сме мерили. Но 2-ма я караха освен мен. И казаха, че толкова може.

            Коментар


              #96
              Zeroone написа: Преглед на мнението
              Сериозно ви казвам, че тук като видят JTD и лошо им става.
              От какво им става лошо, от JTD или от това, че е е италиянка (е*ати и майсторите майна, честно) ? Не казахте какво сте правили по колата, ама и най-лесното не опита - качи се покарай друг читав такъв фиат, направи сверка , да не се окаже, че твоите критерии са прекалено високи за вървеж.

              Коментар


                #97
                Май и от 2те им става зле... Щото не им се инвестира едни пари за диагностична техника и или за едни инструменти за обслужване и прочее... Това , че беше грешно зацепена го хванаха буквално на 1 от 8 места. В който сервиз да съм я закарал е стояла повече от ден за да може да й обърнат внимание на спокойствие. И е факт... Бягат от тея коли.

                А до колко са високи моите критерии за вървеж... Качете се в един Голф или Ибиза 1.9 TDI и ще ми видите критерия. Колегата ми има Голф и ме прави за смях...
                На диагностиката не показа нищо. Ако успея ще я закарам тея няколко дни да й премерят компресия, но това пак ще са едни 50-100 лв на вятъра.

                Коментар


                  #98
                  тази тема е от сорта -аз имам магаре,ама не бяга като коня.колата си е 6 ,ама се пуска темата за всеки случай.Голяма глупост,може би трябва да се намесят модераторите,толкова писане за нищо.

                  Коментар


                    #99
                    Все още мисля, че колата е неадекватна в ниските... Е не, че е толкова адекватна и във високите де... Но ще се види като я дам да мерят компресия. Че е магаре- магаре е само не видях къде са тея 250 нютона при 2000 оборота. 115 коня неадекватност.

                    Както бях писал имах Ибиза преди време 110 коня. С крива глава и губеща антифриз като невидяла си оставяше гумите по асвалта...

                    И да вметна диагностиката показа, че компютъра е презаписван веднъж... Каквото и да рече това.
                    Последна редакция от Zeroone; 07.06.2017, 00:03.

                    Коментар


                      Zeroone написа: Преглед на мнението
                      Все още мисля, че колата е неадекватна в ниските... Е не, че е толкова адекватна и във високите де... Но ще се види като я дам да мерят компресия. Че е магаре- магаре е само не видях къде са тея 250 нютона при 2000 оборота. 115 коня неадекватност.

                      Както бях писал имах Ибиза преди време 110 коня. С крива глава и губеща антифриз като невидяла си оставяше гумите по асвалта...

                      И да вметна диагностиката показа, че компютъра е презаписван веднъж... Каквото и да рече това.
                      Не беше ли споменал някъде в темата че ЕГР-а е изключван софтуерно за това дава че е презаписан.

                      Коментар


                        Да изключиха го наскоро. Не зная дали е от това. Със софтуерни процедури не съм се занимавал.

                        Коментар


                          И сега не разбрах върви ли тази кола или не или просто си си втълпил че не върви направи поне едно клипче с ускорение да я видим и ние че стана от голямо значение.
                          А колкото за jtd беше споменал нещичко мога да ти кажа че над 70 процента от дизелите след 2003-2004 са с такива двигатели пример (мерцедес cdi , BMW-comanrial, opel CDTI ,PSA-HDI,и други.) само vag- плзват помпа дюза и то докъм 2006-2007 после и те минават изцяло на comanrial.

                          Коментар


                            Абе вие не четете ли тука ?!!!?!??! Наизуст... Наизуст и толкова?!

                            A commanrial е нещо ново! Т'ва в космоса лети сигурно! Пише се common rail...

                            Айде заключвайте я тази тема, че се начетох... Явно и в този форум си чешат езиците повечето членове.

                            И още веднъж да благодаря на S_Bankov! Също така и на ivel! Защото само те дадоха адекватни мнения и становища.
                            Последна редакция от Zeroone; 08.06.2017, 11:50.

                            Коментар

                            Working...
                            X