Здравейте отново! За сега не съм променял нищо или сменял нищо от последния път. Идеята е в края на този месец или в началото на другия да се отвори двигателя. Та да може да се види дали има смисъл да се прави. Имам и човек, който ще свърши цялата работа... За сега само ще я закарам да видят що тече тая обратна нафта...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 115 JTD-Липса на мощност...
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Сменяй двигателя и не се занимавай с ремонт на твоя. Жтд за да се докара до ремонт, то трябва извънредно обстоятелство от рода на скъсан ангренаж, сцепен маркуч и останала без антифриз и прегрята, нещо подобно. Тези мотори обикновено надживяват купето, затова и шанса да попаднеш на някой без ресурс е малък, разбира се ако има проба е най-добре, но такива ремонти като твоя не бих правил.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
трябва да е със същия код,иначе е сложно узаконяването.а иначе не знам кое те кара да си толкова вироглав,да вярваш на сульо и пульо и да се заемаш с ремонт,който е най-вероятно неналожителен.колегата по-горе мноооого правилно ти е писал,че тези мотори за да се уморят им трябва голям бой.ремонта на двигателя го остави за наййй-накрая.като за начало ти трябва добра диагностика,за да се разреши проблема с мощноста.я клапан за управление на турбото е починал,я спукани маркучи,я дебитомер и т.н.повярвай ми мнооого такива като теб съм виждал-дават една камара пари на проба -грешка и накрая нищо не се случва.пак ти пиша-добра диагностика ти трябва като за начало.ако си мислиш,че ще смениш сегментите с такива автърмаркет и те ще устискат се лъжеш.
Коментар
-
Не отричам. Да, наистина е прав. Обаче прекомерното духане си е факт. Него с диагностика не може да се излекува.
Няма как да е същия код... Ако под код имаш предвид номер на двигател.
Единственото което ти трябва за узаконяване е документ. Копие от спрян талон примерно.Последна редакция от Zeroone; 10.05.2017, 00:21.
Коментар
-
код на двигателя означава да кажем 182В500 или за други марки алh и т.н.ако да кажем сложиш мотора от алфа147 115кс ще те карат да плащаш една камара пари за комисия.що се отнася до духането ти казвам за н-ти път-НЯМА дизелов двигател ,който да не си духа,а ти без да мериш компресия и без да си се убедил поне ,че гори масло искаш да отваряш мотора.
Коментар
-
Не се нервирам че е решил да сменя двигател или каквото си пожелае яд ме е че накрая ще си създаде грешно впечатление за марката и двигателя.
Не съм виждал такъв издухал двигател ,но въпреки това дори и да е стига да може да запали си мисля че неможе да загуби повече от 30% от мощноста си стига всичко останало да е наред разбирасе.
Така че колкото и да духа и да няма компресия в което се много смнявам да е така трябва да върви.
Коментар
-
Отговора е много прост... Не знам дали ще ме докара :D. Тя на баирите спира да помисли и да почине. Вчера бях до Карлово. Трагедия . Още повече съм с Много лошо работно време и трябва да ви занимавам да я докарам в събота или неделя.
Иначе майната му на пътя и, че ще изгоря малко нафта.
Но може да пишеш адрес и телефон на лични.Последна редакция от Zeroone; 18.05.2017, 19:38.
Коментар
-
Колега провери ли си маркучите за вакумите който влизат в датчика моя единият беше сцепен 1-во, че колата ми работеше странно и гърдеше повече от генерацията второ че нямаше никаква мощност както ти си описал. Този датчик за вакума на турбото се пада точно отпред под кората на акомулатора. най- лесно до него ще стигнеш като свалиш предна лява гума, подкалника и вътрешната кора зад спирачния диск. Ниско долу в ляво ще видиш датчика и 2 те маркучета нагоре е токовия кабел за датчика. Има едно конусче като филтър. И да го откачиш не се притеснявай просто после си го върни на място. Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар