Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 115 JTD-Липса на мощност...

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ако е било единичен случай, то има някаква надежда, да не са чак толкова зле. Вярно, че става малко спам, за което се извинявам на колегата, но сподели, ако имаш повече наблюдения върху тези сегменти. Имали шанс, двигателя, който си отворил да е бил прегряван, как бяха останалите детайли.
    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
    Фиат Крома 1,9 2009г.
    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

    Коментар


      #32
      Zeroone, хвърли доста средства и нерви, бих ти препоръчал, да си вземеш един кабел за трийсетина лева и с безплатната версия на МултиЕкуСкан ще можеш да се свържеш с колата. Тук има доста колеги, които са наясно и ще ти кажат кои параметри да гледаш, мисля, че така ще е най добре и финансово и сигурно.
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #33
        Ок, да взема, но пак ви казвам на диагностика колата не дава грешки... Последното което ще пробвам на принципа проба-грешка ще е да сменя мап-а. След това или ще се отваря или... Или не знам вече .
        За първо време единственото което ми хрумва е една промивка на двигателя с така наречените промивни масла... Макар, че не вярвам нещо да се промени. Още по-лошото е, че маслото ми е ново на по-малко от 500км е... 5/40 и то е едини 80лв... И не ми се хърля просто така.

        Коментар


          #34
          колата е започнала да гори масло още на 30к след ремонта(малко около 1,5 л от смяна до смяна).постепенно разхода се завишава и достига до 4л за 10к.карана е само с 10w40 масла и са сменяни навреме.прегрявания не е имало.гумичките бяха кортеко и бяха станали на кокъл.единственото нещо което не е мръднало са лагерите,които са на фирмата глюко.затова и съветвам автора на темата да покара и да види дали ще гори масло,па тогава да прави изводи.

          Коментар


            #35
            Zeroone написа: Преглед на мнението
            Ок, да взема, но пак ви казвам на диагностика колата не дава грешки... Последното което ще пробвам на принципа проба-грешка ще е да сменя мап-а. След това или ще се отваря или... Или не знам вече .
            За първо време единственото което ми хрумва е една промивка на двигателя с така наречените промивни масла... Макар, че не вярвам нещо да се промени. Още по-лошото е, че маслото ми е ново на по-малко от 500км е... 5/40 и то е едини 80лв... И не ми се хърля просто така.
            Диагностиката не е само четене на грешки, с нея ще видиш и стойности, които ще ти отговорят и за мапа и други неща, все пак мисля, че тази инвестиция е по малка и по надежна за решаването на проблема.
            Либра 1,9 жтд 2000г. LX
            Фиат Крома 1,9 2009г.
            Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

            Коментар


              #36
              А от какво може да протича нафта? ПРотича от едно малко клапанче за обратна нафта.

              Коментар


                #37
                Колегата Банков го каза още в началото, свали и виж състоянието на колекторите колега. Успех, дано стане.

                Коментар


                  #38
                  Тоя филм с колекторите не ти го препоръчвам, защото скоро минах през него. Както другите казаха, вземи затапи егр клапана като начало и виж дали ще има разлика. За да паднат тия колектори, трябва да се свали една стойка на нафтовата помпа. За да махнеш помпата пада агренажа.. За да махнеш стойката на помпата трябва да махнеш динамото и една планка над него. Махаш и тампона на двг (той остава на крик), рейката на дюзите, всичкото окабеляване, което е около него и разбери, че не е малко изобщо, откачаш и компютър, казанчето за вода + точене на антифриз... и може би още нещо но съм го пропуснал

                  Има и по лесен начин, но е по рисков. Самите колектори не са хванати с болтове а се ловят на шпилки. Ако се завари гайка на шпилките и се отвият, може да се извадят под ъгъл без да се маха стойката на помпата, с което си спестяваш поне 50% от труда.
                  Ти се прецени ако ги сваляш как ще става и не забравяй, че във сервиз това упражнение като пари изобщо не е малко. Моя колектор се беше задръстил доста и да ти кажа честно разликата е едвам уловима.

                  Коментар


                    #39
                    сериозно ли разликата е едва долувима? на тоя мотор 115 коня колектора излиза без сваляне на гнп.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      Просто няма как да падне без да се махне стойката на помпата. Колектора след като му се свалят гайките от шпилките реално е освободен от главата и има някакъв ход, но в най левия край от към помпата, италианеца неговата ... така го е измислил, че стойката застъпва с няколко сантиметра колектора. Ако се свалят шпилките, просто го изместваш на дясно и си ок, без да се маха помпата. Пак казвам, по сервизите предполагам така го свалят, защото на никой не му се занимава с глупости.
                      Разликата ако изобщо я има в това чистене, даже след перфектно почистен егр, може би е, че във високите изпушва по малко. Но.. след като му боднах 2 тапи за блок на егра работата заспа. Моментален рез с настъпването на педала и почти никакво пушене до към 3000 оборота

                      Коментар


                        #41
                        а на кой мотор? 115 ? на 140, 150 и 170 не ивлиза за 0,5 мм. и тогава блокирам колелото на гнп то с фиктатор и свалям гайката без да вадя ангренажа а пада само помпата. с леко разхлабваня на стойката излиза. при мен разлика има но аз изхвърлих клапите и на практика удвоих обема на портовете.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #42
                          За мотор 115, но на стойката са общо 5 болта - 3 горе и 2 долу. Горните са ок лесни са, от долните 2 е проблема - нямам достъп до тях. За да стигна до тях освободих динамото със неговата стойка. Аз и без това бях за смяна на агренаж. Но ти ако си махнал долните 2 без да пипаш нищо друго си факир 99 левъл

                          Коментар


                            #43
                            е ся за два болта няма ангренаж да свалям я. бърка се с две пружинни удължения и рязана тресчотка.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #44
                              Относно колекторите и тяхното почистване мисля че няма много смисал в дадената ситуация. Ако колекторите са прекалено запишени ще дава и други проблеми ще излезе и някоя друга грешка така че немисля да са запушени много.
                              Повтарях доста пъти да се погледнат елементарни неща ,но май колегата не обръща внимание или не му се занимава и само се филмира с разни други работи.

                              Коментар


                                #45
                                възможно е да си прав а и имайки предвид че не беше зацепена като хората възможно е и някой клапан да е приключил с препасването.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X