Zeroone написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 115 JTD-Липса на мощност...
Collapse
Заключена тема
X
X
-
категорично това е глупост.аз съм разглобявал такива мотори по на 500к доказани и сегментите им са в номиналния размер.твоята ако си мислиш ,че е износена смятай какво милионерче трябва да е .между другото съм отварял такъв духащ мотор и то същия като модел и в крайна сметка нямаше износване никъде в буталната група.затова и те съветвам тезата с износения мотор да я оставиш за най-накрая,не ,че е невъзможна,ама тези мотори държат на голям бой.ако пък се наложи смяна на сегменти не слагай гьоце и разни такива боклуци.
Коментар
-
Ами подухва си... Факт. Не, че ми е фикс идея да не духа просто пълни долу кутиите. Стария дебитомер беше сериозно омазан като го свалихме онзи ден което значи, че и новия ще си иде рано или късно.
Като съм карал до работа и обратно примерно отварям капачката на маслото и от там излиза пушек. Да знам, че маслото загрява...
От къде другаде може така да подухва освен от буталната група и съответно цилиндрите? Спукана глава? Кофти гарнитура на глава?
А колкото до Гьотце... Не ги ли влагат фабрично в някои немски коли?
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоповишяното нйлягане е основно от стесняване на магистралите от нагар
Коментар
-
ivel написа: Преглед на мнениетоговорим за автърмаркет части.гьоцето са си боклуци.иначе в турция се правят и мерцедес, пежо форд,ситроен ,рено и това няма нищо общо с темата.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар