Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 115 JTD-Липса на мощност...

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Zeroone написа: Преглед на мнението
    За жалост мап-а е чистен. И стария дебитомер беше чистен, но явно, че си е заминал.

    Колектори не съм свалял. Да логика има и знам какво се случва с тях ако EGR-a е блокирал. Но в момента няма на кого да я оставя за тази процедура.
    За съжаление не съм на близко за да я погледна иначе мисля че ако имаш 20-30мин. и подходящ инструмент ще се справиш сам.

    Коментар


      #17
      Въпрос с повишена трудност... Колко е нормално да духа от капачката на маслото?

      И излъгах... Пак протича нафта от обратната

      Ахх как взе да ми писва...!
      Последна редакция от Zeroone; 27.04.2017, 20:33.

      Коментар


        #18
        тези мотори си духат,от капачката,па ако ще и нови да са.защо?защото нямат предпазител под капачката и при въртенето разпределителния вал увлича и си духа масло.съветвам те да си намериш читав майстор.поздрави и успех в дооправянето на автомобила.

        Коментар


          #19
          А да подухва и от щеката ? Колко е нормално хахах

          Коментар


            #20
            дизеловите мотори имат висока степен на сгъстяване,съответно и компресия.колкото повече компресия,толкова и повече картерно налягане.колко е това налягане при теб е друг въпрос.

            Коментар


              #21
              А вярно ли е твърдението, че на дизелов двигател ( в случая моя) сегменти не се подменят? В смислъл сменят се но се чупят...?
              Последна редакция от Zeroone; 01.05.2017, 00:18.

              Коментар


                #22
                категорично това е глупост.аз съм разглобявал такива мотори по на 500к доказани и сегментите им са в номиналния размер.твоята ако си мислиш ,че е износена смятай какво милионерче трябва да е .между другото съм отварял такъв духащ мотор и то същия като модел и в крайна сметка нямаше износване никъде в буталната група.затова и те съветвам тезата с износения мотор да я оставиш за най-накрая,не ,че е невъзможна,ама тези мотори държат на голям бой.ако пък се наложи смяна на сегменти не слагай гьоце и разни такива боклуци.

                Коментар


                  #23
                  Ами подухва си... Факт. Не, че ми е фикс идея да не духа просто пълни долу кутиите. Стария дебитомер беше сериозно омазан като го свалихме онзи ден което значи, че и новия ще си иде рано или късно.
                  Като съм карал до работа и обратно примерно отварям капачката на маслото и от там излиза пушек. Да знам, че маслото загрява...

                  От къде другаде може така да подухва освен от буталната група и съответно цилиндрите? Спукана глава? Кофти гарнитура на глава?

                  А колкото до Гьотце... Не ги ли влагат фабрично в някои немски коли?

                  Коментар


                    #24
                    повишяното нйлягане е основно от стесняване на магистралите от нагар
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      в заводски?тази марка се прави в турция и са страшни ментаци.за първоначално вграждане колбеншмит,вече и АЕ

                      Коментар


                        #26
                        То целите Фиатки се правят в Турция, ти за някакви сегменти си се хванал.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                          повишяното нйлягане е основно от стесняване на магистралите от нагар
                          Маслените магистрали?

                          Коментар


                            #28
                            говорим за автърмаркет части.гьоцето са си боклуци.иначе в турция се правят и мерцедес, пежо форд,ситроен ,рено и това няма нищо общо с темата.

                            Коментар


                              #29
                              говорим за автърмаркет части.гьоцето са си боклуци.иначе в турция се правят и мерцедес, пежо форд,ситроен ,рено и това няма нищо общо с темата.
                              Ееее, развали ми настроението, като знам, че съм Гьоце, кога да ги чакам? За сега, около 17 хил. не съм усетил някакви признаци.
                              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                              Фиат Крома 1,9 2009г.
                              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                              Коментар


                                #30
                                въпроса ти е много уместен.скоро отворих двигател на който съм му сменял сегментите и след почти 100к сегментите имаха ключ около 5мм и бяха доста утънели.говорим за гьоце,на бензинов мотор.не вярвам да е различна картинката и при дизеловите мотори

                                Коментар

                                Working...
                                X