Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 115 JTD-Липса на мощност...

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ебах ти пародията и майсторите и всичко.Едно просто стило не може да го оправят сто човека и 6 страници се изписаха.

    Коментар


      #62
      Не знам хора... Страшна работа! Майната им на парите... Не, че са малко ама толкова нерви не съм брал с никоя кола до сега. Не за друго, а защото няма кой да каже какво й е.
      Идеята да ида във Fulltrhotle motosport е, че имат качествена диагностика и могат да видят какво става на момента при работа.

      Иначе ходих на 3 места все по 15-20 лв на вятъра, уж разбирачи, уж оригинален софтуер... Дрън-дрън та пляс.

      Бих отишъл до София само и само да кажат какво й е...

      Коментар


        #63
        телефона ми го има в темата за взаимопомщ. но след вторник защото в момента изхвърляме вихрови клапи на една 150 мжтд и на едно канго му вадим мотора и е пълна лудница. и за капак отвън има един сааб с 1.9 мждт за съединител.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #64
          Не намирам темата за взаимопомощ....

          Коментар


            #65
            http://www.fiatforum.bg/showthread.p...B0%D0%B4/page2

            Пиши после отзиви, ако обичаш.

            По-точно тук.
            Модераторски екип на fiatforum.bg

            1.9 JTD 110hp
            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

            Коментар


              #66
              Край...! Днес чашата преля. След едни нови 50лв потънали ми писна! Грубо ми писна! Отивам и я давам за старо желязо. Дори няма да си играя да я продавам на части. Преди 8 години имах една Мазда с 3 превъртяли лагера на коляновия вал... С нея не брах толкова ядове колкото с тоя КОШ... За втори път европейска кола и за втори път ми побеля косата...

              Чао и успех!


              Има една такава приказка, че Фиат можеш да го видиш на пътя само когато отива от един сервиз до друг... Е мамка му вярно е!
              Последна редакция от Zeroone; 23.05.2017, 12:25.

              Коментар


                #67
                и кой е виновен ся? цялото италянко кенефостроене ли? некъдърни маистори? лош късмет?
                аз знам отговора ама айде, чао и успех.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #68
                  Zeroone написа: Преглед на мнението
                  Край...! Днес чашата преля. След едни нови 50лв потънали ми писна! Грубо ми писна! Отивам и я давам за старо желязо. Дори няма да си играя да я продавам на части. Преди 8 години имах една Мазда с 3 превъртяли лагера на коляновия вал... С нея не брах толкова ядове колкото с тоя КОШ... За втори път европейска кола и за втори път ми побеля косата...

                  Чао и успех!
                  Ако си решил да я даваш за желязо ще я взема да я оправя само да ти докажа че не си прав.


                  Има една такава приказка, че Фиат можеш да го видиш на пътя само когато отива от един сервиз до друг... Е мамка му вярно е!
                  Ако си решил да я даваш за желязо ще я взема да я оправя само да ти докажа че не си прав.

                  Коментар


                    #69
                    Зероне,можеш ли на спокойствие да обясниш точно или почти какво и е на колата.Заради некадърници майстори които само лапат не може да си правиш грешни изводи за марките автомобили.Повечето колеги във форума са луди фенове на марката и съм сигурен че има поне десет момчета които я оправят фиатката от раз.Те вече ти писаха,сам си направи извода че ходиш при грешните хора.Тоя мотор за да умре трябва да е поне милионник и пак е съмнително
                    198mjet Bravo

                    Коментар


                      #70
                      Ето ви една равносметка колко струва да НЕ караш кола:
                      1. Презацепване. 70лв
                      2. Сменен преобразувател на налягането-80лв
                      3. Сменен дебитомер с такъв втора ръка. 40лв
                      4. Сменени дюзи 4 броя. 520лв... !!! За дюзите ме подведе автоджамбазина, който ми я продаде... Така добре ме 'лъзна, че чак не мога да повярвам... И аз уж се занимавам с търговия, но успя! Те били я закачали и знаели. Това е автокъща "Алпина" в Пловдив, която често продава Фиати и то доста. Тогава в салона им имаше поне 5.
                      5. Мап сензор нов- 80лв.
                      6. 3 пъти диагностика както следва: 1-ва 20лв ; 2-ра 35лв 3-та 25лв.
                      7. Днес изключига EGR-a софтуерно - 50 лв. Разлика нямаше...
                      8. Днес открих още по-голям ТЕЧ на обратна нафта, който бяхме оправили, НО УВИ нафта изби на друго място... За сваляне и чистене на резервоар ще ми вземат поне едни 80лв.
                      9. Стендоване на моите дюзи-120лв. (това беше преди да взема сегашните)
                      10. Има едно гаменче в OLX което ме метна с 4 дюзи "ПИРФЕКТНИ" по негови думи, които се оказаха ремонтирани 1 път в час по трудово... 100лв дюзи + 40 лв за стенда им. Да взеха ми само 40, защото те не издържаха теста за херметичност. Електромагнитите бяха разместени... Ама точно ремонт в час по трудово.
                      11. Ремонт на заданата лайсна заради скапаната грешка при лампичките, които осветяват регистрационната табела- 10лв.
                      12. Ходенето по мъките с gal76... Там ми струваше само време нерви и таксита... И слушане на пледуарии как никой освен него не ги знаел тея коли...
                      13. Тук не е ремонт ама ако си сметна, колко време, нерви и пари съм похарчил по таксита и в разходки от този сервиз до онзи... ЦЕНА НЯМА! Буквално съм обиколил 9 места от хвалени - по-прехвалени!
                      Да... Ще кажете, че проба грешка е лош вариант... Но само на 2 от тези 9 места обърнаха внимание. И да, те подобриха нещо. Всички тука бягат от тоя извънземен европейски JTD кош ли, кенеф ли... И до тук т'ва е една бездънна яма и оправия няма! Ще ви се стори да драматизирам ама факт...

                      И резултата е един и същ... Минимална или никаква промяна!

                      Единствената надежда остава S_Bankov , с който разговаряхме по-рано и във вторник ще ходя при него. Ако и там ударя на камък на връщане от София минавам през Цалапица и да си ходи... Ако се чудите какво има в Цалапица има пукнт за старо желязо. Поне да знам защо нямам кола...!

                      Та колега
                      GeletoFIATbravo
                      : Колата няма мощност. Супер неадекватна е. Едно изпреварване като хората не мога да направя. На баирите се е сличвало да опирам до 2-ра скорост, че да ги изкача... Не може да набере като хората. Развърта много бавно. Но не ме мислете за някой състезател... К,во да кажа. Не знам вече.
                      Последна редакция от Zeroone; 23.05.2017, 21:57.

                      Коментар


                        #71
                        а клапан Н75,който управлява геометрията на турбото гледан ли е?

                        Коментар


                          #72
                          казва че го е гледал. и при палене реагира.почваме от компресия на всеки цилиндър. проверка на зацепване, турбопътища, турбина, проверка на дебитомер на напрежение и номер, датчик разпределителен вал, егр и колектор, трябва да кача клип от последния колектор който свалихме направо падаха парчета откъртяни с отверка, както и регулатор за налягане, все ще изкочи заичето.
                          Последна редакция от S_BANKOV; 23.05.2017, 22:47.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #73
                            а клапан Н75,който управлява геометрията на турбото гледан ли е?
                            Клапана е чисто нов.
                            Турбото днес показа леко пренадуване. Но е много малко.
                            Последна редакция от Zeroone; 23.05.2017, 23:08.

                            Коментар


                              #74
                              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                              казва че го е гледал. и при палене реагира.почваме от компресия на всеки цилиндър. проверка на зацепване, турбопътища, турбина, проверка на дебитомер на напрежение и номер, датчик разпределителен вал, егр и колектор, трябва да кача клип от последния колектор който свалихме направо падаха парчета откъртяни с отверка, както и регулатор за налягане, все ще изкочи заичето.
                              Да пишете за тази кола какво ще се случи че ми е много любопитно ако трябва
                              и ще помагам наблизо съм имам мареа 1.9 jdt 110 кс. двигателя е същият като на стилото може да предоставя нещо за тест ако се съмнявате.

                              Коментар


                                #75
                                Така... Важен въпрос, който до вторник трябва да реша! Това с обратната нафта е масов проблем както чета из този и чужди форуми. Къде е проблема ? В самия резервоар или около него?

                                Коментар

                                Working...
                                X