Здравейте, нов съм във форума имам следния проблем
Автомобилът е fiat punto mk2 1.9 jtd 86 коня
Колата губи мощност след като загрее. При студен двигател се усеща ускорение. След вдигане на градуси работна температура имам чувството, че тегля тир усеща се и претрисане при потегляне. Странното е че след продължителен престой на светофар примерно се оправя за 100 200 метра и всичко се връща в предишно състояние.
По автомобила са правени следните ремонти. Сменени турбо пътища, дебитомер, турбина ( беше се счупила след смяна на масло от некъдърни майстори с некачествено масло), съединител, датчик колянов вал, обслужване на определени километри, затапен ЕГР и окачване което няма връзка с проблема това е на първо четене
Колата е минавала няколкократни диагностики без резултат
Колата припушва след натискане на газта по агресивно след достигане на 3000 4000 оборота
Забравих да добавя смяна релета на алтернатор
Ще ви бъда страшно благодарен ако бихте ми помогнали
Автомобилът се намира в град Варна
Автомобилът е fiat punto mk2 1.9 jtd 86 коня
Колата губи мощност след като загрее. При студен двигател се усеща ускорение. След вдигане на градуси работна температура имам чувството, че тегля тир усеща се и претрисане при потегляне. Странното е че след продължителен престой на светофар примерно се оправя за 100 200 метра и всичко се връща в предишно състояние.
По автомобила са правени следните ремонти. Сменени турбо пътища, дебитомер, турбина ( беше се счупила след смяна на масло от некъдърни майстори с некачествено масло), съединител, датчик колянов вал, обслужване на определени километри, затапен ЕГР и окачване което няма връзка с проблема това е на първо четене
Колата е минавала няколкократни диагностики без резултат
Колата припушва след натискане на газта по агресивно след достигане на 3000 4000 оборота
Забравих да добавя смяна релета на алтернатор
Ще ви бъда страшно благодарен ако бихте ми помогнали
Автомобилът се намира в град Варна
Коментар