Здравейте, от близо 1 месец притежавам Fiat Marea Weekend 1.9 TD 75. Малко след като я купих, се започна с проблемите с обратна нафта. Маркучите текнаха. Купих маркуч на GATES 3.2mm и смених всички. Проблема бе решен 2 дни, понеже след това пак текнаха. Купих още по-хубав (10лв. метъра с оплетка) и пак ги смених. Нямаше проблеми само 3 дни. Винаги ми пълни леглата на дюзите с нафта. Успях някак си да я закрепя и 1 седмица никакви течове нямах. Но... една сутрин, спрях на един светофар и видях, че под предния капак пуши. Загасих колата и какво да видя - маркуча за обратна нафта от дюзите, който влиза в помпата беше излезнал. Върнах го на мястото му и го вързах с кабелна стяжка. Отново 2 дни никакви проблеми до днес. Сутринта излезе маркуч за обратна нафта от една от дюзите. Отново целия мотор беше залят с дизел. Прави ми впечатление, че го прави основно след като повече натискам колата (над 3000 оборота). Разгледах и сервизното ръководство за този двигател днес. Прави ми впечатление, че където трябва да влиза маркуча за изходяща нафта (към резервоара), при мен е входящата - от горивния филтър. Според сервизното ръководство, явно някой е разменил маркучите, които влизат в помпата. Възможно ли е проблема да е от там?
EDIT: Маркучите на помпата са на правилните места. Проверих няколко снимки на Fiat-и със същия двигател. Явно сервизното ръководство е грешно. Преди да започнат проблемите с излишното гориво, сменихме нивомера, понеже стария не работеше. Възможно ли е да сме разменили местата на маркучите там или да има нещо запушено вътре?
EDIT: Маркучите на помпата са на правилните места. Проверих няколко снимки на Fiat-и със същия двигател. Явно сервизното ръководство е грешно. Преди да започнат проблемите с излишното гориво, сменихме нивомера, понеже стария не работеше. Възможно ли е да сме разменили местата на маркучите там или да има нещо запушено вътре?
Коментар