Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 JTD - 80hp - въпроси относно турбината

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    въпросът ти е много уместен,да намаляваш част от газовете ,но това е пренебрежимо като разлика в мощноста.кефи ме,когато технически грамотни хора дискутират дадена тема.поздрави

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #17
      и кво значение има ако затапи егр_а, ако колектора е задръстен и мапа е киреча.
      колегата да сваля колектора и да стъже гняс иначе оправия няма.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        егр-а се затапва,а, мапа се почиства.задръстен колектор е силно казано,но и това се лекува

        Коментар


          #19
          Интересно ми е какво се оказа сега. И какво е решението следя с интерес.
          Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
          Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

          Коментар


            #20
            Тигри, да ви питам пак за стило, но 115кс, как се сваля всмукателен колектор. Интересува ме по точно, трябва ли нафтовата помпа да се сваля?

            Коментар


              #21
              да сваля се,
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Доста време мина, карам си я така не мога да намеря място където да я проверят, както казах
                Тази кутия с маркуч дето се счупи и я премахнах от колата, след премахването и при температура над 90градуса, колата драстично повече мощност.
                А след като майстора сложи капачка със силикон, на мястото на този маркуч с кутия, колата пак си беше спъната както преди.
                Ся дори мисля пак да я разкарам, но майстора каза че ако турбината всмукне вода няма да е много фънки.

                Довечера ще и пусна диагностика и ще видя какъв е резултата, дали ще хвърли някаква грешна и т.н
                ще ми трябва само да поразуча multiecuscan.

                Коментар


                  #23
                  Защо се мъчиш, закарай я на майстор, който знае какво прави. Ако се интересуваш от такива, драсни ми на лично, да не става реклама. Понякога проблема е супер малък
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа: Преглед на мнението
                    Защо се мъчиш, закарай я на майстор, който знае какво прави. Ако се интересуваш от такива, драсни ми на лично, да не става реклама. Понякога проблема е супер малък
                    Ще трябва да те питам, нещо не успях да подкарам диагностиката през bluetooth-a.
                    Вчера обаче докато си карам по магистралата със 120 по наклона, изведнъж колата прерита : 1, 2, 3 пъти на и на четвъртия, почна да ускорява(сякаш турбината заработи) викам, бах турбината оправи ли се кво стана,
                    после пак така няколко пъти и сигурно днес като седна пак ще си е по-старо му.
                    Ще пробвам да затапя този EGR дето всички го споменават.

                    Коментар

                    Working...
                    X