въпросът ти е много уместен,да намаляваш част от газовете ,но това е пренебрежимо като разлика в мощноста.кефи ме,когато технически грамотни хора дискутират дадена тема.поздрави
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Доста време мина, карам си я така не мога да намеря място където да я проверят, както казах
Тази кутия с маркуч дето се счупи и я премахнах от колата, след премахването и при температура над 90градуса, колата драстично повече мощност.
А след като майстора сложи капачка със силикон, на мястото на този маркуч с кутия, колата пак си беше спъната както преди.
Ся дори мисля пак да я разкарам, но майстора каза че ако турбината всмукне вода няма да е много фънки.
Довечера ще и пусна диагностика и ще видя какъв е резултата, дали ще хвърли някаква грешна и т.н
ще ми трябва само да поразуча multiecuscan.
Защо се мъчиш, закарай я на майстор, който знае какво прави. Ако се интересуваш от такива, драсни ми на лично, да не става реклама. Понякога проблема е супер малък
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Защо се мъчиш, закарай я на майстор, който знае какво прави. Ако се интересуваш от такива, драсни ми на лично, да не става реклама. Понякога проблема е супер малък
Ще трябва да те питам, нещо не успях да подкарам диагностиката през bluetooth-a.
Вчера обаче докато си карам по магистралата със 120 по наклона, изведнъж колата прерита : 1, 2, 3 пъти на и на четвъртия, почна да ускорява(сякаш турбината заработи) викам, бах турбината оправи ли се кво стана,
после пак така няколко пъти и сигурно днес като седна пак ще си е по-старо му.
Ще пробвам да затапя този EGR дето всички го споменават.
Коментар